جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
گله از معاون اداره ورزش خوزستان

 خبرنگار ورزشی سپر است نه دشمن

هرچه می خواهیم نگارش انتقادی و گله ای از این جماعت مدیران ورزش خوزستان نداشته باشیم، نمی گذارند؟!

هرچه می خواهیم آرام باشیم و یادآور بی حرمتی وبی محلی مدیران ورزش را به خبرنگاران ورزش باز نگری وباز نویسی نکنیم  ، خودشان نمی گذارند؟! و بدتر از هرچیز دیگر وقتی شاهد یا شنونده بی حرمتی و بی محلی عمدی کسانی باشیم که همیشه خود را جز اهالی قلم ورزش می دانند و در شعار وکلام شعاری همیشه خودرا مخلص ودوست ومثلا حامی خبرنگاران می شمارند،  اما هر از گاهی خبر می آورند که زیرآبی رفته؟! کمی قلم و صاحبان رسالت قلم ورزش، دوچار دوگانگی و به یاد آن قسم محترم ودم خروس می افتند،  براستی در فضای نکبتی و کرونایی ورزش کدام طرف شما را باید قبول کرد؟ و برای اثبات صداقت وخوش مرامی وصبوری ودشمن نبودن خبرنگاران بدون چشم داشت و همیشه در خدمت ورزش، انصافا باید به  طرف کدام یک از شعارهای شما اقرار کرد؟! و به چه زبان وقلمی باید گفت و نوشت که خبرنگاران ورزشی دشمن نیستندبلکه برای بهتر شدن ورزش قلم می زنند وهمیشه سپر مدیران واقعی و ارزشی ورزش هستند؟

می خواهیم این بار از معاون محترم اداره کل ورزش خوزستان گله کنیم چون ایشان انگار بنا به مصلحت اندیشی و حفظ فرمان  مدیر بالادستی و به حمایت از مدیر بزرگوار و همیشه گله مند روابط عمومی اداره کل ورزش از خبرنگاران لبیک گفته و در همه مراسم ورزشی از دعوت و حضور خبرنگاران پرهیز کرده؟! ودر یک جمله خبرنگاران ورزشی  دچار فرمان، تحریم از دعوت و حضور شده اند؟ و جالب اینکه هر زمان خبرنگاری از اهالی قلم یا رسانه ملی گله ای از این چنین تفکر و دیدگاه حضرات مدیر می نمایند  با دلسوزی!   بهانه وجود کرونا را بیان می فرمایند اما خودشان اکیپ اکیپ ودسته جمعی حضور دارنند؟

آقای دکتر نصیری معاونت محترم اداره کل ورزش! خیلی وقت است ازخیر  اطلاع رسانی پرمحتوا وبه روز روابط عمومی و کلامی از بیانات  حضوری مدیرکل توانا وپرتلاش اداره ورزش، نا امید و دیگر انتظاری هم نداریم...

اما شما دیگر چرا؟ ازعدم  حضور خبرنگاران در مراسم مناسبتی و مسابقات استانی سراغی نمی گیرید و جویای این غیبت خبرنگاران نمی شود؟ انگار کمال همکلامی و وحدت تصمیمی مدیران ورزش از عدم دعوت خبرنگاران در فضای مدیریتی ورزش خوزستان اپیدمی شده؟

آیا اگر خبرنگاران ورزشی  در غبار روبی شهدای گرانقدر ورزشکار و شهدای گمنام حضور پیدا می کردند  شما و همراهان دچار ویروس منحوس کرونا می شدید؟

و باز جمله تکراری ما خبرنگاران قلم ورزش ، براستی تاکی این چنین بی حرمتی وبی محلی به خبرنگاران؟

فقط یادمان باشد همیشه حباب های روی آب رفتنی وریگ های درون رودخانه، هم  چنان مثل قبل ماندگار ودر حال صیقل خوردن هستند؟!

نویسنده: سید مهدی ابوس