جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

خبرها

چه کسی مربی جوانان خواهد شد؟

تیم ملی فوتبال جوانان ایران یکی از تیمهای شرکت کننده در این مسابقات است.

اخبار کوتاه از فوتبال...

بخش کوتاه از فوتبال برای مخاطبان البرز ورزشی در نظر گرفته شده تا از آخرین اخبار فوتبال ایران مطلع شوند.

داستان: در وزن 65 کیلوگرم کشتی خواهم گرفت

مجید داستان قهرمان تیم ملی کشتی آزاد در وزن 61 کیلوگرم به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: کشتی را از هفت سالگی زیرنظر علی استیله و جعفر بیات در قرچک ورامین شروع کردم و بعد از آن نزد استاد خیراله زاده رفتم و نزدیک به دو سال نزد ایشان فعالیت می کردم تا اینکه با راهنمایی مربی خود به باشگاه شهید مجد رفتم و زیر نظر استاد محسن کاوه به کشتی ادامه دادم.

محسن نژاد: زمان، شرایط حریفان را تغییر می دهد

مهدی محسن نژاد کشتی گیر ملی پوش و فرنگی کار کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیای دهلی نو (2020) به مقام سوم دست پیدا کرد، از نحوه برگزاری مسابقات انتخابی برای تیم ملی استقبال می کند.

نظر مشاور فدراسیون والیبال در امور بانوان

مهناز شاددل یکی از مهره های قابل اعتماد رئیس فدراسیون والیبال است که باعث شده با وجود گذشت چند ماه محمدرضا داورزنی قید انتخاب نایب رئیس را بزند و امور جاریه نسوان را به دست ایشان بسپارد. در این باره هرچند عده ای دیدگاه نقادانه دارند اما واقعیت این است که در 10 - 15 سال اخیر هر شخصی که بر صندلی نایب رئیسی بانوان نشت، نه تنها مشکلات را حل نکرد بلکه مشکلی بر مشکلات قبلی افزوده است. با اینهمه باید دید که نگاه غایی فدراسیون در مورد والیبال بانوان چیست؟

نظری افشار: از والیبال خداحافظی نکرده ام

در سال گذشته پیشنهاد خوب باشگاهی نداشتم، فقط یک تیمی به من پیشنهاد داده بود که چون صاحب نداشت و اکثر بازیکنان از آن تیم‌جدا شده بودند، نپذیرفتم.

میوه های نارس و باغ بی آب

انگار دوست داریم که همیشه اماتور بالفطره باشیم و جون به جونم کنند اصلا دوست نداریم که دست از افکار پوسیده برداریم و در افکارمان بازنگری کنیم.

نقدی بریک استعفای تکراری...

هادی رضایی بازیکن سابق،سرمربی فعلی تیم‌ملی والیبال نشسته ودبیر کل کمیته ملی پارالمپیک بعد از حدود ۴۰سال فعالیت ورزشی قصد جدایی از این حوزه را دارد.

معرفی نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین

سیدمحمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین طی حکمی مهدی نصیبی را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون انتخاب کرد.

انتخابات رئیس جدید فدراسیون همگانی

انتخابات فدراسیون های همگانی تیرماه برگزار می شود و پس از کش و قوس های فراوان بالاخره رئیس جدید معرفی خواهد شد.

طلب 70 میلیارد تومانی پرسپولیس از اسپانسر!

طبق گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس، قرمزپوشان ٧٠ میلیارد تومان از بانک کوثر طلبکار است.

شفافیت، اصل مدیریت ورزش

مسایلی که درباره ورزش فارس پیش آمده و اخباری که خبرگزاری های رسمی و دولتی درباره برکناری مدیرکل ورزش و جوانان این استان مخابره کرده اند به حتم نیازمند پیگیری است و با وجود گذشت حدود دو هفته از این اتفاق لازم بود که روابط عمومی وزارت ورزش بر صحبت و سقم یا عدم درست بودن این خبر واکنش نشان می داد تا اذهان عمومی ورزش کاکوها نسبت به قضایا روشن می شد.

مونیکا به ایران می آید؟

رئیس فدراسیون والیبال در جدیدترین صحبت های خود گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان از خولیو ولاسکو مشورت گرفته ایم.

شه بخش: نه شغل دارم نه درآمد

یکی از دو سهمیه بوکس ایران برای بازیهای المپیک را جوانی از استان سیستان و بلوچستان کسب کرد.

تابش نژاد: با یک تیم بی ستاره اما جوان می آییم

شهرداری ورامین و یک سرمربی جدید، این شاید هنر و یا تز احسن شیرکوند باشد که متفکر والیبال دست طلایی ورامین است، بعد از محمد ترکاشوند، رحمان محمدی راد و محمد عمده غیاثی که تقریبا نیمکت داغ سرمربیگری این تیم پرطرفدار را تجربه کرده اند، این بار نوبت یک مربی گمنام رسید که زمانی از تکنیکی ترین والیبالبازان ایران بود.

بلنیوک: احتمال دارد المپیک توکیو برگزار نشود

ژان بلنیوک گفت: این احتمال وجود دارد که المپیک توکیو برگزار نشود.

همکاری علی اکبری با منیجر معروف جهان

امیر علی اکبری فایتر سنگین وزن کشورمان و علی عبدالعزیز منیجر مشهور مصری با انتشار پستی از بستن قررداد همکاری با یکدیگر خبر دادند و این یعنی عبدالعزیز و تیم مدیریتی Dominance MMA Management از این پس برنامه ریزی و مدیریت کارهای علی اکبری را بر عهده خواهند داشت.

تست کرونای طبسی ها منفی اعلام‌ شد

بازیکنان هندبال زغال سنگ طبس تست کرونا دادند.

استعفای عجیب از کمیته پارالمپیک

هادی رضایی که در واقع مرد همه کاره حاشیه ورزش پارالمپیک بود از سمت دبیرکلی این کمیته استعفا داد.

پاشو حاج حسن!

خانواده ترابپور بویژه حاج حسن بزرگمرد این خاندان معزز حق زیادی بر گردن فوتبال ما دارند.

روزی که سیاست از فوتبال شکست خورد

امروز روز خاصی برای فوتبال کشور است چون ایران اولین برد خود در تاریخ جام های جهانی را بدست آورد.

مسلمی: به خاطر کرونا مرخصی گرفتم

همت مسلمی مربی سازنده جویبار و حسن یزدانی که از طرف فدراسیون کشتی به کشور هند اعزام شده بود تا تیم های کشتی ارتش این کشور را هدایت کند بعد از دو ماه بلاتکلیفی بدون سر و صدا به ایران برگشت، به همین بهانه خبرنگار البرز ورزشی طی تماسی با همت مسلمی با وی گفت و گو پرداخته است.

تابستان از راه رسید، برای اوقات فراغت فرزندان مان چه کرده ایم؟

خدمت رسانی بی منت به مردم از جمله قشر نوجوان و جوان جامعه درعرصه ورزش را باید ارج گذاشت،اما برخی باور ندارند که مسئولیت امانت است نه طعمه،فرصت است نه غنیمت!

کشف دایی؛ تداعی آن گل تاریخی!

شهریورماه سال 93 زمانی که علی دایی او را در لیگ یک کشف کرد، کمتر کسی باور داشت بازیکنی با 12 گل از ایرانجوان بوشهر سر برآورده بود، امروز به یکی از ستارگان تاپ فوتبال آسیا مبدل شود که خواهان بسیاری دارد.

بایدها و نبایدهای ورزش کودکان و اهمیت شروع ورزش از سنین کودکی

دنیای کودکان پر از ورزش های متنوع و هیجان انگیز است اما مهم این است که کدام یک از این ورزش ها مناسب بچه ها در سنین مختلف است.

والیبال و غیر والیبالی ها

اکبر نائینی بازیکن سابق تیم ملی والیبال همواره نگاهی نقادانه به قضایای این ورزش در یکی دو دهه اخیر دارد، شاید گاهی در نقد تندروی داشته باشد اما آنچه که در این مقاله می خوانید بخشی از واقعیت های تلخ اما موجود در حومه توپ و تور است.

دو بزرگمرد فوتبال در یک قاب

فوتبال این سرزمین پرگهر چهره های ممتاز و باپرنسیب بسیاری بخود دیده که مایه مباهات بوده اند.

رکورد خارق العاده باواریایی ها در بوندسلیگا

پیروزی بایرن مونیخ مقابل وردربرمن در ایستگاه سی و دوم بوندسلیگا،باعث شد بایرن مونیخ برای هشتمین بار متوالی قهرمان بوندسلیگا شود.

یاری: دختران فوتسال ایران قابل و تکنیکی اند

پروتکل های بهداشتی اجازه بدهد، مرحله نخست تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان را برگزار خواهیم کرد، در واقع دو اردوی اول جنبه گزینشی بازیکنانی که خط خورده اند و یا بازیکنان تازه وارد را خواهد داشت.

شریف پور: بانوان فولاد سیرجان ایرانیان لیگ برتری می شوند

والیبال در شهر 400 هزار نفری سیرجان گسترش خوبی پیدا کرده است و یکی از دلایل این گرایش و توسعه حضور تیم سوپرلیگ سیرجان در لیگ برتر باشگاه های کشور است.

آهی که در بساط نیست

در آستانه ازسرگیری لیگ برتر اوضاع و احوال برخی از تیم‌ها بویژه نمایندگان "نفتی " بدجوری قمر در عقرب شده و بی پولی گریبان نفت مسجد سلیمان و آبادان و پارس جنوبی گرفته است.

ویرانی ورزش با «وزارت» ورزش​!

آن روزی که پرویز دهداری معلم اخلاق ورزش ۱۴ به اصطلاح ستاره ورزشی را از آسمان فوتبال آفت زده ما به زیر کشانید آقای "ع-ح" نماینده دور دوم مجلس هرچه بالا و پایین رفت که که بتواند احمد درگاهی رئیس سازمان وقت ورزش را به مجلس فراخواند ناکام ماند.

ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم!

بعد از روسیه که زمان آغاز تمرینات تیم ملی این کشور را در دو کمپ مقدماتی و تمرینات حرفه ای تر اعلام کرده است خبر رسید که تمرینات آماده سازی تیم ملی ایالات متحده هم از روز دوشنبه آغاز می شود.

شیرگیر: می خواهند پیشینه پهلوانی را از بین ببرند

حاج مهدی شیرگیر پیشکسوت ورزش زورخانه ای و رئیس اسبق فدراسیون کشتی در پی اعتراض هفته گذشته جمعی از پیشکسوتان ورزش پهلوانی تهران به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: پس از رفتن امثال من هم چرخ ورزش باستانی می چرخد کما اینکه اکنون خانمی این کار را انجام می دهد.

مراد رشیداف: علاوه بر تمرین های شخصی، باغبانی هم می کنم

گادجی مراد رشیداف قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جهان از روسیه با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر در قرنطینه هستیم اما یک باغ بزرگ در روستا داریم که بسیاری از محصولات در آنجا رشد می کند و مشغول به کار باغبانی هستم.

حیدری استاد خودش را پیدا کرد

علیرضا حیدری دارنده شش مدال جهان و المپیک طی سفری که به لرستان داشت، استاد و مربی اول خودش را پیدا کرد.

کاظمی فرد: پهلوان پرور باشید، نه حرمت شکن/ فلسفه ورزش زورخانه ای را یاد نداده ایم

سمیرا کاظمی فر، محقق و دانش آموخته مدیریت راهبردی در سازمانهای ورزشی در پی اعتراض جمع کثیری از پیشکسوتان ورزش باستانی و پهلوانی که هفته گذشته نسبت به سیاستگذاری هر دو فدراسیون بین المللی و ملی ایران مبنی بر تشویق و جذب بانوان به ورزش زورخانه ای و پهلوانی داشتند، با خبرگزاری البرز ورزشی به گفت و گو پرداخته است.

پیشکسوت استقلال در بیمارستان جم بستری شد

حاج حسن ترابپور، پیشکسوت باشگاه استقلال به دلیل بیماری داخلی در بیمارستان جم تهران بستری شد.

مسابقات جهانی پیشکسوتان و نوجوانان لغو شد

اتحادیه جهانی کشتی تصمیمات خود را در مورد برگزاری مسابقات قاره ای و جهانی در سال های 2020 و 2021 میلادی اعلام کرد.

تشکیل اتحادیه والیبال از نگاه کارشناسان

مدت‌هاست ضرورت تشکیل اتحادیه باشگاه‌های والیبال از سوی کارشناسان و متخصصان مطرح شده است و در این گزارش به نقطه نظرات مختلف درباره این موضوع پرداخته می‌شود.

آمونیان حریف حمید سوریان بازداشت شد

رومان آمویان،‌ حریف حمید سوریان و تعدادی از اعضای فدراسیون کشتی ارمنستان از سوی پلیس این کشور بازداشت شدند.

قهرمان تیم ملی یا پیک موتوری؟

سجاد حبیبی عضو تیم ملی جوانان در وزن 86 کیلو به خبرگزاری البرز ورزشی گفت: کشتی را از سال 1388 در باشگاه صدری 13 آبان زیر نظر مربی خود استاد خیراله زاده شروع کرده و تا سال 1395 آنجا بودم سپس به باشگاه شهید مجد تهران رفتم و زیر نظر استاد محسن کاوه کار می کنم.

حمیدرضاعزتی: شیوه نامه لژیونر شدن برای تمام رده های سنی است

دبیر فدراسیون هندبال گفت: به باشگاه های شهید شاملی و اشتاد سازه نامه زدیم تا آمادگی خود را به فدراسیون جهت شرکت در جام باشگاه های آسیا اعلام‌ کنند اما آنها جوابی به ما ندادند.

افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران و رونمایی از تندیس 6 قهرمان المپیکی

مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از تندیس 6 قهرمان المپیکی و پارالمپیکی روز سه شنبه  سوم تیر ماه در محل موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک برگزار می شود.

کوتاه از فوتبال...

کم کم قطار فوتبال کشور به حرکت در می آید و این حرکت با خود خبرهای تازه ای را در پی خواهد داشت و آنچه در ذیل می آید، بخش هایی از اخبار تقریبا تازه فوتبال است.

نخستین باشگاه وزنه برداری در نصف جهان

سال ۱۳۳۸ حاج محمدصادق صیرفیان پور رئیس هیات وزنه برداری استان اصفهان باحضور استاندار وقت وبه اتفاق جمعی از وزنه برداران اصفهان از اولین باشگاه فرهنگی ورزشی و سالن وزنه برداری شهرتاریخی اصفهان متعلق به زنده یادمحمد جلایی دیدن کردند.

رنگرز: فدراسیون هندبال در زمینه استعداد یابی عالی عمل کرده است

مدیر کل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما نباید خیلی سریع از هندبال انتظار نتیجه داشته باشیم و اگر دقیق به عملکرد این فدراسیون در حوزه استعدادیابی و آموزش نگاه کنیم هر دو بال اصلی پرواز ورزش یعنی استعدادیابی و آموزش را خیلی خوب دنبال کرده است.

شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد

شهادت امام صادق (ع)، مرد آسماني مدينه، چشمه جود و سخاوت، كوه حلم و بردباري، تجسم اخلاص و صبر شیعیان راستین و درياي عميق علوم لدني بر پيروان آن حضرت تسليت باد.

جوکار: نفرات برتر استان به گوش باشند

نفرات اول تا سوم کشتی استان گوش به زنگ تمرینات خود را دنبال کنند و آمادگی خود دا حفظ کنند.

آقاولی: فروتن با من زاویه دارد

سالار آقاولي داور درجه يک بين المللي هستم و سابقه قضاوت در چندين دوره مسابقات جهاني و آسيايي جام جهاني و تورنمنت هاي بين المللي رو دارم و امسال بعنوان آناليزور داوري در كنار تيم ملي فرنگي حضور داشتم و دو دوره نفر اول كميسيون داوران كشور شدم كه تا بحال هيچ داوري دو مرتبه بعنوان نفر اول انتخاب نشده و اين نشان از اعتماد جامعه داوري به اينجانب دارد.

فوتبال و گره های کور

پول مارک ویلموتس را آقایان باید خودشان بپردازند، این بخشی از تاکید قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی است، وی می گوید: وقتی قراردادی بسته می شود، باید منابع مالی آن هم مشخص باشد، چرا اینکار نشده بود؟

نایب رئیس جدید در فدراسیون وزنه برداری

بعد از کنار رفتن بهار بهرامی از سمت نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری حالا صحبت از حضور مریم منظمی در این سمت است. منظمی البته پیشتر نایب رئیس فدراسیون کشتی بود. اینکه بین کشتی تا وزنه برداری چه سنخیتی وجود دارد نمی دانیم.

تکذیبیه فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای صدور هرگونه رای درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی از سوی فیفا را قویا تکذیب کرد.

کریمی: در اسلوونی باشگاه ها نقش عمده دارند

آکو کریمی مربی جوان مهابادی از خانواده ای کاملا ورزشی است؛ پدر وی طاهر کریمی در تیم منتخب آذربایجان غربی بازی کرد و بعد در زمینه مربیگری منشاء تاثیرات خوبی بوده است. آکو چند سالی است که به شرق اروپا کوچ کرده و در آلمان دکتری گرفت و در اسلوونی به مربیگری و داوری پرداخت. آکو یکی از عوامل اصلی انتقال امیرحسین توخته سرعتی زن جوان ارومیه ای به لیگ اسلوونی بوده است. وی در گفت و گو با سایت اخبار ایران مطالب جالبی را عنوان کرده است.

دامغانی: از علی دایی بزرگتر داریم؟

زمینه استفاده از بازیکنان جوان باید در تیم های پایه بوه وجود آید تا بازیکنانی که به سطح قابل قبولی می رسند شایسته عضویت در تیم ملی باشند.

ایمان علیزاده: چرخه انتخابی سرمربی را محدود می کند

فرزاد ایمان علیزاده نفر سوم نوجوانان جهان و مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و یکی از مربیان سازنده خوزستان «اندیمشک» که شاگردان زیادی راا تحویل تیم های ملی داده از جمله کرامت عبدولی، امین کاویانی نژاد، پویا ناصر پور، مهران ساعِتی فرد و... به خبرنگار البرز ورزشی گفت: تمام باشگاه های کشتی تعطیل است ولی برای حفظ نسبی آمادگی جسمانی هم که شده تمرینات را در فضای آزاد و باشگاه بدنسازی انجام می دهیم تا همه چیز را طبق روال همیشگی پیش ببریم.

ستارگان والیبال در راه ترکیه

ترکها بعد از جذب لوکارلی سه بازیکن شاخص والیبال اروپا را نشانه گرفته اند.

بازگشت قریشی به گنبد

گنبد امسال هم تنی چند از بازیکنان ستاره خود را از دست داد، اما این خطه آنقدر جوان با استعداد و پرانگیزه دارد که بازهم یک تیم مدعی را تشکیل می دهند مگر در دوران مربیگری زنده یاد نوری آزمون اینگونه نبود که با بازیکنان جوان سرزمین پنبه چگونه مقابل قدرت های اول والیبال ایران قد علم می کردند؟

احمدی: هیات تهران همان راه رفته را می رود

والیبال در استان تهران به اندازه یک کشور اهمیت دارد، این گفته مربی باتجربه بین المللی بانوان است. اورانوس احمدی اعتقاد دارد که در تهران باید امکانات و شرایط به طور عادلانه در اختیار همه مربیان و خادمان ورزش قرار بگیرد و بی توجهی های یک دهه گذشته هیات قبلی را منصفانه جبران کنند.

باقرپور، نامزد بازی در گالاتاسرای

سودابه باقرپور نخستین بازیکن ایرانی است که نامزد بازی در تیم بانوان گالاتاسرای ترکیه شد.

وبینار آموزشی داوری برگزار شد

این وبینار داوری با حضور رئیس فدراسیون، ناصر فروتن رئیس و جواد کریمی دبیر کمیسیون داوران، روسای کمیسیون های داوران سراسر کشور و مدرسین داوری و با تدریس محمدابراهیم امامی مسئول کمیته آموزش کمیسیون داوران کشتی به مدت ۲ ساعت بعد از ظهر دیروز دوشنبه در محل فدراسیون کشتی انجام شد.

کوتاه از فوتبال...

این روزها که فدراسیون فوتبال قصد برگزاری مسابقات لیگ را دارد تیم ها بر سر دوراهی قرار گرفته اند؛ اینکه گام در میدان مسابقات بگذارند و خطرات احتمالی را به جان بخرند یا منتظر واکنش فدراسیون فوتبال باشند.

خوشبخت: با بهروز یاری و محمد طلایی در لیگ شرکت خواهیم کرد

سعید خوشبخت گفت: تیم کشتی آذربایجان‌غربی در لیگ برتر کشتی آزاد با نام دریاچه اورمیه حضور خواهد داشت.

والیبال در 33 سال پیش

در سال های اولیه پیروزی انقلاب نگاه تازه ای به والیبال ملی به وجود آمد، برگزاری تورنمنت بین المللی گرامیداشت دهه فجر شرایطی را به وجود آورد تا فدراسیون والیبال با تدابیری جدید نسبت به بکارگیری بازیکنان بیشتر در سطوح بالاتر بیندیشند و تشکیل دو تیم ب و الف یا با نام های دیگر چندین سال در دهه 60 تداوم پیدا کرد.

محرومیت از نقل و انتقالات در کمین پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ، ایگور پانادیچ، ماریو بودیمیر، ژوزه تادئو، فرناندو گابریل و نیلسون کوریا با محکوم کردن باشگاه پرسپولیس به مطالبات خود می‌رسند. عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر سبب شد تا پرسپولیس با محکومیت نزدیک به دو میلیون یورویی در پرونده‌ها مواجه شود.

اجازه فعالیت به هر تیمی داده نخواهد شد

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال تهران درگفت و گو با سایت هیات فوتبال تهران از اتفاقاتی که در فوتبال پایه تهران در حال شکل گیری است، نکاتی را بر زبان اورد که نیاز است خانواده ها به ان توجه داشته باشند. البته در این راستا لازم است خود هیات فوتبال تهران با توجه به کسب اطلاعات، از بازوی اجرایی که همان نیروی انتظامی است کمک گرفته تاسلامت در فوتبال تهران ساری وجاری شود. گفت و گو با هشدار دهنده عباس تیموری را می خوانید.

سلطانی فر: سیاست وزارت جوانگرایی است

سیاست جوان‌گرایی را در انتصاب‌ مدیران ورزش همانند ۳ سال گذشته در دستور کار داریم.

آقای کفاشیان! به گرفتاری های فوتبال نیفزایید

بازگشت کفاشیان به صحنه فوتبال با موج مخالفت عمومی مواجه شد، این مخالفت هم از سوی ورزشی ها و هم  فوتبالی ها و  نیز  سیاسیون صورت گرفته است.

آقاجبار: اولویت با پیام است اگر...

اولویت شرکت در مسابقات لیگ برتر با پیام خواهد بود به شرط اینکه بدهکاری سه میلیاردی خود را تسویه کند.

شکری پور: ثمر بخش دیگر تکرار شدنی نیست

علی شکری پور مربی سازنده کشتی استان مازندران طی مصاحبه ای با خبرنگار البرز ورزشی گفت: اول باید در خصوص هیات کشتی مازندران بگویم من اعتقاد دارم دیگر مدیری مثل آقا مشدی یعنی اصغر ثمربخش تکرار شدنی نیست.

«سید» و حمایت از سرمربی ایرانی!!

سید موسوی ترجیح داد در ایران بماند و به دلیل معذوراتی که در قبال مصطفی کارخانه داشت، سایپا را برگزید.

جهان نجاتی: فوتبال بانوان بلاتکلیف مانده است

فوتبال بانوان در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد، نه مسابقات پارسال تعیین تکلیف شد و نه برنامه های امسال را اعلام کرده اند.

دبیر: بودجه دو فدراسیون را به کشتی بدهید

علیرضا دبیر از آینده کشتی نگران است و می گوید باید بودجه دو فدراسیون را به کشتی اختصاص دهند. تازه این نگرانی زمانی سر باز زده که کشتی روزهای کرونایی را پشت سر می‌گذارد و هنوز برنامه‌های‌ سنگین و پرهزینه داخلی و خارجی این رشته به مرحله اجرا نرسیده است.

آقای سعادتمند! با وعده و شعار نمی شود

وزارت ورزش و تربیت بدنی کشور؛ از یک سو ورزش حرفه ای در سطح باشگاهی و از سوی دیگر هدایت و راست و ریست کردن امور در فدراسیون های ورزشی... خب این موضوعات مهم را چگونه باید مورد بررسی قرار داد؟

وبینار آموزشی دوپینگ برای ورزشکاران، مربیان و داوران موی تای ایران

وبینار آموزشی دوپینگ از سوی فدراسیون جهانی موی تای ( ایفما ) روز سه شنبه و به صورت مجازی برگزار می شود.

صدقی: شاید در لیگ آزاد هم شرکت کنیم

برای حضور در لیگ حامی مالی جذب کردیم و دنبال این هستیم جدا از حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی، اگر بتوانیم در لیگ برتر کشتی آزاد نیز شرکت کنیم.

این گردن از مو هم نازک‌تر شد

مراسم بزرگداشت زنده یاد پرویز ابوطالب سوای اقبال جالب توجه بزرگمردان فوتبال، یک ویژگی دیگر هم داشت و آن متفق القول بودن و درددل کردن موسپیدان مبنی بر بایکوت تیمهای ریشه دار و بی اعتنایی به معلمان سازنده بود و این پاشنه آشیل ورد زبان همه شده بود.

دعوای سید عباسی و کاویانپور به دادگاه کشید

پرونده شکایت داود سید عباسی از حامد کاویانپور، فردا در دادگاه صدر تهران و توسط وکلای طرفین پیگیری خواهد شد.

دل آزرده از بدعهدی مدیران قبلی ورزش اصفهان!

قهرمان اسبق وزنه برداری ایران و نایب قهرمان مسابقات مهم و بین المللی شوروی سابق ، حضور چندین ساله در اردوهای تیم ملی به عنوان سرپرست و عضو کمیته فنی فدراسیون ورئیس پیشین هیات وزنه برداری استان اصفهان که نمادی از صداقت ، صفا و صمیمیت است رمز موفقیت در مدیریت را درکار گروهی وهمدلی می داند.

فتحی: شفر را به خاطر استراماچونی اخراج کردیم

امیرحسین فتحی درباره صحبت‌هایی که درباره عملکرد او مطرح می‌شود، گفت: 6،7 ماه سکوت کرده بودم تا باشگاه در آرامش باشد و از جانب بنده آسیبی نرسد. بدترین شیوه، انداختن مشکلات گردن مدیران قبلی است. هر مدیری به اندازه خودش تلاش کرده و اگر نتوانسته، بضاعتش همین بوده است. صحبت‌هایی به من نسبت داده شد که اصلا در جریان آن نبودم یا برای زمان ما نبوده است.

مهرگان: آموزش در فدراسیون متوقف شده است

یک بازیکن جوان برای اینکه فرایند رشد را به درستی طی کند، نیازمند حضور در 500 مسابقه است، ما آیا چنین فرصتی را به پاسورهای جوان داده ایم؟

جولان پیرمردها در عالم پاسوری (!)

والیبال ملی با کمبود پشتوانه های پاسوری دست به گریبان است در واقع بعد از سعید معروف دیگر بازیسازی که همپا و همتراز وی باشد نداریم و نگاه همه کارشناسان فقط به جواد کریمی است که با فشار زیاد رسانه ها، کارشناسان و البته شایستگی های فیزیکی و فنی که داشت فرصت پیدا کرد تا در جام جهانی و انتخابی المپیک به میدان برود و تجاربی ارزشمند به دست بیاورد.

فروتن: در سنگین وزن کشتی می گیرم

کشتی را از شهرستان بابل و زیر نظر آقای علی شکری پور و عیسی مرتضی زاده آغاز کردم و هنوز هم در کنار این عزیزان تمرین می کنم.

حسن یزدانی قهرمان شد

حسن یزدانی قهرمان رقابت مجازی کشتی گیران در پیج اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی شد.

کوتاه از باشگاه گل‌ریحان البرز

طبق اعلام روابط عمومی باشگاه گل‌ریحان البرز، تمرینات تیم فوتبال گل‌ریحان البرز این روز‌ها به دور از هرگونه حاشیه تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

یادگار ماندگار...

یادش بخیر کشتی در تهران، چه بازار پر رونقی داشت، باشگاه ها تیمداری می کردند و کشتی در کنار فوتبال جلوی دیدگان رسانه ها و مردم علاقه مند نقشی پررنگ داشت و در ورزش کارگری نیز قهرمانان تهرانی می درخشیدند مثل عکس پیوست که مربوط به سال 1355 است.

قرعه کشی جام حذفی زنان تهران برگزار شد

سکوت طولانی والیبال تهران با برگزاری جام حذفی می شکند، مسابقاتی که در تهران سابقه چندانی ندارد ولی می تواند به عنوان دستگرمی بازیکنان باشگاهی باشد هرچند که در جمع تیم های ثبت نام کرده نامی از پیکان و سایپا نیست اما کاچی به از هیچی است... قرعه کشی مسابقات با حضور مریم روشن اخگر نایب رئیس جدید هیات تهران انجام پذیرفت.

همه بودند از قرمز و آبی گرفته تا سفید و زرد

مراسم یادمان روانشاد پرویز ابوطالب با استقبال جالب توجه جامعه فوتبال در ورزشگاه راه آهن (اکباتان) برگزار و یاد خاطره این معلم تلاشگر و سازنده فوتبال کشورمان گرامی داشته شد.

کوتاه از فوتبال...

تلاش ها آغاز شد تا بار دیگر مهدی تاج به فوتبال باز گردد.اما واکنش تاج خط بطلان بر تمامی تلاش ها کشید. تاج گفت:بی خیال فوتبال شدم ودیگر مرا در فوتبال داخلی نخواهید دید.

سید موسوی با سایپا قرارداد بست

مدافع وسط نام آور والیبال ایران دقایقی پیش با باشگاه سایپا قرارداد بست و قید سفر به روسیه را زد.

چپ و راست پرسپولیس، لنگ می زند

در آستانه شروع لیگ برتر قرار داریم،اماوضعیت تیم پرسپولیس آنطوری که یحیی گل محمدی انتظار دارد نیست.

واکنش اهالی فوتبال به یادداشت البرز ورزشی

یادداشت روز گذشته البرز ورزشی درخصوص «مردی که اکنون در میان ما نیست»، واکنش گروهی از اهالی فوتبال را همراه داشت. این یادداشت درخصوص فراموشکار بودن مسئولان ورزش و فوتبال در مورد پرویز ابوطالب حکایت داشت.

صدیقی: مربیان موتای در شرق آسیا می درخشند

مسابقات موتای قهرمانی جهان به صورت مجازی برگزار می شود، این مسابقات زیرنظر سازمان جهانی آیواس انجام خواهد شد.

نقیبی: کشتی مازندران در لبه تیغ قرار دارد

حسین نقیبی یکی از مربیان سازنده شهرستان جویبار و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: کشتی مازندران در لبه تیغ قرار دارد.

المپین بوکس هم مسافرکشی می کند!

بازهم شاهد و مصداقی دیگر؛ قهرمان المپیکی بوکس ایران در آذربایجان مسافرکشی می کند، باید پرسید واقعا مسوولان ورزش ما چقدر هوای قهرمانانمان را دارند و ای کاش که این هواداری به اندازه نصف که نه بخشی از التفاتی باشد که نسبت به دوستان و رفقای خود دارند!

خوشبخت: هدف ترویج اخلاق اسلامی است

تفاهم نامه همکاری میان هیات کشتی استان و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش آذربایجان غربی ظهر روز گذشته در ساختمان آموزش و پرورش استان به امضاء رسید.

سرانگشت تدبیر به دل مشکلات فوتبال

در ورزش ایران راه رفته را فراوان می رویم، خسته می شویم اما تجربه نمی گیریم. علی ایحال شاید این روزها که بلبشویی در عالم فوتبال پیش آمده، یکبار برای همیشه ریشه مشکلات را برکنیم.

والیبال با مدیران جوان، مشاوران باتجربه

طرز تفکر غالب بر مدیریت اداری در کشور ما به ویژه در بخش ورزش این است که فلان کس چون مدیر است حق دارد همکارانش را خودش برگزیند و چنین شده که گاهی افرادی اتوبوسی آمده اند و بعد به سختی کنار رفته اند گاهی بدون دانش و تجربه وارد شدند و زمانی که چم و خم کار را یاد گرفته اند ناچار به رفتن شده اند.

از ویلموتس به استوکس رسیدیم!

بعد از مدتها که اخبار فوتبالی تحت الشعاع قرارداد بد با ویلمونس بود و استقلالی ها هم در بیم و هراس جرایم فیفا به سر بردند،حالا نوبت به پرسپولیسی ها رسید تا در پرونده استوکس همه را مبهوت کنند.

توپ مدل 99 والیبال

توپ میکاسا V200W از سوی کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون برای تمامی رقابت‌های سالنی سال ۹۹ معرفی شده و باید در مسابقات داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

انتصابات مهم در باشگاه هراز آمل

انوشیروان دادگر بعنوان قائم مقام و معاون ارتباطات باشگاه لبنیات هراز آمل منصوب شد.

بکماز: سالهاست بازیکنان به باشگاه اعتماد کردند حالا باشگاه به بازیکنان اعتماد کند

سرمربی زغال سنگ طبس گفت: تمام مطالبات بازیکنان در رابطه با فصل گذشته در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ پرداخت کردیم.

حکیمی فر دهمین مهاجر ورزش ایران!

با کوچ غزل حکیمی فرد به کشور سوئیس تعداد ورزشکارانی که از کشورمان کرده اند دو رقمی شد، اینکه چه دلایلی باعث رفتن زبدگان ورزش ما شده است، بحثی است که باید درباره آن غور کرد.

شریفی - سایپا؛ به واقعیت می پیوندد؟

در حالی که گفته می شد مرتضی شریفی لژیونر تیم ملی والیبال ایران با باشگاه سایپا قرارداد امضاء کرده است، مصطفی کارخانه این خبر را رد کرد.

مخالفت هندی ها با برگزاری مسابقات سال 2020

مسئولان کشتی هند با برگزاری مسابقات کشتی در سال 2020 مخالفت هستند.

تسلیت به خانواده استاد ابوطالب

مصیبت از دست دادن استاد پرویز ابوطالب مربی کارکشته و زحمتکش عرصه ورزش و فوتبال را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.  دکتر جابر آقاجانیان از آلمان

چه کسی سکاندار تیم ملی جوانان خواهد شد

سرانجام با استعفای پور موسوی از مربیگری تیم فوتبال جوانان موافقت شد.

حضور تیم ستارگان ساری در لیگ کشتی

مدیرعامل تیم ستارگان ساری خواهان حضور در لیگ برتر کشتی شد.

خدا قوت، هادی خان!

هادی عامل گزارشگر محبوب کشتی را تمام اهالی ورزش به خوبی می شناسند علی الخصوص با آن تیکه های خاص خودش... چقر بد بدن، خدا قوت پهلوان، سرفراز ایران...!

کوتاه از فوتبال...

بیرانوند سرانجام عزم سفر کرد؛ دروازه بان بلندپرواز فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ادامه زندگی ورزشی خود را به تیم فوتبال آنتورپ بلژیک پیوند زده است. برای این گلر باتجربه آرزوی موفقیت داریم و امیدوار هستیم که نماینده شایسته برای فوتبال ایران باشد.

ترحمی: یزد آماده میزبانی لیگ کشتی است

احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: استان یزد ظرفیت و پتانسیل خوبی برای ورود به لیگ برتر کشتی دارد. در نشستی هم که با آقای نصیرزاده داشتیم، درباره انسجام و جهت دهی برای ورود یک تیم شایسته به لیگ کشتی بحث شد.

پرویزخان؛ کم به فوتبال ایران خدمت کرده است؟

عزیز دیگری از جمع ما رفت؛ عزیزی که به فوتبال کم خدمت نکرد وهرگز برای اعتلای فوتبال دست از تلاش برنداشت.

بسکتبال بانوان در ساحلی آسیا؟

تیم بسکتبال بانوان ایران در صورت مهیا شدن شرایط اعزام در مسابقات ساحلی آسیا شرکت خواهد کرد چرا که در این ورزش برخلاف نامش هیچ مشکلی از بابت پوشش وجود ندارد.

میهمان ویژه

امروز خبرگزاری البرز ورزشی یک میهمان ویژه داشت، ایشان بهبود ساسانیان مدیر شعب منطقه یک بانک ملت بود.

خدایاری: پس نظر هیاتها چه می شود؟

بخشنامه ای جدید و این بار مربوط به برگزاری والیبال ساحلی نونهالان آنهم در شهری که ساحل ندارد، البته دست هیات والیبال قزوین درد نکند که طی یکی دو سال اخیر میزبانی های زیادی گرفته است اما بحث پروتکل بهداشتی و ویروس کرونا چه می شود؟

سرخه ای: مسئولان به پیشکسوتان ورزش توجه بیشتری داشته باشند

غلامرضا سرخه ای پیشکسوت فوتبال ایران و مدیر آکادمی فوتبال جهان گستر که با برادران ابوطالب در تیم های بوتان و راه آهن تهران همبازی بوده در خصوص مرحوم پرویز ابوطالب سرمربی با دانش و پرتلاش اسبق بوتان، راه آهن و تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان کشور گفت: طی سال های 66 تا 68 شاگرد استاد پرویز ابوطالب در تیم بسیار خوب بوتان بودم، در آن زمان بهمن خداکرم (کاپیتان و دفاع آخر) این تیم بود.

آقای داورزنی! لطفا...

رئیس جدید رویدادهای فدراسیون والیبال با حفظ سمت(!) معاون اداری و مالی باشگاه استقلال شد.

علیرضا رضایی سرمربی دانشگاه آزاد شد

علیرضا رضایی دارنده مدال های نقره المپیک  و برنز سنگین وزن کشتی آزاد جهان سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی شد.

تاج به فدراسیون فوتبال برمی‌گردد؟

با توجه به اینکه مجلس موافق بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال نیست، ظاهرا اتفاق نظری به وجود آمده که حاج مهدی تاج به فدراسیون فوتبال بازگردد.

ساعی: مگر چند قهرمان داریم؟

درج خبر مربوط به مسافرکشی قهرمان مازنی تکواندو بازتاب گسترده ای در ورزش کشور داشت؛ چه بسیار قهرمانانی که در رشته های مختلف از طریق دست فروشی سر خیابان مسافرکشی یا فروختن خربزه و هندوانه روی وانت ها گذران زندگی می کنند، اما این در شان کشوری مثل ایران نیست.

ایشیکاوا: هنوز 10 سال وقت دارم

برای ژاپن بازی های المپیک بسیار مهم است، من در اواخر ماه ژوئیه به میلان خواهم رسید.

ناصرپور: روی چمن تمرین می کنیم

طی هفته چهار جلسه تمرین دارم و در کنار آن با توجه به اینکه باشگاه کشتی در اندیمشک بسته است تمرینات اختصاصی را در چمن کنار باشگاهمان انجام می دهم. دوستانمان باشگاه بدنسازی به طور اختصاص در اختیارم قرار داده اند که به همراه سه چهار تن از کشتی گیران دیگر به آنجا می روم و تمرین می کنم.

دلیل شکایت از سعادتمند چه بود؟!

با توجه به اختلافات بین کارگزاران سابق و فعلی، مدیرعامل باشگاه استقلال با شکایت از کارگزار سابق خود مواجه شده است.

شهرام عظیمی قائم مقام باشگاه استقلال شد

شهرام عظیمی که با احمد سعادتمند در بخش معاونت استعدادیابی وزارت ورزش همکاری می کرد، به سمت معاون اداره مالی باشگاه استقلال منصوب شد. وی البته چندی پیش سمت سرپرستی سازمان لیگ فدراسیون والیبال را هم بر عهده گرفته بود.

حیدری: استاندار دنبال حل مشکل راهیاب است

برای اینکه مشکل تیم راهیاب ملل مریوان حل شود به همه رو انداختیم، ولی در استان ما همه کنار می نشینند و فقط ایراد می گیرند.

مسافرکشی قهرمانان مظلوم!

یک خبر دردناک دیگر، قهرمانی دیگر از طریق مسافر کشتی زندگی می کند.

گلستانی: اینهمه عجله برای چیست؟

دو و میدانی ما کجای ورزش قاره و جهان قرارداد که اینهمه برای برگزاری مسابقات عجله داریم؟

خانه تکانی در اداره کل وهیات های ورزشی اصفهان

برکناری محمد سلطان حسینی نقطه عطفی بود در ورزش استان پهناور اصفهان که به پایتخت تمدن وفرهنگ وهنر شهرت جهانی دارد.

چشم انداز عسگری محمدیان برای کشتی مازندران

در این روز های کرونایی که هیچ خبری از مسابقات کشتی وجود ندارد، تمامی نگاه های اهالی کشتی به خصوص مازندران به انتخابات هیات کشتی این خطه قهرمان خیز دوخته تا ببیند از این یازده کاندیدا کدام یک رای اعتماد مجمع را می گیرد تا برای 4 سال سکان این استان مهد کشتی را به دست بگیرد.

باجرانگ: تعویق المپیک برای من خوب شد

باجرانگ گفت: تعویق المپیک براین من خوب شد. برای اینکه دوری از تمرینات به من فرصتی داد که خود را بهتر بشناسم و بر روی کاستی های خود کار کنم.

...در وصف سید خوبان

سید محمد خادم حقیقت از بازماندگان نسل شجاعان متولد ششم شهریور ۱۳۰۸ در تهران محله درخونگاه نزدیک میدان شاهپور است.

تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی

با توجه به شرایط جدید دنیا در مواجهه با ویروس کرونا، احتمالاً تا ۱۰ روز آینده اعلام خواهد شد.

اساسنامه فدراسیون ها در شورای نگهبان!

اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی در اختیار شورای نگهبان است تا در صورت تایید به اجرا درآید، تا آنجا که شنیده ایم در این اساسنامه ریاست فدراسیون شغل محسوب نمی شود(!)

بیک لی: بسکتبال گرگان تیم خواهد داشت

تیم بانوان شهر گرگان هنوز برای برگزاری دیدار برگشت لیگ برتر باشگاه های کشور تصمیم قطعی نگرفته و قرار است امروز مدیر باشگاه در این باره با رئیس فدراسیون صحبت کند.

فوتبال «رنسانس» می خواهد

اولتیماتوم اخیر فیفا و جدیت عجیب فدراسیون فوتبال در اصلاح اساسنامه بر این نظریه کارشناسان و خبرگان صحه گذاشت که هرگاه حرف شنوی داشته باشیم و موازین حرفه ای را بپذیریم قطعا می توانیم بر الگوهای سنتی خط بطلان بکشیم .

دولتخواه : برگزار نشدن مسابقات جهانی به ضرر ما و روسیه است

علی دولتخواه مسئول روابط بین الملل فدراسیون کشتی ارمنستان گفت: فدراسیون کشتی ارمنستان با برگزاری مسابقه جهانی در سال ۲۰۲۰ موافق است. عدم برگزاری به ضرر ما و روس‌ها است.

تسلیت به خانواده نورکانی و نادری

جناب آقای امیر نورکانی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت مادر بزرگ گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم نادری تسلیت عرض می نماییم. خبرگزاری البرز ورزشی - روزنامه بین المللی شوت

خجسته: کشتی مازندران مدیر می خواهد

علی خجسته یکی از مربیان سازنده بابل که شاگردانی زیادی چون علی شعبانی، رسول خجسته، محمد رضا قنبرزاده و سید رضا موسوی و... را تحویل تیم ملی داده با خبرگزاری البرز ورزشی به گفت و گو پرداخت.

ملی پوش هندبال در پست ریاست

طی حکمی از سوی علی دهقانی رئیس هیت هندبال استان لرستان، مسلم کاظمی بازیکن باسابقه هندبال کشور به عنوان رئیس هیات هندبال شهرستان الشتر منصوب شد‌.

ورزش بهانه ای برای تبلیغات در صفحات مجازی!!!

صفحات مجازی این روزها در شرایط کرونا سرگرمی و گزینه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت مردم شده، شیوع ویروس کرونا در بیشتر کشور های دنیا باعث شد تا مردم نسبت به گذشته استفاده بیشتری از تلفن های همراه داشته باشند.

استقلال در یک قدمی محرومیت و کسر امتیاز

هنوز در چنبره مشکلات قرارداد بد با  ویلموتس گرفتار هستیم که خبر رسید، استقلال اگر ۱۸ میلیاردتومان ظرف دو روز آینده به حساب بویان وشفر واریز نکند،با خطر محرومیت، کسر امتیاز و سقوط به رده پایین تر  مواجه خواهد شد.

دبیر: زنگ خطر برای کشتی به صدا درآمده است

علیرضا دبیر گفت: زنگ خطر برای کشتی به صدا در آمده است و ما باید واقعیت ها را ببینیم.

حرف حساب سراج

اعضای کمیته فنی بروند کشک شان را بسابند!

 مدیران فوتبال ما خود مختارند و برای اعضا کمیته فنی تره هم خرد نمی کنند.اینجا تا  "ب ز  "ها ،  بادیگاردها و دلالها یک پای قراردادها هستند،کارشناسان حقوقی به چه کار می آیند؟

اخبار کوتاه فوتبال...

در میان موضوعات مختلف این روزهای فوتبال جدل لفظی محمد دادگان و رئیس کمیته ملی المپیک از همه چشمگیرتر بود و ظاهرا به نظر می رسد که طرفین کمی تا قسمتی از موازین خود پایین آمده اند.

تداوم تیمداری دانشگاه آزاد در لیگ کشتی آزاد و فرنگی

با اعلام رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد، این تیم در سال 99 نیز در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی حضور خواهد رییس سازمان لیگ کشتی به همراه مصطفی شکوهی مسئول کمیته باشگاههای سازمان لیگ، امروز در نشستی با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد و علی زندی معاون این مرکز شرکت کردند.

کلانتری: برای قهرمانان کشتی شهرک ساحلی می سازم

روز گذشته تاریخ برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی استان قهرمان خیز مازندران از طرف  مدیرکل استان مازندران با هماهنگی فدراسیون کشتی اعلام شد. 

بیابانی: اشتباهات گذشته را جبران می کنم

پیمان بیابانی قهرمان جوانان جهان و آسیا درباره زندگی و فعالیت در دوران کرونا به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: من هم مثل تمام ورزشکاران دنیای ورزش را در خانه دنبال کردم ولی یک ماهی است به همراه چندتن از قهرمانان کشتی تهران که از دوستان نزدیک من هستند به باشگاه یکی از بستگان می روم و با مراعات موارد بهداشتی به تمرینات هوازی و قدرتی می پردازیم.

جوانهای دیروز و سپیدموهای امروز

حدود بیست و اندی سال از این تصویر می گذرد، زمانی که فرهاد شاهمیری داماد شده بود و دو داور ایرانی از دو نسل کنار دو مرد بانفوذ داوری آسیا و جهان، عکس یادگاری گرفته اند.

دوست دارم دانشم برای اعتلای کشورم استفاده شود

شقایق فسخودی اولین زن ایرانی است که به عنوان آنالیزور فوتبال فعالیت دارد. او باتوجه به تسلط اش بر زبان انگلیسی توانسته با پیشرفته ترین نرم افزارها آشنا شود و از این یافته های علمی درجهت پیشرفت خودش بهره ببرد. با آنکه پیشنهادهای زیادی از خارج از کشور دریافت کرده است، اما مایل است دانش واندوخته هایش درجهت اعتلای فوتبال کشور، خصوصا در فوتبال بانوان به کار گرفته شود. با شقایق فسخودی در دفتر خبر گزاری البرز ورزشی گپ و گفتی داشتیم که می خوانید.

استفتای جمعی از مراجع تقلید درباره حضور بانوان در زورخانه

اعتراض اخیر جمعی از طرفداران ورزش زورخانه ای، رئیس فدراسیون تشکیلات را بر آن داشت تا نظر برخی از مراجع تقلید را بپرسد. همانطوری که دیروز نوشته ایم، بر اساس منشور المپیک نیز استفاده از امکانات ورزشی و شرکت در رویدادها نیز باید فارغ از نگاه جنسیتی به افراد باشد.

ظریف دوست: امیدوارم روزی لژیونر شوم/ رایگان بازی می کنیم

هیجان برانگیز است که بدانید کاپیتان تیم ملی ایران یک بانو از استان سیستان و بلوچستان است، این خانم فریده ظریف دوست سرگروه تیم ملی کبدی کشور ماست که در بازیهای آسیایی جاکارتا به افسانه شکست ناپذیری بانوان هندی خاتمه داد و برای نخستین بار طلای آسیا را گردن آویز دختران سختکوش ایران کرد. بانوی ورزشکار شهرستان زاهدان در گفت و گو با البرز ورزشی از استعداد وافر در استانش سخن گفت و اینکه هنوز تصمیمات شهری و محدودیت های فراوان اجازه نمی دهد همه مثل وی ورزش کنند.

والیبال ساحلی با تور سه ستاره روی هوا

در حالی که مقامات استانی و ورزشی هرمزگان برنامه ریزی وسیعی را برای میزبانی تور سه ستاره ساحلی تدارک دیده بودند و حتی جوایز صدهزار دلاری آن نیز فراهم شده بود، اما باز ویروس کرونا باعث لغو کلی این مسابقات شد.

سیاوشی: کرونا باعث شد که لژیونر نشوم

محمد سیاوشی: لیگ را هرچه زودتر برگزار کنند به نفع هندبال ملی و بازیکنان است.

اختلاف بین تربیت بدنی با هیات فوتبال تهران

متاسفانه فوتبال تهران در مسیری قرار گرفته است که پایانش به ترکستان ختم می شود.

اصرار ابهام برانگیز روس ها در کشتی جهان

روس ها بدون حساب و کتاب کار نمی کنند، اصرار آنها مبنی بر برگزاری مسابقات کشتی جهان هم یکی از این مواردی است که به حتم کاسه ای را زیر نیم کاسه قرار داده است. هرچند که نماینده ایران در کنفرانس ویدیویی مرتبط با برگزاری مسابقات جهانی اکبر دودانگه بوده است، اما در شرایطی که دنیای ورزش درگیر عواقب کرونا است، باید دید که تیغ روسها بیشتر می برد یا حرف حساب دیگر کشورهای جهان؟

شبی که «عادل» نبود

واقعیت این است که جامعه فوتبال و اصولا علاقه مندان به فوتبال دل خوشی از شرایط موجود ندارند ، بویژه از زمانی که مسائل پشت پرده و قرارداد عجیب و قریب ویلموتس برملا شد و همه را در لاک نگرانی فرو برد.

ایراندوست: حیف است ملوان سقوط کند

نصرت ایراندوست مدافع و کاپیتان بسیار خوب دهه پنجاه ملوان بندرانزلی که سابقه مربیگری در ملوان و  شهرداری بندرعباس، شاهین بوشهر و همچنین تیم های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان کشورمان را دارد و در سال 54 همبازی اکبر میثاقیان سرمربی جدید باشگاه ملوان بود، درباره شرایط قوی سپید انزلی با خبرگزاری البرز ورزشی به گفت و گو پرداخت.

چطور اینهمه مربیان جوان و سازنده را نمی بینید؟

آقای جلالی کمی صادقانه صحبت کنیم شما گفتید از جوانان حمایت کنیم که چند سال بعد دوباره این حرفها را نزنیم ولی شما کاملا در اشتباه هستید ما همین حالا هم مربیان خوبی داریم ابراهیم صادقی که بیشترین بازیکنان جوان را امسال وارد لیگ کرد.

تندروان: حرفهایی در گلویم مانده بود

یکی از باشگاه هایی که به صورت آنلاین تمرینات خودش را آغاز کرده است تیم فولاد سیرجان ایرانیان است. بازیکنان این تیم از روز شنبه بر اساس شیوع نامه مربیان تمرینات خود را آغاز کرده اند و ویدیوهای کار خود را جهت بررسی ارایه داده اند.

پیشنهاد گزاف چینی ها به «سید»

با نمایشی که مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام جهانی و انتخابی المپیک ارایه داده بود، تیم های خارجی تمایل زیادی برای استخدام سید از خود نشان داده اند. با توجه به بازی های خیره کننده ای که از وی فصل پیش در اولشتین لهستان دیده ایم، بعید می بینیم که تیم های خارجی دست از سر وی بردارند.

نظری بر شیوه نامه جدید فدراسیون هندبال

نظارت بر نقل و انتقالات بازیکنان را امری پسندیده می دانیم، چرا که آگاهی از وضعیت ورزشکارانی که از کشور خارج می شوند و حتی از آن سوی مرزها به ایران می آید باعث می شود که کیفیت کار بر برخی روابط ارزش پیدا می کند.

المپیک، زیرسایه بلند یک فرهنگ!

ژاپنی ها مصمم هستند المپیک 2021 را از روز 18 خردادماه سال آینده در توکیو برگزار کنند، آنها که بابت تاخیر و تعویق المپیک ضرر بسیار دیده اند و حداقل برای تعویض و نوسازی مدالها و نوشته های روی آن میلیاردها تومان هزینه کرده اند، حالا نظر دارند المپیک را به بخشی از تلاش های خود برای جلوگیری از شیوع کرونا تبدیل کنند،

تاج: ویلموتس از ابتدا جزو گزینه ها بود

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال، در برنامه زنده فوتبال برتر اظهار داشت: ما با ویلموتس در دعوا بودیم و به خاطر آن سکوت کردیم. سکوت ما به خاطر این نبود که جوابی نبود، این بود که ما باید سکوت می‌کردیم .بحث‌های آب و برق و گرانی و کرونا حل شده و فقط ویلموتس مشکل کشور بود. الان هم اتفاقی نیفتاده و هنوز پرونده در حال پیگیری است.

تاملی بر فساد دامنه دار در لایه‌ های مدیریتی فوتبال

مجادله دادگان با وزیر ورزش و فدراسیون نباید نهادهای نطارتی و رسانه ها را از فساد ریشه دار در لایه های مدیریتی فدراسیون غافل کند.

سعدالله یف کرونا را ضربه کرد

عبدالرشید سعدالله یف قهرمان ارزنده جهان و المپیک ریو بعد از ابتلا به ویروس کرونا از بهبودی کامل خود خبر داد.

دودانگه تمام قد از کشتی ایران دفاع کرد

وبینار کمیته فنی اتحادیه جهانی کشتی با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد.

میرزاآقابیگ: راگبی ایران عضو دائم فدراسیون جهانی می شود

رئیس انجمن راگبی کشورمان، جلسه (ویدئو کنفرانس) با نمایندگان فدراسیون جهانی و کنفدراسيون راگبی آسیا را رضایت بخش دانست و تصریح کرد: خوشبختانه فدراسیون جهانی راگبی از عملکرد چهار ساله ما راضی است و به همین سبب مقرر شده شهریور سال‌جاری ایران به عضویت دائم این نهاد بین المللی درآییم.

خیزش مجدد بسکتبال در کردستان

دیدار نمایندگان اداری و ورزشی استان کردستان با رئیس فدراسیون بسکتبال زمزمه های شرکت یک تیم از سنندج در لیگ برتر را بر سر زبان ها انداخته است. کردستان از گذشته مهد بسکتبال بوده و بازیکنان شاخصی چون برادران مردوخی و ویسی را در سطح ملی پرورش داده است. در سالی که والیبال مریوان از لیگ برتر کناره گیری کرده است، حضور بسکتبال این استان می تواند نویدی برای جوانان ورزشدوست کردستان باشد.

ستارگان جذب مغناطیسی چین و ژاپن

والیبال دنیا برعکس شده است، این بار اروپایی ها به سوی قاره کهن سرازیر شده اند

‍ ترکیب اعضای مجمع هیات کشتی مازندران مشخص شد

اعضاء مجمع انتخابات کشتی مازندران معرفی شدند.

سفیدباف: تنیس دیگر جای آزمون و خطا نیست

خوشحالم که یک فرد تحصیلکرده ورزشی بر صندلی ریاست فدراسیون تنیس تکیه زده است.

اخبار کوتاه از فوتبال...

واعظ آشتیانی این روزها حضوری فعال در رسانه ها دارد و در هیات یک منتقد به ویژه در فوتبال نقدهای پرچالشی را برزبان جاری می کند. وی در جدیدترین اظهارنظر خود حاج مهدی تاج را بی نصیب نگذاشت.

حضور استان یزد در لیگ برتر کشتی فرنگی

شنیده شده که روزه گذشته طی جلسه ای با حضور معاون سیاسی - امنیتی استاندار، مدیر کل ورزش استان، معاون ورزش، رییس هیئت کشتی استان و رییس سازمان لیگ در دفتر ترحمی معاون استاندار با حمایت از حضور در کشتی، قرار شده استان با نام بهاباد در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور یابد.

ورزش کفش ملی می تواند به اوج بازگردد

روزگاری در ورزش کارگری،ورزش کفش ملی،خصوصا در فوتبال به عنوان قدرت مطلق مطرح بود. اما آن روزها رفت و از ورزش در کفش ملی اثری دیده نمی شود. حتی نام این کارخانه هم در بازار فعالیت و بازار رقابت کم رنگ شده است. در این راستا با حجت بهرام تامینی کارشناس کفش ملی که دستی هم در مسائل ورزش دارد گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم تا دلایل خاموشی ورزش در کفش ملی را جویا شویم.

جبارپور سفیر شورای جهانی بوکس امور خیریه شد

طی حکمی از سوی رئیس دبلیو بی سی کِرز (WBC Cares) رئیس شورای بوکس حرفه ای ایران، به عنوان سفیر بین المللی شورای جهانی بوکس در امور خیریه معرفی شد.

نصیری: منتظر مجوز وزارت ورزش هستیم

منتظر مجوز وزارت ورزش و جوانان برای برپایی رقابت‌های پلی‌آف فوتسال بانوان هستیم.

امامی از لیست داوران المپیک خارج می شود؟

طبق قانون قبلی داوران در رشته کشتی بدون لحاظ کردن موقعیت فعلی ورزش دنیا، در سن ۶۰ سالگی بازنشسته خواهند شد.

امیرحسینی: نگاه منشور المپیک بر عدم تبعیض جنسیتی است

آیا اعتراض به حضور بانوان در زورخانه وارد است، آیا بانوان حق استفاده از ورزش زورخانه را ندارند؟

کرمیان به نیرو زمینی شهید شاملی پیوست

مجتبی کرمیان ملی پوش بلند قد و با تجربه کرمانشاهی که فصل قبل در تیم زاگرس در پست خط زن بازی می کرد با عقد قرار دادی به تیم شهید شاملی کازرون نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پیوست.

بدون تعارف...

انگار استقلال پولدار شده است که وعده پرداخت طلب بازیکنان خارجی خود را داده است و چه خوب که پرسپولیس و استقلال پول داشته باشند و البته در راه درست هزینه کنند.

سکوت انتخابات شطرنج شکست!

چه عجب یک نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج نام نوشت، شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون که عضو کمیسیون جهانی بانوان نیز هست، نخستین فردی است که امروز برای احراز ریاست فدراسیون برگه مربوطه را امضاء کرد. باید دید که این بازار کساد داوطلبان ظرف چند روز آینده رونقی پیدا می کند یا خیر.

تقی زاده: فضایی تازه برایم به وجود آمده است

ارزشمندترین بازیکن جام کنفدراسیون والیبال آسیا در تایپه می گوید: از اینکه بعد از سالها به زادگاهم بازگشته ام من و خانواده بسیار خوشحال هستیم که در فضای تازه آقای عطایی سرمربی تیم هراز به من اعتماد کرده است.

دلخانی: در شهر خودمان غریب هستیم

تمرینات خودم را با هم استانی های خودم برادران گرایی در یکی از سالن های شهرداری استان فارس هفته ای سه جلسه عصرها زیر نظر آقای حسینی انجام می دهم.

والیبال اراک چشم انتظار استاندار

شهرداری اراک آب پاکی روی دست والیبال ریخت و شهروند تیم نخواهد داشت.

شیرگیر: فدراسیون های زورخانه ای را به رسمیت نمی شناسیم

مهدی شیرگیر آخرین بازمانده از نسل شجاعان، مردی از دیار پهلوانان پاک ایران زمین، مدیری که بیش از ده ها قهرمان جهان و آسیا تحویل جامعه کشتی ایران داده از زد و بندهای میان دو فدراسیون پرده برداری کرد.

هاشم زاده: با وزن کم کردن مخالف هستم

مسعود هاشم زاده: منتظر اعلام برنامه ها از طرف فدراسیون کشتی هستیم تا کار خودم را شروع کنیم.

میکائیلی: راه برای مربیان سازنده باز شده است

روح اله میکائیلی گفت: فدراسیون کشتی راه را برای مربیان سازنده باز کرده است.

پشنگ: موافق مربی ایرانی برای تیم ملی هستم

محمد صادق پشنگ ازجمله مربیان بین المللی والیبال ایران، موافق استفاده از مربیان ایرانی برای تیم های ملی است.

پوپولیسم ورزشی

محمد دادکان چهره جنجالی ورزش کشور که هر از چند ماهی در رسانه ها ظاهر می شود و با انتقادات تند و تیز سعی بر این دارد که " تیتر اول " رسانه ها را به خود اختصاص دهد و تلاشش بر این است که به " فراموشی " سپرده نشود همواره " تندرویهای " خاص خود را دارد.

انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی و بازهم اعتراض!

قصه انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی سر درازی دارد، بعد از دو سه سال حرف و حدیث حالا که بحث برگزاری مجمع پیش آمده باز هم نامزدها دست به نامه اعتراضیه زدند.

بازیکنی که از 27 سالگی آقای گل جهان شد!

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارائه گزارشی از بازی ایران و کره جنوبی در جام ملت های آسیا 1996 به درخشش علی دایی در این بازی پرداخت.

از قهرمانان واقعی تجلیل می کنیم

جلسه نخستین و مهم ترین ماموریت « ایمان غیاثوند » مسئول پیگیری ویژه انجمن موی تای با مسئولان کمیته های مختلف این انجمن امروز برگزار شد.

فوتبال، استکان کمر باریک و چای قند پهلو

یکی از دوستان در فضای مجازی نگاهی به جام در ادوار گذشته پرداخته و بتازگی به جام‌جهانی 1970 مکزیک رسیده، لذا بی مناسبت ندیدم که بنده نیز نگاهی به نیم قرن پیش بیندازم و از جام جهانی 1970 مکزیک و اشتها و ولع هموطنان در آن برهه بنویسم.

دادگان چرا باید عذرخواهی کند؟

صالحی امیری از دادگان خواسته از کمیته المپیک عذرخواهی کند ،وگرنه شکایت می کنیم. او بابت چه موضوعاتی باید عذرخواهی کند.اینکه رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش از جنس ورزش نیستند یا...؟

رئیس فدراسیون هندبال: اجازه آغاز اردوها را نداریم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: شیوه‌ نامه لژیونر شدن هندبالیست‌ها به زودی اصلاح و تصویب خواهد شد

روشن: مجیدی در استقلال به جایی نمی رسد

نقطه نظرات گوناگون او می تواند راهکاری چاره ساز باشد، با فوتبال زندگی می کند اما وام دار کسی نیست. حسن روشن اینروزها 66 ساله شده است، گرچه برخی ها شیطنت کرده و وانمود کردند که او در روز تولدش به ویروس کرونا مبتلا شده اما واقعیت نداشت. به این بهانه گپ و گفتی با این اسطوره فوتبال انجام داده ایم که می خوانید.

استارت لیگ برتر از «چهارم تیرماه»

به منظور افزایش زمان آماده سازی باشگاه ها وهمچنین بهبود شرایط جسمانی بازیکنان دیدارهای باقیمانده لیگ نوزدهم با حدود یک هفته تاخیر نسبت به تاریخ قبلی پیش بینی شده آغاز می شود.

نایب قهرمانی به جای قهرمانی!

ششمین دوره بازیهای آسیایی قرار بود به میزبانی کره جنوبی برگزار شود اما به علت مسائل مالی و همچنین تهدیدهای امنیتی همسایه اش (کره شمالی) از میزبانی منصرف شد.

رواسی سرمربی پاراوزنه برداری ایران شد

علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین معرفی شد.

پورغلامی و تدریس در فدراسیون جهانی ووشو

محمدرضا پورغلامی به دعوت فدراسیون جهانی ووشو به عنوان مدرس در کلاس آموزشی آنلاین تدریس خواهد کرد.

میرزاجانپور: پول ترکیه هم خوب بود،اما...

مجتبی میرزاجانپور قدرتی زن تیم ملی والیبال سرانجام از بلاتکلیفی خارج شد و ماندن در ایران را بر پیشنهادهای دو تیم ایتالیایی و لهستانی ترجیح داد. وی در شرایطی به سپاهان پیوست که پیشتر علی اصغر مجرد، پرویز پزشکی و سیامک مرندی دیگر بازیکنان مطرح کشور هم به جمع زاینده رود نشین ها پیوسته بودند.

ویسی: بسکتبال با مربی ایرانی المپیکی شد

تعویق افتادن بازیهای المپیک برنامه بسیاری از فدراسیون های ورزشی را بهم زده است و در حالی که در کشورهای دیگر اقدام به تمدید قرارداد سرمربیان رشته های مختلف شده در کشور ما اما هنوز تصمیمات مهمی اتخاذ نشده است، درباره بسکتبال زمزمه هایی مبنی بر جدایی احتمالی مهران شاهین طبع از سمت مربیگری تیم ملی است و طباطبایی رئیس فدراسیون با گفتن این نکته که کمیته فنی در این باره نظر خواهد داد، همه چیز را معلق نگه داشته است.

تراویسا و بازهم والیبال ایران

در حالی که پدر و پسر معروف والیبال ایتالیا هنوز در به در دنبال طلبکاری های خود از باشگاه شهرداری ارومیه می گردند، این مساله به فدراسیون جهانی هم رسیده است. جالب است بدانید که در گفت و گویی که با دراگان پاسور سابق تیم ملی ایتالیا مطرح شده، وی بدون حاشیه و با احترام از والیبال ایران گفت. البته تراویسا از شرق اروپا به اروپای غربی مهاجرت کرده اند و تابعیت سرزمین چکمه ای را گرفته اند.

دادگان اطلاعی در حوزه کمیته المپیک ندارد

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به لزوم سرمایه گذاری در این ورزش تاکید کرده است.

شیرودی از شیرودی رفت!

سرپرستان جدید مجموعه‌های ورزشی شهید شیرودی و کشوری معرفی شدند.

قوره جیلی: تابع کادرفنی هستم

خوشبختانه ضربخوردگی که داشتم در این مدت بهتر شد و من هم مثل تمام قهرمانان کشتی به صورت انفرادی تمرینات خودم را در خانه ادامه دادم.

تیم ملی روسیه در کمپ

تیم ملی والیبال روسیه ماه آینده استارت می زند، روسها بعد از تمدید قرارداد با ساملوو فنلاندی برای تمرینات دوران بعد از کرونا آماده می شود.

زرینی: با صفحات مجازی پیگیر مربیان و قهرمانان هستم

در این مدت که بخاطر شیوع ویروس کرونا سالنهای کشتی تعطیل است، در فضای مجازی با مربیان و کشتی گیران مطرح در ارتباط هستم و در جریان تمرینات انفرادی قرار دارم.

پدر سردار: زنیت 700 میلیون یورو ضرر کرد

خلیل آزمون پدر سردار یکی از والیبالیست های تیم ملی کشورمان بود، بازیکن خوش پرش و قدرتی که از یک سال پیش سمت ریاست هیات والیبال گنبد را بر عهده گرفت اما طی یکسال چندین بار از دلسردی هایش گفت و اینکه در گنبد حتی به رئیس هیات هم کم لطفی می کنند.

شهرزاد مظفر: ایران تیم بزرگی دارد

شهرزاد مظفر، نامی آشنا در ورزش ایران و آسیاست، وی زمانی یکی از بهترین والیبالیست های تیم ملی بود، بعد به فوتبال روی آورد به عنوان مربی بزرگترین و نخستین افتخار را برای ورزش کشورمان خلق کرد و قهرمان آسیا شد.

نکوداشت قهرمان ورزش اصفهان

مراسم نکوداشت مرحومه پریوش برازنده که از جمله چهره های شاخص ورزش اصفهان بود، برگزار شد.

اعضای کمیته مسابقات پینگ پنگ معرفی شدند

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی احکام جداگانه ای اعضای کمیته مسابقات فدراسیون را منصوب کرد. در راس این کمیته ضرغام پور بازیکن سابق تیم ملی و یکی از مردان کارآزموده پینگ پنگ قرار دارد.

مجلس به داد ورزش برسد

وابسته به هیچ جناحی نیستیم و جناحی فکر نمی کنیم و اعتقاد داریم اگر منافع و مصالح ملی را در نظر بگیریم می توانیم یک ایده مشترک داشته باشیم و آن سربلندی نام ایران عزیز در تمام زمینه هاست.

مساجدی: مربیان ایرانی غرور را کنار بگذارند

اگر هم مربیان خوب خارجی علاقه مند به حضور در ایران باشند تا به عنوان مشاور کنار مربیان ایرانی قرار بگیرند، تازه باید دید که آیا مربیان ایرانی مشاوره را می پذیرند؟

خبرهایی از ورزش استان گیلان

طی احکام جداگانه ای از سوی مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، سرپرستان معاونت های توسعه ورزش، امور جوانان، ورزش بانوان، گروه توسعه ورزش قهرمانی و گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان منصوب و مشغول به کار شدند.

المپیک توکیو همراه با پروتکل های بهداشتی

منابع دولتی گفتند ژاپن در نظر دارد المپیك توكیو در سال آینده را به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از شیوع کرونابا اقدامات بهداشتی شدید انجام دهد.

پرتابگر ایرانی در بلاروس داماد شد!

در حالی که فدراسیون دو و میدانی ایران، بلیت بازگشت پرتاپگران ایرانی از بلاروس را تهیه کرده بود، «از بین دو پرتابگر» حسین رسولی به کشورمان بازنگشت تا شائبه ها در خصوص پناهنده شدن این ملی پوش افزایش پیدا کند.

مهدی فلاح: می خواهم امسال خودم را ثابت کنم

سال گذشته استاد محمد بنا برای آسیایی انتخابم کرد ولی نگذاشتند کشتی بگیرم.

ماگمدوف: شاید در 86 کیلو کشتی بگیرم

احمد گادجی ماگمدوف گفت: احتمال دارد که به یک وزن بالاتر بروم.

قهرمان مجارستانی درگذشت

بندگاز توت آزادکار 22 ساله مجارستانی در حین تمرین درگذشت.

جان باختن 9 دوچرخه سوار ایرانی در جاده ها

متاسفانه تاکنون حدود 9 نفر از دوچرخه سواران مطرح کشور در جاده ها تصادف کرده اند که آخرین آن ها خانم ونوس زرین خاک است. این تصادفات نشان می دهد که باید در کنار فرهنگ سازی در زمینه رانندگی در جهت حفظ جان رکابزن ها باید اقدامات اساسی تری انجام داد. دوچرخه سواری در همه کشورها تابع قوانین فرهنگی و ورزشی ویژه ای است که باید در کشور ما ترویج پیدا کند.

علوی مقدم: شطرنجی بودن رئیس مهم نیست

شطرنج ایران وضعیت خوبی دارد اما باید مراقب باشیم که دچار روزمرگی و درجا زدن نشویم و بتوانیم سرمایه های جدید به بضاعت های فعلی خود بیفزاییم.

شمسایی به استقلال می پیوندد!

باشگاه استقلال در شرایطی برای حضور در لیگ برتر فوتسال اعلام آمادگی کرده که سازمان لیگ فوتسال در این‌باره تصمیم گیری خواهد کرد.

شبنم کلاهی: من سرباز بسکتبال هستم

شبنم کلاهی نامی آشنا در ورزش کشور است، او سوای سوابق مدیریتی و تحصیلات دانشگاهی که دارد، خواهر هاشم کلاهی یکی از بزرگان و افتخارآفرینان ورزش کشتی است و در روزگاری که ورزش کشور ما در حسرت داشتن مدیران ورزشی می سوزد، انتصاب چنین بانویی نوری در تاریکی ورزش است.

منصور احمدی، یکه و تنها روی تخت بیمارستان

شاید امروزی ها با نام و چهره او نا آشنا باشند، اما این خاک خورده ورزش سالها برای این فوتبال دوید و تلاش کرد و شب و روز خود و حتی زندگی اش را به پای فوتبال ریخت.

افشاگری نه، دور زدن مردم

ساده لوحانه است،بپذیریم،آنچه که مهدی تاج در باره ویلموتس گفت به حقیقت نزدیک باشد،این پازل آنقدر ناشیانه چیده شد که همه فهمیدند این یک بازی سیاسی است!

توصیه استویچف به داورزنی

استویچف مربی سرشناس بلغارستانی والیبال نوشته سایت اسپورتال این کشور را درباره پیوستن اش به مودنا تکذیب کرد.

اخبار کوتاه فوتبال...

از ارسال نامه فیفا تا محرومیت احتمالی اسکوچیچ از سوی تیم جنوبی موضوعات مطروحه در این بخش از اخبار فوتبال است که می خوانید.

بدون تعارف...

حکایت این روزهای فوتبال ایران و آسیا پیچیده شده، تا جایی که A.F.C تهدید کرده که در صورت انصراف تیم های باشگاهی، جریمه هایی سنگینی را در نظر خواهند گرفت.

والیبال ایران در انتخابی المپیک 64

والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیا، این اتفاق در دیماه سال 1964 افتاد و تیم ملی کشورمان با بازیکنانی چون حسن کُرد، خسرو گلستانه، چنگیز انصاری، جهانگیر قوام، فاروق فخرالدینی، بیژن روح الهی، جهانگیر قوام، مجتبی مرتضوی، سیاوش فرخی، کمنال پورهاشمی و... راهی میدان کارزار شد، هرچند هر یک از بازیکنان آن دوران همه برای خود یلی بوده اند. اما چند ستاره هم داشت.

شبنم کلاهی سرپرست دبیر کلی فدراسیون بسکتبال شد

پس از بازنشستگی مسعود عماری دبیر کل پیشین فدراسیون بسکتبال، دکتر رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال طی حکمی خانم دکتر شبنم کلاهی را به عنوان سرپرستی دبیر کلی فدراسیون بسکتبال معرفی کرد.

یزدانی: تا 2024 کشتی می گیرم

حسن یزدانی در خصوص این که چه اتفاقی افتاد که کشتی‌گیر شد اظهار داشت: من از ١٢ سالگی این رشته را شروع کردم. در کشور و شهر ما همه به این رشته ورزشی علاقه زیادی وجود دارد. من همه به این رشته علاقه مند شدم در باشگاه ثبت نامه کردم و به صورت حرفه ای شروع به تمرین کردم.

عباسی: بیشتر دلی کار می کنیم نه شعاری...

بعضی از مربیان با دایر کردن آکادمی و کلاس های آموزشی کارخانه بازیکن سازی ساخته اند، مربیانی که عاشق کار با نوجوانها و جوانان مملکت هستند، مثل پوران عباسی، دکتری سایکولوژی و مربی A آسیا که سالهاست در بسکتبال فعالیت دارد و سالهاست که روی پای خود ایستاده و با عزت نفس مربیگری می کند.

آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

انگار دوست داریم از یک روزنه به کرات گزیده شویم و دیدگاههای صاحب نظران و خبرگان فوتبال را بایکوت کنیم ولی در زمانی که به بن بست می رسیم دست به دامان همین کارشناسان خبره می شویم و با من بمیرم و تو بمیری از آنها می خواهیم که برای رهایی از ناکارایی ها ، چاره ای بیندیشند.

از دست عزیزان چه بگوییم گله ای نیست

صحبتهای اخیر امیر قلعه نوعی،تنها حرف دل او نیست، بلکه حرف ناگفته اهالی فوتبال است که امروز از زبان قلعه نوعی زده می شود.

یاری: همدان باجذب اسپانسر در لیگ حضور خواهد داشت

حمیدرضا یاری گفت: چرخه انتخابی تیم های ملی به کشتی گیران برای ادامه کار انگیزه می دهد.

چالش تصمیم گیری برای بازی های المپیک

توشیاکی اندو، نایب رئیس کمیته برگزاری توکیو 2020 خواستار تصمیم گیری در خصوص سرنوشت این بازی ها تا ماه مارس شد.

سجادی و روزه سکوت...

ورزش ما حکایات غریبی را در دل خود جای داده است، چه بسیار مردانی که روزی بر تارک افتخار می درخشیدند و امروز در گوشه ای ایستاده اند و گذر عمر می بینند و حمید سجادی شاید یکی از این مردان باشد.

اورعی: لژیونر شدن من به تایید فدراسیون بستگی دارد

تابع قانون فدراسیون هندبال هستم و اگر شرایط باشد من نیز لژیونر می شوم و فصل آینده را در اروپا به میدان خواهم رفت و اگر نه در داخل ایران بازی خواهم کرد.

انتخابات پر حرف و حدیثی که در پیش است

وزارت ورزش انتخابات فدراسیون همگانی را پیش رو دارد.

بذری: بخاطر یک کشتی گیر داخلی وزنم را عوض نمی کنم

از اول شیوع ویروس کرونا تمرینات خودم را در خانه ادامه دادم و در حال حاضر هم که وضعیتم کمی بهتر از گذشته شده در روستای خودمان شهرستان گلوگاه روستای قره پایان یعنی آخرین شهر مازندران که بعد از شهر گلوگاه استان گلستان حساب می شود زیر نظر آقای اصغر بذری عموی خودم که از قهرمانان اسبق تیم ملی بوده ادامه می دهم.

میرفخرایی: رزنده بهترین مشاور است

جلسه خوبی بود و نزدیک به سه ساعت درباره والیبال و تیم ملی حرف زده شد.

تحول در والیبال حوزه بالکان!

بلغارستان کشوری با جمعیت کم حدود 6-5 میلیون نفر یکی از قطب های بزرگ والیبال دنیا بوده و بعد از برزیل بیشتری تعداد صدور بازیکن را به آن سوی مرزها دارد از لحاظ پهنه رتبه 105 دنیا را دارد.

نادر عزت الهی: سعید به روستوف بازمی گردد

نادر عزت الهی پدر سعید عزت الهی هافبک ملی پوش تیم فوتبال کشورمان از بازگشت پسرش به روستوف روسیه گفت...

جوابیه وزارت ورزش در پی اظهارات اخیر تاج

وزارت ورزش و جوانان مدعی شد در مورد مصاحبه رییس سابق فدراسیون فوتبال، ویلموتس را وزیر ورزش و جوانان معرفی نکرد، انجمن فرهنگی ایران و هلند معرفی کرد.

شریف اف: محمدیان بهتر از رضا یزدانی است

دیگر رقابت در 97 کیلوگرم به اسنایدر و سعداله یف ختم نمی شود، حریفان مدعی دیگری نیز حضور دارند.

قهرمان کشتی جهان در صف معترضان

همزمان با گسترش اعتراضات در آمریکا پس از قتل جورج فلوید یکی از شهروندان سیاه پوست در مینیاپولیس آمریکا بدست پلیس، فرانک چامیزو آزادکار سیه چرده و عنوان دار کشتی جهان نیز در میان معترضان تبعیض نژادی در نیویورک حاضر شد.

تخطی از مقررات، تخلف انضباطی محسوب می شود

با ابلاغ دبیرکل فدراسیون فوتبال: تخطی از مقررات ابلاغی درباره پروتکل های بهداشتی در مسابقات تخلف انضباطی محسوب می شود.

علیدوستی: آینده تیم ملی را روشن می بینم

حمید علیدوستی پیشکسوت فوتبال ایران که خدمات شایانی برای سربلندی فوتبال کشورمان انجام داده با خبرگزاری البرز ورزشی به گفت و گو پرداخته است. وی هم همانند بسیاری از بزرگان فوتبال ایران، انگیزه ای برای مربیگری ندارد و ترجیح می دهد از فضای کار در فوتبال فاصله داشته باشد.

دروازه بانهای افسانه ای

دو دروازه بان بزرگ تاریخ فوتبال ایران، ناصر حجازی و «عزیز اصلی دروازه بان شجاعی بود که بعدا به سینما و هنرپیشگی روی آورد» و «ناصر حجازی با خلق و خوی کم نظیرش» به خاطره ها پیوست.

شکری پور: مدیرکل آرامش کشتی استان را به هم زده است

علی شکری پور مربی اسبق تیم ملی و یکی از مربیان کشتی آزاد استان مازندران طی تماس به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: آقای مدیر کل ورزش و جوان استان مازندران با تصمیمات و عکس العمل هایش اتحاد جامعه کشتی را بهم زده است.

زمان و مکان هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش بانوان‌

با اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌ های هندبال بانوان از تاریخ 6 تا 14 نوامبر برگزار می شود.

دبیر: مازندران مدیر کشتی گیر می خواهد

رئیس فدراسیون کشتی درپاسخ به این پرسش که ملاک این فدراسیون برای انتخاب رئیس جدید هیات کشتی مازندران چیست؟ گفت: معیار فدراسیون درگام نخست اینکه فرد مورد نظر باید مدیر باشد و اصول مدیریت را به خوبی بداند و بعد کشتی گیر هم باشد و تخصصی در این حوزه داشته باشد که خیلی هم بهتر خواهد بود.

صندوق حمایت به یاری آقاکریم آمد

کریم باوی در بیمارستان بستری شد، مردی که برای فوتبال کشور زحمت کشید، بیش از دو سال در جبهه بود و ترکش های زیادی را در بدنش به یادگار دارد.

شریف پور: کرمان معدن خیز، پشتوانه ورزش حرفه ای است

ترکیب تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان بسته شد و ما منتظر اعلام زمان آغاز لیگ برتر باشگاه های کشور هستیم تا بر اساس آن تمریناتمان را آغاز کنیم.

ورپشتی: مکمل قلابی عامل دوپینگ دوچرخه سواران است

ورزشکاری که حرفه ای است و در سطح کلان تلاش می کند به حتم آگاهی و اطلاعات کافی درباره استفاده از داروها داروها را دارد و بعید می دانم که قهرمانی برای تیم ملی بازی می کند به استفاده از داروهای ممنوعه روی بیاورد.

گرایی: برای المپیک در وزن 67 کیلو کشتی خواهم گرفت

محمدرضا گرایی قهرمان امیدهای جهان و آسیا و بازی های آسیایی به خبرنگار البرز ورزشی گفت: خدا را شکر یکی دو هفته ای است تمرینات خودم را به اتفاق برادرم محمدعلی و چند تن از دوستان در یکی از باشگاه های شهرداری فارس شروع کردیم.

میرزازاده: چرخه انتخابی برای من فرقی نمی کند

امین میرزازاده قهرمان 130 کیلوی طلایی مسابقات آسیایی 2020 هند و دارنده مدال طلای نوجوانان و جوانان جهان به خبرنگار البرز ورزشی گفت: خدا را شکر در حال سپری کردن دوران کرونا هستم و سعی می کنم در فضاهای باز و جاهایی که اطمینان دارم تمرین کنم.

خبرهای خوش فوتبالی از زبان نبی

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال خبرهای خوشی برای خروج چالش از فوتبال توسط فیفا ارائه داد.

مرتضوی: شاید آرامش قبل از طوفان باشد

در حالی که آقایان برای منچ بازی هم اسم می نویسند، تاکنون برای انتخابات فدراسیون شطرنج هیچ فردی اعلام آمادگی نکرده است، اما کاظم مرتضوی کارشناس شطرنج معتقد است که این آرامش قبل از طوفان است و باید منتظر نام نویسی افرادی بود که احتمالا از وزارت ورزش در آخرین لحظات خواهند آمد.

انتقاد داور کشتی از وضعیت شغلی و معیشتی

داود خوش منظر داور بین المللی کشتی کشور ورئیس کمیته داوران شهرری طی تماسی به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: افتخارات زیادی در داوری دارم و مدرکم کارشناسی ارشد است، اما هیچ گونه شغلی ندارم و بیکار هستم.

بازی در زمین حریف

کوتاهی و خطای مدیران‌ورزش در اصلاح اساسنامه و اخطارهای پیاپی فیفا؛به جایگاه خطیر ما در ابعاد جهانی خدشه جدی وارد کرده ،اما مسئولان بی کفایت، خود را به خواب زده و در صدد پاک کردن صورت مساله هستند!

دوپینگ؛ عامل محرومیت بانوان دوچرخه سوار!

محرومیت 4 ساله دو بانوی دوچرخه‌سوار کشورمان تایید شد. پیش از این چند دوچرخه سوار مرد کشورمان نیز مرتکب دوپینگ شده بودند که نمی دانیم فدراسیون دوچرخه سواری چرا برای جلوگیری از این پدیده برنامه ندارد.

نازنین حسینی: راگبی با دست و پای بسته حرکت می کند

شنا با داشتن فقط هفت ورزشکار آنهم در بخش آقایان بدون اینکه تیم ملی بانوان داشته باشد یک فدراسیون است اما راگبی با داشتن بیش از سه هزار ورزشکار هنوز در حد یک انجمن باقی مانده است.

مساجدی: جوانان ایران بهترین راه را برگزیده اند

سنین 19 - 20 سالگی بهترین زمان برای لژیونر شدن است و باعث می شود بازیکنان جوان ما زندگی حرفه ای را یاد بگیرند، مراقب خودشان باشند، این رویه ای است که بازیکنان بسیاری از کشورهای اروپای در پیش می گیرند.

سازمان بازرسی می تواند؟

کمیته ملی المپیک درباره مصاحبه اخیر محمد دادکان واکنش نشان داد و ضمن رد گفته ها و ادعاهای پیشکسوت فوتبال کشور به نوعی وی را تهدید به مراجع قانونی در صورت عدم اثبات ادعایش کرد.

حرفی برای گفتن...

گشت و گذاری در متن و حاشیه ورزش والیبال حاکی از آن است که جوان ها رو به سوی رشد و ترقی می روند و پیشکسوتان دوران فرتوتی و کنارنشینی را تجربه می کنند. این اصل زندگی است و کاری هم نمی توان کرد ولی بدانیم که در والیبال کسوت همیشه ارزش داشته است.

هندبال ایران نیازبه برنامه ریزی و حمایت بیشتری دارد!

داستان اختلاف نظرهای بیهوده برخی از کارگزاران رشته های مختلف ورزشی همواره در ورزش ایران ادامه داشته وگویا تا روز محشرهم همچنان ادامه دار می ماند.

رئیس فدراسیون هندبال: مخالف لژیونر شدن بازیکنان هندبال نیستیم

علیرضا پاکدل گفت: لژیونر شدن در هندبال باید برای هندبال ملی منافع داشته باشد.

پشتام: از مسابقات لیگ شروع خواهم کرد

پژمان پشتام ملی پوش کشتی فرنگی وزن ۷۷ به خبرنگار البرز ورزشی گفت، امیدوارم هرچه زودتر این ویروس دست از سر مردم بر دارد و دوباره همه چیز به حالت عادی برگردد.

قادری: تعلل اداره کل ورزش و جوانان استان باعث دوگانگی شد

سلمان قادری نایب رئیس اسبق هیات کشتی مازندران که بیش از چهار دوره برای اعتلای کشتی استان قهرمان خیز ماندزارن زحمت کشیده به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: استان ما سزاوار اینگونه بی توجهی ها از جانب مدیران ورزشی نیست چرا که با این روند آینده کشتی ایران به خطر می افتد.

بسکتبال NBA با 22 تیم!

مسوولان لیگ بسکتبال NBA سرانجام پس از بررسی های فراوان تصمیم گرفتند ادامه لیگ بسکتبال این کشور با حضور ۲۲ تیم برگزار شود.

لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه های دارای تهویه!

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورهای که خواهان میزبانی ادامه مسابقات لیگ قهرمانان به صورت تجمیعی هستند، شرایطی را تعیین کرده است.

قدردانی رئیس فدراسیون جهانی از کاراته ایران

رییس فدراسیون جهانی از اقدامات فدراسیون کاراته ایران در روزهای فراگیری ویروس کرونا قدردانی کرد.

فدراسیون والیبال بر سر دو راهی؟!

فهرست تیم های بدهکار والیبال ایران منتشر شد.

ستاره والیبال برزیل کرونا‌ گرفت!

ویرنا دیاس Virna Dias ، ستاره دهه ۱۹۹۰ تیم ملی بانوان برزیل در رسانه های اجتماعی فاش کرد که آزمایش او برای ویروس کرونا مثبت شده است و اعلام داشته است که بیماری او بدون نشانه بوده و برای شروع معالجه درقرنطیه بوده كه تحت نظارت مداوم پزشک متخصص عفونی قرار داد.

مرگ مادرِ دوچرخه سوار در روز جهانی دوچرخه

ونوس زرین خاک بانوی دوچرخه سوار رشته کوهستان امروز مصادف با روز جهانی دوچرخه در یک سانحه تصادف در تهران، سوار بر دوچرخه جان باخت.

در کویر لوت ورزش کنید

تردیدی نیست که ستاد مرکزی ملی کرونا در کشور زحمات زیادی را متحمل شده و در جهت کاهش شیوع ویروس کویید ۱۹ بسیار تلاش مضاعف انجام داده است. برخی از تصمیم گیری های این ستاد در تناقض و تضاد با اصول اولیه علمی و فنی در ابعاد مختلف بوده است که جای تردید دارد و باید جهت تنویر افکار عمومی توضیحات لازم را بخوبی ارائه دهند.

وزیر ورزش در خانه کشتی

دکتر سلطانی فر در محل فدراسیون کشتی و خانه های کشتی شهید هادی و صدرزاده حضور یافت.

اتفاق نظر خداداد با علی کریمی

صحبتهای علی کریمی در مصاحبه اختصاصی اش با البرز ورزشی با استقبال مواجه شد. در آن مصاحبه کریمی از هر دری سخن بر زبان آورد و به نکاتی اشاره داشت که از زاویه فنی کاملا تعریف شده و منطقی به حساب می آید.

شرافت: بازیکن بزرگ با 40 هزار دلار می آید؟

بازیکن تیم ملی فیلیپین را نمی شود با ملی پوش برزیل و ایتالیا مقایسه کرد، مهم کیفیت بازیگری است.

اخبار کوتاه فوتبال...

از پرسپولیس و استقلال که بگذریم این روزها ظاهرا حماسه ساز ملبورن در بورس قرار گرفته است، خداداد عزیزی اما عاقل تر از همیشه درباره پیشنهادات نظر می دهد. گذشت زمان در تجارب آدم ها می افزاید.

همه سیما شده «فوتبال برتر آب دوغ خیاری»

این روزها همه جا صحبت از کروناست و هر قشری به نوبه خود درگیر این مساله است. این موضوع آنقدر همه چیز را تحت تاثیر قرار داده که بعضا موجب شده تا چشم بر روی بسیاری از اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داده و حتی رخ نداده ببندیم.

ورود «کازیسکی» به ایران هم ممنوع است؟!

آیین نامه سازمان لیگ محصول بیش از ده سال کارکرد و تلاش افرادی است که این سازمان را اداره کرده اند اما عجیب اینکه تکمله هایی به آن اضافه می شود که در قوطی عطاری هم یافت نمی شود.

گل نبی: تنیس از بابت مربی اشباع شده است

برآیند انتخابات فدراسیون تنیس مورد تایید همه است و حتی آنهایی که به کاندیدای دیگری رای داده اند نیز در حمایت از  رئیس جدید اتفاق نظر پیدا کرده اند.

هاکی، یک ورزش ایرانی است

استاد علی دستگردی نخستین دروازه بان تیم ملی هاکی ایران در بازیهای آسیایی تهران ، داور و مربی پیش کسوت هاکی و تحصیلکرده مدرسه عالی ورزش، درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی وروزنامه شوت اظهار داشت: بارها در رسانه ها نظراتم را در مورد وضعیت ورزش هاکی بیان کرده ام ولی یکباردررادیو ورزش و یک بار درمجله دنیای ورزش انعکاس پیداکرد و متاسفانه بقیه رسانه ها صحبت های دلسوزانه من رابه دست فراموشی سپردند!

سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تسلیت باد

بیش از سه دهه از رحلت زعیم بزرگ انقلاب اسلامی می گذرد، اما راه و مکتبی که این بزرگمرد تاریخ بنا نهاده است، مثل چراغی فروزان پیش روی شیعیان جهان و کل مسلمانان دنیا قرار دارد.

سرمربی شهرداری گنبد بومی خواهد بود

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد می گوید: مربیان غیر بومی شانسی برای هدایت تیم والیبال شهرداری گنبد در لیگ‌ ۹۹ ندارند.

عرب زاده: چه دلیلی دارد لیگ برگزار شود

با آمدن این ویروس کرونا کشتی بیشترین ضربه را خورده است چرا که بعد از 3 ماه تازه چند روزی است که باشگاه ما برای شروع تمرینات بدنسازی و هوازی بازگشایی کردیم ولی متاسفانه هیچیک از خانواده ها حاضر نیستند بچه های خودشان را در این وضعیت به باشگاه های ورزشی کشتی بفرستند.

جلسه ویژه استاندار مازندران با دبیر

شنیده ها حاکی از آن است که جلسه ای بین استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در بیرون فدراسیون کشتی برگزار شد.

ليگ واليبال و دو نماينده از اروميه؟

باشگاه شهرداری ارومیه این روزها با یک چالش جدید روبه رو شده است ، چالشی که مانع حضور تیم دوم این باشگاه در لیگ برتر والیبال شده است.

کرونا والیبال دنیا را فلج کرد

سیلوانا چائوشیوا یک والیبالیست زن بلغاری است که در پست قطر پاسور بازی می کند. او عضو تیم ملی والیبال بانوان بلغارستان است. در مسابقات جهانی گراند پری FIVB ۲۰۱۵ و مسابقات قهرمانی والیبال زنان اروپا در سال ۲۰۱۵ و در مسابقات قهرمانی جهانی والیبال زنان زیر۲۳ سال ۲۰۱۷ FIVB شرکت کرد.

نسخه شفا بخش برای خروج از ccu

نجواهایی از تکاپوی هیات رئیسه فدراسيون فوتبال برای اصلاح مجدد اساسنامه بگوش می رسد که امیدواریم این رویکرد اسباب رضایت مندی فیفا را فراهم کند وگرنه بیم آن می رود تعلیق شویم و برویم کشکمان را بسابیم.

فضای داوری پاستوریزه می شود؟!

اعضای جدید کمیته داوران فدراسیون والیبال که منصوب شده اند، برخی ها پرسیدند که ملاک چیست؟ آزموده ها را چرا دوباره آزمون؟ اما اعتقاد ما بر این است که رشته امور باید در دست جوانان توپ و تور قرار بگیرد و ما نیز با نقدها و نظرهای خود در جهت تقویت آنان تلاش کنیم.

کلاس مربیگری کاوه در همدان

مدیر تیم‌های ملی کشتی‌جمهوری اسلامی ایران به همدان می‌آید.

یانکوفسکی سرمربی بلاروس شد

ایوان یانکوفسکی نایب قهرمان جهان گفت: پس از اینکه دچار مصدومیت شدم، مسئولان فدراسیون کشتی بلاروس من را بعنوان سرمربی تیم کشتی آزاد این کشور انتخاب کردند.

انصاری: کف داریم، سقف نداریم

قراردادهای امسال بازیکنان والیبال کف دارد اما سقف ندارد.

کمیته انتقالی در راه است!

نگرانی و تشویش اهالی فوتبال بی دلیل نبود،متاسفانه بعد از اخطار فیفا و شکسته شدن اتاق شیشه ای فدراسیون نشینان ،باید منتظر تشکیل کمیته انتقالی بود.

انتصابات جدید در فدراسیون های ورزشی

وزير ورزش و جوانان در احكامي جدا گانه دبير فدراسيون هاي بوكس و كوهنوردي و صعودهاي ورزشي و دو عضو جديد هيات رييسه فدراسيون هاي تنيس روي ميز و ورزش كارگري را منصوب كرد .

مطهری: لطفا پشت شعار پنهان نشوید

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که قهرمانی در لیگ برتر فقط در داخل میدان رقم خواهد خورد و با سر دادن شعار کسی قهرمان نخواهد شد.

یوسفی: امید من فقط مدال المپیک است

علی اکبر یوسفی جوان 19 ساله بابلی که دارنده مدال طلای جوانان و امیدهای جهان را دارد به خبرنگار البرز ورزشی گفت: من فقط به مدال المپیک فکر می کنم چون تمامی امید من گرفتن مدال این بازی ها است حالا هم که المپیک توکیو به تعویق افتاد برای من از دو جهت خوب شد یک اینکه تا شروع مسابقات المپیک توکیو پخته تر می شوم و دوم اینکه حریف هایم نسبت به من مسن تر می شوند. 

بدون تعارف

لیگ و ویروس کرونا؛ این بار شرایط جدیدی را پیش روی تیم های معترض و معتقد به برگزاری مسابقات سراسری ایجاد کرده است. بد نیست که نظرات فدراسیون را هم در این مورد بخوانید.

هیات فوتبال تهران دست به کار می شود

باتوجه به ارسال نامه سازمان لیگ فوتبال ایران، هیات های فوتبال می توانند مجوز آغاز تمرینات و رقابت های لیگ دسته دو و سه دریافت کنند تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دست به کار شوند. بر این اساس هیات فوتبال تهران در صدد است تا مجوز آغاز تمرینات و رقابت های لیگ را برای تیم های تهرانی صادر کند.

احمدوند: هزار سال پیش قهرمان آسیا بودیم

بازخورد انتخابات فدراسیون تنیس مثبت بوده و برخی کارشناسان مثل سعید احمدوند اعتقاد دارند که عزیزی رئیس جدید از مدیران کارکشته وزارت ورزش بوده و می تواند به این رشته سر و سامان بدهد.

آقای داورزنی! توصیه نه، دستور...

رئیس فدراسیون والیبال در نشست امروز اعضای کمیته داوران فدراسیون به چند نکته اشاره کرد که یکی از آن ها دوری از برخوردهای سلیقه ای نسبت به افراد مرتبط بود و توصیه کرد که در صورت دوری از برخوردهای غیر منطقی از این کمیته حمایت خواهد کرد و سخن ما اما این است که چرا توصیه آقای داورزنی! باید دستوری باشد تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

آقابیگ: برای نسل طلایی بسکتبال پشتوانه نساخته ایم

بسکتبال ایران به المپیک رسید، کار ارزشمندی است اما اعتقاد دارم که فدراسیون بسکتبال باید تیم جوانی را راهی بازیهای 2021 کند.

ایران در فهرست میزبانان جام ملت های 2027 نیست!

سایت الوطن قطر نوشت که چهار کشور به صورت رسمی درخواست میزبانی خود برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را به AFC فرستاده‌اند.

پیروزی بر کویت با چاشنی انتقادات!

ورزشگاه امجدیه (شیرودی) همیشه خاطرات خوشی را برای فوتبالدوستان تداعی می کند و به شکلی یادآور دوران پرشکوه فوتبال ایران در آسیا است.

زنوف نایب رئیس اتحادیه جهانی کشتی درگذشت

زنو زنوف نایب رئیس بلغارستانی اتحادیه جهانی کشتی به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.

پرویز هادی:تابع کادر فنی هستم

پرویز هادی گفت: اولویت من حضور در بازی های المپیک است.

کاوه: کشتی گیران باید مدیریت بحران داشته باشند

محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: بهترین زمان برای برگزاری رقابت های لیگ برتر، مرداد و شهریورماه بود.

جزیده - قره داشلی؛ حوالی نیمکت تیم گنبدی

گنبد با وجود داشتن استعدادهای بکر و درخشان، بازهم در تیمداری از کورس رقابت عقب افتاده است، اما در این شهر مستعد داشتن یک تیم تحت هر شرایطی دلخوشی جوانان این دیار است.

خزانی: از آکادمی های یکصدهزار تومانی آبی گرم نمی شود

اعضای کمیته مربیان هیات والیبال استان تهران در نشستی به مسایل مربوط به حوزه های کاری مربیان پایتخت پرداختند، این نشست با حضور پیمان اکبری رئیس کمیته مربیان استان تهران و مریم روشن اخگر نایب رئیس جدید هیات و سالاری از اعضای هیات و دکتر محبه نجفی زاده دبیر کمیته استعدادیابی برگزار شد و طی آن مربیان تیم های مختلف استان نیز برگزیده شدند که بر اساس آن نسرین خزانی سرمربی امید، اعظم عیدی مربی نوجوانان تهران و توابع و میترا شعبانیان مربی جوانان شدند که شعبانیان درخواست کرد جایش را به مربیان جوانتر بدهند

چرا عاقل کند کاری که باز آرد...

هیچکس ورزش و بازی را نفی نمی کند، به خصوص ما رسانه ها که نبض کاری ما با مسابقات ورزشی و حواشی آن می زند اما سوال این است چند فوتبالیست دچار ویروس کرونا شده اند؟

زادروز مردی از جنس فوتبال ناب ایران

امروز تولد مردی دوست داشتنی و خوش قلب از جنس فوتبال ناب ایران است که با گذشت 42 سال از گل به یاد ماندی اش به پرو در جام جهانی 1978 هنوز محافل ورزش از آن ضربه والی و تاریخی یاد می کنند.

چرا اسکوچیچ تنهاست؟

اسکوچیچ چه خوب و چه بد فعلا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است. از روزی که این بنده خدا سرمربی تیم ملی شد، موج بزرگی از انتقادات علیه وی سرازیر شد. اینکه اسکوچیچ چگونه سرمربی تیم ملی شد، بماند، اما یک نکته آن به ارزان بودنش ارتباط پیدا می کند.

رنگرز: در جلسه برنامه های رده ی سنی نونهالان

جلسه مسئولان دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون کشتی در مورد برنامه های رده ی سنی نونهالان، صبح امروز (یکشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد.

محرابی: کشتی مهجور است

با شنیدن خبر برگزاری مسابقات لیگ در تاریخ اول مردادماه تعجب کردم، چرا که این ویروس روز به روز بدتر شیوع می یابد.

خطر دوگانگی در کشتی مازندران

روز گذشته سرپرست هیات کشتی مازندران عادل عالیشان از سمت خود استعفا کرد...

اخبار کوتاه فوتبال...

فوتبال و بازهم استقلال و پرسپولیس و البته پیش از همه بحث کرونا و اینکه لیگ باید داشته باشیم یا نداشته باشیم. هریک به زعم خود نظری داده و حرفی زده است ولی باید دید در میدان عمل واقعیت ها چگونه حقیقت می یابند؟

فتح الله فتحی درگذشت

عزیزی دیگر از جمع ورزشی نویسان رفت.

مردان و زنان مو نقره ای والیبال

حسن کُرد، یک کاپیتان واقعی و لیدری مقتدر برای تیم ملی ایران بود، او نامی ماندگار در ورزش ایران دارد و مسعود صالحیه (عمو صالح) هم یکی از بلندپروازان والیبال ایران بود.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس صبح امروز به ریاست دکتر مهدی علینژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار شد و داود عزیزی با 34 رای رییس فدراسیون شد.

معنوی نژاد: مذاکره با اولشتین نتیجه نداشت

محمدجواد معنوی نژاد ستاره جوان والیبال ما توانایی بازی در دو پست را دارد، او که بر تارک تیم های ملی نوجوانان و جوانان درخشیده بود بعد از دو فصل بازی در لیگ ایتالیا زمانی که به ایران بازگشت خیلی طرف توجه ایگور کولاکوویچ قرار نگرفت و یا ذخیره نشست یا اینکه خط خورد اما جوان مودب اصفهانی می گوید: حرفی در این باره ندارم مهم نظر کادرفنی است.

جعفری: از تمام دوستانم تشکر می کنم

از تمام دوستانم که در این چند روزه خبر بیمارستانی شدنم را در خبرگزاری البرز ورزشی دیدند و پیگیر حالم شدند تشکر کنم.

مردانی: تعویق المپیک به نفع من شد

به همراه رامین طاهری و تنی چند از دوستانم تمرین می کنم تا خودم را آماده نگه دارم.

از کلاه ویلموتس، تا شائبه در قرارداد یحیی!

پیش از این می پنداشتیم صرفا،کی روش و ویلموتس کلاه سر مسئولان فوتبال گذاشته اند،اما حالا مشخص شده قراردادهای مربیان داخلی هم بی ایراد و بی اشکال نیست!

عبدالهی: مدال المپیک در تیر رس بچه های ایران است

ایران تنها کشوری است که در تکواندو و لیگ دارد و از قضا از دل این مسابقات ورزشکاران جوانی رشد می کنند که پشتوانه های مهمی برای تیم ملی به حساب می آیند.

سلیمیان: چرخه انتخابی تیم ها به کشتی کمک می کند

جهانبخش سلیمیان گفت: سال گذشته توانستیم که در تمامی برنامه ها و مسابقات فدراسیون کشتی حضور پیدا کنیم.

حبیبی: مگر مجوز برگزاری لیگ را گرفته اند؟

هادی حبیبی سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد سال گذشته در تماسی که خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی با وی گرفته بود، گفت: در خبرها دیدم که مسوول لیگ کشتی فدراسیون طی مصاحبه ای اعلام کرد که مسابقات لیگ 99 اول مردادماه شروع خواهد شد این در حالی است که من نمی دانم آیا تا آن زمان دستور بازگشایی باشگاه های کشتی توسط وزارت بهداشت صادر خواهد شد یا نه.

حامد در چین، صمد در آمریکا

حامد حدادی همچنان در چین به سر می برد او که با تیم نانجینگ قرارداد دارد، موفق به سفر به ایران نشده و در تماسی گفته است که واقعا حوصله اش در چین بسر آمده است.

ترکاشوند: جوانان در اروپا نسوزند!

پیکان 90 درصد از بازیکنان اصلی خودش را از دست داد اما باز با یک تیم جوان در لیگ برتر حضور پیدا می کند.

زارع: ورزش بانوان فارس از کمبودها رنج می برد

ورزش بانوان در فارس، استعداد فراوان و امکانات کم دارد نمونه های زیادی در ورزش بانوان شیراز سراغ داریم که به تیم های ملی پیوسته اند اما خود مرکز استان برای داشتن تیمهای در سطح حرفه ای با مشکلات عدیده مواجه هستند.

ژیگالدو یا جیانلی، چه فرقی می کند؟!

چندین سال برای تشکیل اتحادیه باشگاه ها وقت گذاشت تا شاید بتواند از طریق هماهنگی به هماوایی در عرصه تیمداری و باشگاهداری برسند، اما مدیران باشگاه های دولتی را چه به این کارها و باشگاه های خصوصی هم گاهی نگاهی گذرا به والیبال داشته اند و بعد خیلی آسان رفتند.

ورزش کشور در چنبره افراد محدود!

می دانیم مشکل زیاد و غفلت آنقدر طولانی است که حرف زدن از ورزش منطقی نمی نماید اما چون ورزش ریشه در سیاست و اقتصاد هم دارد، در ادامه مقاله روز پیش لزوم توجه بیش از پیش به اصل تربیت بدنی را یادآور می شویم تا نمایندگان مجلس یازدهم بدور از نگاه و سلایق شخصی دلایل توسعه نیافتگی ورزش در کشور ما را ریشه یابی کرده و در جهت گسترش و تعمق آن اقدام کنند.

الله کرم استکی: پیشنهاد رومانیایی ها اغوا کننده بود

ستاره هندبال ایران بار دیگر به لیگ رومانی بازگشت.

مطالبات کولاکوویچ پرداخت شد

فدراسیون والیبال ایران مطالبات ۶۵ هزار دلاری ایگور کولاکوویچ را پرداخت کرد.

بازداشت مدیرکل ورزش و جوانان فارس

بر اساس گزارش چند خبرگزاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان فارس بازداشت شد، این خبر از آنجایی که بر برخی بنگاه های رسمی خبری درج شده است، قابل استناد می نماید اما اگر واقعیت داشته باشد می توان نوشت که فارس اگرچه ورزش ندارد و ورزش حرفه ای در این دیار به نابودی کشیده شد اما تا بخواهید مدیران پرحاشیه دارد.

لطفا آدرس سرراست بدهید

جون به جونمون کنند، همینیم. یعنی فقط به رویکرد جزنگرانه و نازل می اندیشیم و چیزی که برایمان پشیزی نمی ارزد بحث "خردجمعی" است.

اگر نیستید، چرا آمدید؟

فدراسیونی که قاطعیت و برش کافی ندارد و با تصمیمات خلق الساعه و مدیریت هرکی هرکی اداره می شود ،با هر تهدید و تشری عقب نشینی می کند و صد البته در ادامه راه به بن بست می رسد!

راه لیگ برتر از هراز می گذرد

کاله مازندران از تیمداری در لیگ برتر والیبال انصراف داده است، اما آملی ها با یک نماینده دیگر در لیگ‌برتر والیبال تیمداری خواهند کرد. بزودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد که هراز آمل جایگزین کاله در لیگ برتر والیبال ایران خواهد شد.

باقر شهر صاحب خانه کشتی می شود

سید حسین ساداتی از افتتاح مجهزترین خانه کشتی به نام مرحوم اسماعیل ابرقویی مربی فقید کشتی آزاد کشور، شهرری و باقرشهر خبر داد.

دلینا علی رمایی، به زودی در پرده سینما

استعدادهای جوان یکی یکی شکوفا می شوند، فقط کافی است فضایی برای ابراز شایستگی پیدا کنند.

منجزی: باید بسوزیم و بسازیم

تشک کشتی نداریم ولی در اهواز باشگاهی است که روی تاتامی آن تمرین می کنیم. در اهواز وضعیت قرمز است و دو ماهی را در قرنطینه بودیم و تمرین نداشتیم. چاره ای نیست باید بسوزیم و بسازیم، با توجه به اینکه سنگین وزن هستم مجبورم تمریناتم را پیگیری کنیم تا دچار اضافه وزن نشوم.

علی کریمی: کفاشیان و تاج بالاتر از بلاتر و پلاتینی هستند؟

علی کریمی همچنان همان علی کریمی است که به خاطر داریم، او لقب جادوگر فوتبال را دارد. در روزهایی که فوتبال تعطیل است و بازیکنان دوران قرنطینه را در منزل می گذرانند، علی کریمی با قدرت تر از گذشته و سرحال تر از قبل تمرینات خود را دنبال می کند تا آمادگی جسمانی اش را در شرایط مناسب نگه دارد. وی روزی دو تا سه ساعت تمرین فشرده را در دستور کار خود قرار داده است، چیزی که بازیکنان کنونی از انجام آن فراری هستند. گفت و گو با این اسطوره فوتبال ایران لذت بخش است چون پاسخ های متفاوت و به سبک خودش را ارایه می ده

تقدیر شهرداری بورسا از بازیکن ایرانی

مرتضی شریفی بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال که پیرارسال در لیگ ایتالیا حضور کم دوام داشت، فصل گذشته در تیم بورسا در ترکیه درخشید اما وی اینبار بر سر دستمزد با بورسا به توافق نرسید و شاید راهی ایران شود. گفته می شود که مبلغ درخواستی وی از بورسا 120 هزار یورو بوده است!

تکلو: زد و بند در فوتبال پایه بی داد می کند

علیرضا تکلو مربی سطح پایه فوتبال ایران که سابقه ای چندین و چند ساله در این ورزش دارد، ضمن بیان مشکلات متعدد ورزش پایه از عملکرد هیات فوتبال تهران گلایه کرد.

سرمستی: مدال طلای المپیک را برای ایران کنار بگذارید

چهار ماه است که شبانه روز تلاش می کنم و تمریناتم را دوچندان کرده ام تا با آمادگی به مسابقات المپیک اعزام شوم. در هر مسابقه ای که برایم در نظر بگیرند شرکت می کنم تا امتیازات لازم را به دست بیاورم و با عملکرد خوبم نظر کادر فنی را به خود جلب کنم.

خوشبخت: شخصی که کاندیداست چگونه می تواند دبیرمجمع باشد؟

سرپرست هیات کشتی آذربایجان غربی طی تماسی با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزش گفت: آقای کامل محمدزاده دبیر سابق هیات کشتی استان طی مصاحبه ای با خبرگزاری البرز ورزشی با ایراد اتهاماتی، سرپرست هیات کشتی استان را متهم به مهندسی انتخابات کرده بودند.

آن روزها، دهه 40...

این یکی از بهترین قاب های ماندگار ورزش والیبال ایران است که اولین ها در آن حضور دارند، مردانی که ردپای پر رنگ از خود در عرصه والیبال برجای گذاشته اند. متاسفانه بعضی از این عزیزان حضور فیزیکی در جمع ما ندارند ولی یادشان همیشه سبز است.

انتصاب نماینده وزارت در کارگروه بند (چ)

با دستور دکتر مسعود سلطانی فر مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده این وزارت برای عضویت در کار گروه آیین نامه بند (چ) معرفی شد. نمی دانیم با این انتصاب آقای احمدی که به تازگی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش شد، نیامده می رود یا اینکه ایشان آنقدر خوب کار کرده است که سمت مضاعف هم می گیرد!

فوتسال ایران و درخواست میزبانی کاسپین کاپ

در صورت برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال کاسپین، ایران میزبان احتمالی این دوره خواهد بود.

بی توجهی به مادر ورزش ها از زبان یک قهرمان

سخنان ملال آور سجاد مرادی قهرمان پرآوازه دوومیدانی ایران و آسیا و مربی امروز ، از بی توجهی و اوضاع اسف بار مادر ورزش ها را باید جدی گرفت و برای رفع تنگناها چاره ای اندیشید.

تبریک وزیر ورزش به دکتر قالیباف

وزیر ورزش و جوانان در پیامی انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف را به عنوان رییس مجلس یازدهم شورای اسلامی تبریک گفت.

آرزوی سلامتی برای جعفری سرپست اسبق تیم ملی کشتی

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی به خاطر مشکل کیسه صفرا در بیمارستان بستری است. خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی طی تماسی با ایشان جویای حال این مرد زحمتکش کشتی شده که می خوانید.

چند خبر از فوتبال گیلان

بهمن صالح نیا پیشکسوت فوتبال گیلان و بنیانگذار ملوان بندر انزلی از بلاتکلیفی در لیگ فوتبال کشور انتقاد کرد.

فرار بخش های خصوصی از والیبال؟!

باشگاه کاله مازندران طی نامه ای به فدراسیون والیبال انصراف خود را از تیمداری در این فصل اعلام کرد، از دلایل اتخاذ چنین تصمیمی شرایط نامعلوم برگزاری لیگ در زمانه کرونایی و هرج و مرج در پرداخت دستمزهاست.

انتقاد تند جردن از دولت آمریکا

‍ جردن باروز آزادکار سیه‌چهره آمریکایی و دارنده مدال طلای جهان و المپیک با انتقاد از ناامنی در کشورش گفت: عجیب است که پس از سال‌ها هنوز هم کمتر از انسان تلقی می‌شویم.

کلهر: نوسازی پیست ها نیاز اسکی است

کرونا تمرینات اسکی بازان کشور ما را هم بهم زده بود، اما برخی از ملی پوشان قرار است از فردا تمرینات شخصی خودشان را از سر بگیرند.

کلانی: آزمون و طارمی می توانند افتخارآفرین شوند

آزمون و طارمی شایستگی بازی در تیم های بزرگ اروپا را دارند ولی باید بدانند که حضور در چنین تیمی فاکتورهایی را نیاز دارد که اگر از آن بی بهره باشند دوام نخواهند آورد.

مطالبه جامعه ورزش از مجلس یازدهم

نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم در مقطع فعلی باید با تلاش مضاعف و با دلسوزی و پاک دستی مطالبه عموم مردم از جمله ورزش را پاسخگو باشند و با تصویب لوایح ارسالی و قانون گذاری و نظارت صحیح کار را پیش ببرند.

دلیریان: اگر دنبال نتیجه هستیم بهتر است بنا بماند

مدیر پیشین تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: اگر مسابقه انتخابی تیم ملی نباشد، کادر فنی چطور می‌خواهد ملی‌پوش المپیک را انتخاب کند؟

رهنما: منتظر برنامه های فدراسیون هستیم

امیر حسین رهنما گفت: منتظر اعلام برنامه ها از سوی فدراسیون کشتی هستیم تا برنامه های هیأت کشتی استان را طبق آن پیش ببریم.

اما و اگرهایی همراه با بیم و امید

پسران والیبال ایران به سوی قاره سبز خیز برداشته اند و این افتخار باز نصیب شهر والیبال خیز و مستعد ارومیه شده که بعد از سعید معروف و میلاد عبادی پور، جوانان دیگری را راهی سرزمین های دور کنند.

سخنی با نمایندگان محترم مجلس

نختسین جلسه نمایندگان مجلس یازدهم برگزار شد و حاضرین سوگند یاد کرده اند که به آرمانهای انقلاب و خواسته های مردم پایبند و متعهد بمانند.

میدانی به نام قهرمان المپیک

حسین توکلی در المپیک سیدنی نشانی گرفت که تا وقتی ایران هست، به یادها می ماند.

فائقی: وزیر نباید در مجمع فوتبال باشد

باید از هیات‌هایی برای اصلاح اساسنامه استفاده کنیم که از افراد با تجربه تشکیل شده‌اند.

ترابیان: فوتبال ایران به جوانگرایی نیاز دارد

هر فردی که مسئولیت قبول می‌کند، در واقع فداکاری می‌کند، چون مانند شخصی است که دست خالی وارد میدان جنگ می‌شود.

اکبری سرپرست فدراسیون روستایی عشایری شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی منصوب شد.

پای برانکو در یک کفش...؟!

وکیل برانکو در تازه ترین واکنش سریع خود، آب پاکی را روی دست قرمزها ریخت و با ضرس قاطع تصریح کرد که هیچ مذاکره و توافقی در کار نبوده و نیست و پرسپولیس باید طلب برانکو را طبق رای فیفا بدهد.

پیشنهاد جدید برای لژیونر ایرانی

مدیر باشگاه غیرت قزاقستان گفت فوتسالیست ایرانی این تیم مورد توجه یک باشگاه اسپانیایی و دو تیم پرتغالی است.

میلان خواهان آزمون شد

در حالی که گفته می شد سردار آزمون مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان فصل آینده به ناپولی ایتالیا می پیوندد، باشگاه میلان دست به کار شد و مذاکرات را با مدیر برنامه های مهاجم زنیت آغاز کرد.

سالگرد تراژدی هیسل

فوتبال همیشه آن بازی زیبا و دیدنی که در مستطیلی سبز انجام می شود نیست گاهی اوقات مسائل و اتفاقاتی در جریان دیدار تیمهای فوتبال روی می دهد که باعث تاسف و اندوه آدمی می شود.

بشار در راه تهران

پس از جلسه مدیر برنامه بشار رسن با رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، اکنون خبر رسیده است این هافبک ملی پوش عراقی هفته آینده به تهران باز می گردد تا در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.

روزهای طلایی با بزرگمردان فوتبال

فوتبال ایران ستاره های زیادی را در عرصه ورزش کشور تحویل داده است؛ بسیاری از این ستارگان آوازه ای فراتر از چارچوب مرزهای ایران پیدا کرده اند و معدودی هم محبوب قلب ها شدند و درس اخلاق و ورزش را با هم آموخته اند مثل زنده یاد پرویز دهداری و...

علیزاده دبیر مجمع فدراسیون دانشگاهی شد

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، محمدحسین علیزاده را به عنوان دبیر مجمع عمومی فدراسیون دانشگاهی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون منصوب کرد.

انتصاب رئیس انجمن کیک بوکسینگ

محمدقاسم منوچهری به‌عنوان رییس انجمن کیک‌بوکسینگ کشور منصوب و مشغول به کار شد.

بوکس لیگ دار می شود!

تاکنون ۸ تا ۹ تیم خوب و قابل اعتماد برای حضور در این دوره از مسابقات لیگ اعلام آمادگی‌ کرده‌اند، اما باید ببینیم شرایط مالی این تیم‌ها چگونه است تا خدای نکرده در وسط راه نگویند نمی‌توانیم ادامه دهیم. باید تیم‌هایی در لیگ باشند که پشتوانه مالی خوبی دارند.

مدیر ورزش کیش جانشین پورعلی فرد

پس از کنار رفتن ناصر پورعلی فرد رئیس بازنشسته فدراسیون بدنسازی، سرپرست جدید این فدراسیون مشخص شد.

یزدانی: کرونا سمت ما نیامده ما هم سراغ آن نمی رویم

کرونا از ما می ترسد! در حال حاضر در خانه مشغول به تمرین هستم ولی چند روزی است که باشگاه ها باز شده و به قائمشهر می روم و تمریناتم را پیگیری می کنم.

کوتاه از فوتبال... کوتاه از فوتبال

فوتبال و بازهم حرف و حدیث های جدید؛ حسن این ورزش در آن است که همواره می توان درباره رخدادهای آن اظهار نظر کرد و سوژه گرفت!

معنوی نژاد در جمع نارنجی پوشان باقی ماند

دریافت‌کنندهٔ قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران، قرارداد خود را یک فصل دیگر با سایپا تمدید کرد .

موسوی به سایپا پیوست

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی یک ساله به تیم والیبال سایپا پیوست.

نیکبخت و ترس از هواپیما!

علیرضا نیک بخت واحدی به دعوت مهران مدیری به برنامه دورهمی دعوت شد. در لا به لای صحبت ها نیک بخت به چند نکته اشاره کرد که زیبنده نبود.

ایجاد لاین ویژه دوچرخه سواران در ورزشگاه آزادی

خیابان های اطراف مجموعه ورزشی ورزشگاه آزادی آسفالت و لاین ویژه ای برای دوچرخه سواران احداث می شود.

گنج خانلو: مسابقات را به صورت آنلاین انجام می دهیم

مسابقات آنلاین دوچرخه سواری امروز در حالی برگزار می شود که دوچرخه سواران به خاطر شیوع ویروس کرونا ماه ها است نتوانسته بودند در مسابقه ای شرکت کنند.

جلالی: جای فدراسیون بودم، بازی ها را برگزار می کردم

با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین نگرانی های اهالی فوتبال این است که مسابقات لیگ برتر با شانزده تیم از سر گرفته می شود یا خیر. یکی از تیم هایی که گفته می شد اعضایشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند تیم گل گهر بود. با مجید جلالی هم صحبت شده ایم که می خوانید.

گشتاسبی: هاکی از انحصار یک شهر خارج شده است

ورزش هاکی از انحصار گچساران خارج شده و هم اینک در سراسر استان کهگیلویه و بویر احمد جریان دارد.

آخوندی: دستهای کثیف وزنه برداری، گاهی خوب بود!

متاسفانه بهداد سلیمی درست می گوید، پیچیدگی های مدیریتی دنیای وزنه برداری را نمی توان انکار کرد، اما آیان و تیمی که با وی کار می کردند، برای خود استدلال و منطقی داشته اند که وزنه برداری ایران هم تابع آن بود.

محمدزاده: کشتی آذربایجان غربی مهندسی نشود

کامل محمدزاده نایب رئیس اسبق هیات کشتی استان آذربایجان غربی طی تماس با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: پس از ده سال زحمت شبانه روزی در سمت نایب ریئسی و دبیری هیات استان به یک باره عذر ما را خواستند آنهم به بهانه اینکه امکان دارد کاندیدا شوم.

محمدی: به دنبال تقویت رده های پایه در زنجان هستیم

عباس محمدی رئیس هیأت کشتی استان زنجان با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت ورزشی در استان انجام نمی شود و استان ما نیز از لحاظ شیوع این ویروس در وضعیت قرمز قرار دارد.

مربی فرانسوی فوتبال؛ شایعه یا واقعیت؟!

در حالی که رسانه های فرانسوی خبری مبنی بر سرمربیگری ویلی سانیول در تیم ملی ایران را مطرح ساخته بودند، سخنگوی فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد. پیش از این نیز صحبت از جایگزینی دبیاسی، استراماچونی و کالدرون به جای دراگان اسکوچیچ بود.

باران صداقت و اعجاز فوتبالی

در اعجاز و فوران صداقت فوتبالی همین بس که بدانیم تست کرونای مخالفان لیگ غالبا مثبت ،اما موافقان در صحت کامل و سلامت بودند.در کجا می توان این همه روراستی و یکرنگی را پیدا کرد؟

مهرگان در کلاس پیشرفته جووانی!

خروجی نشست های متعدد فدراسیون والیبال با کارشناسان چه بوده است؟ این پرسش همه آنهایی است که در جلسات کارگروهی مختلف شرکت کرده بودند.

ناصر فروتن: حق الزحمه معوقه 83 داور پرداخت شد

رئیس کمیسیون داوران گفت: حق الزحمه معوقه 10 ساله، 83 داور کشتی، به آن ها پرداخت شد.

نصیری: از کشتی نفرت پیدا کرده بودم

باور کنید تا چند وقت پیش آنقدر از اسم کشتی نفرت پیدا کرده بودم که هر کسی می خواست درباره کشتی صحبت کند می خواستم به وی نا سزا بگویم ولی وقتی خبر قانونمندی چرخه انتخابی ها را شنیدم که توسط ریاست فدراسیون کشتی و مدیر کار بلدی مثل محسن کاوه تدوین شده خیلی خوشحال شدم تا جایی که تمرینات خودم را مصرتر از گذشته دارم انجام می دهم.

پورحسن: دو تیم از ارومیه؛ منعی وجود ندارد، اما...

بحث شرکت دو تیم از ارومیه، مساله بغرنجی نیست که نتوان آن را حل کرد، آیین نامه مربوط به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در این باره صراحت دارد.

والیبال عشق اول من است!

شهرام محمودی ستاره محبوب والیبال ایران از بیمارستان مرخص شد، وی در بیمارستان مهراد از ناحیه مهره های ال چهار - پنج کمر مورد عمل جراحی قرار گرفته است در این باره به البرز ورزشی گفت: جراحی من توسط دکتر حمید بهتاش با موفقیت انجام شد و به گفته ایشان چهار ماه بعد می توانم به زمین والیبال برگردم.

اختصاص 60 میلیون به یزدانی و گرایی

بورسیه المپیکی حسن یزدانی و محمدعلی گرایی عضو تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان پرداخت شد.

پیشنهادات جذاب به مدافع تیم ملی ایران

نشریه ترکیه‌ای دامگا از پیشنهاد 5 تیم برای به خدمت گرفتن مجید حسینی خبر داد.

صالحی امیری: برگزاری المپیک توکیو قطعی است

صالحی امیری در پاسخ به این پرسش که با توجه به صحبت های توماس باخ رییس IOC، فکر می کند المپیک توکیو لغو شود، گفت: آن چیزی که تا دیروز از سوی کمیته بین المللی المپیک به ما ابلاغ شده، برگزاری قطعی المپیک توکیو است و فدراسیون های جهانی نیز تقویم خود را برای برگزاری مسابقات کسب سهمیه آماده کرده اند.

مربی فرانسوی جایگزین اسکوچیچ!

رسانه‌های فرانسوی از ویلی سانیول به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران خبر دادند.

بازگشت میلیچ به استقلال

مدافع خارجی استقلال که گفته می شد با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران قصد بازگشت به استقلال را ندارد، با پروازی از دبی به تهران آمد تا به همه شایعات پایان دهد.

کمک مالی FIVB به والیبالیست ها!

فدراسیون جهانی والیبال به والیبالیست‌هایی که در دوران ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، کمک مالی می‌کند.

تقدير كنفدراسيون راگبي آسيا از ایران

راگبی ایران با تلاش های دکتر حسن میرزا آقابیگ روز به روز در سطح آسیا شناخته شده تر می شود و این شناخت به واسطه توسعه دامنه های فعالیتی انجمن صورت گرفته است.

مسلمی: هندی ها ایمان وصف ناپذیری به خداوند دارند

همت مسلمی مربی حسن یزانی و یکی از مربیان سازنده استان مازندران شهر جویبار که چند ماهی است به همت فدراسیون کشتی به کشور هند اعزام شده تا تیم های ارتش هند را هدایت کند، با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی به گفت و گو پرداخت.

شیوه جدید، پنج کرونایی و تعطیلی مسابقات!

تا پیش از شروع مجدد بازی های لیگ، هیچ اخباری مبنی بر کرونایی شدن بازیکنان تیم ها در هیچ محفلی به گوش نرسید اما از روزی که ستاد کرونا مجوز شروع بازیها را به سازمان لیگ ارایه داد و تاریخ شروع تمرینات و مسابقات از سوی سازمان لیگ اعلام شد، همه چیز رنگ باخت.

اطری: تابع کادر فنی هستم

رضا اطری قهرمان وزن 57 کیلوی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار البرز ورزشی گفت: خدا را شکر که موفق شدم در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان قزاقستان سهمیه المپیک را بگیرم در حال حاضر هم در شهرم بابل زیرنظر مربی خودم محمود حسن نیا تمرین می کنم باور کنید یک روز هم تمرینات خودم را کنسل نکردم چون اعتقاد دارم باید بیشتر از گذشته زحمت بکشم.

کوتاه از فوتبال...

مخاطبان البرز ورزشی می توانند به ستون کوتاه از فوتبال برای اطلاع از آخرین اخبار فوتبال ایران مراجعه کنند.

پیست اسکی دیزین واگذار می شود!

مدیر مجموعه‌های اسکی دیزین و شمشک از واگذاری بهره برداری پیست اسکی دیزین به بخش خصوص خبر داد.

فولادی ها هم به ویروس کرونا مبتلا شدند!

باشگاه فولاد خوزستان طی بیانیه‌ای از مثبت اعلام شدن بازیکنان و کادر فنی خود خبر داد.

گرشاسبی: برای چه هزینه می کنیم؟

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص انجام تست کرونا از بازیکنان که هم اکنون در دستور کار باشگاه ها قرار گرفته، نگاه و اعتقاد متفاوت با دیگران دارد.

اکبری: دستمزد بازیکنان باید به اندازه توانایی هایشان باشد

نمی شود برای دستمزد بازیکنان سقف گذاشت چون در نهایت باشگاه ها دنبال منافع خودشان هستند و سعی می کنند کمبودها را به هر طریقی برطرف سازند.

پیشینه والیبال در نصف جهان

اصفهان از نخستین شهرهای ایران است که والیبال در آن رواج پیدا کرده بود. این شهر سال های سال از مدعیان مسابقات عرصه توپ و تور بود و بازیکنان زیادی را به تیم ملی کشورمان تحویل داده است.

اوساگونا به پرسپولیس باز نمی گردد؟!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای بازگشت به ایران با مشکل جدی مواجه است.

بازیکنان شهر خودرو کرونایی شدند!

در حالی که باشگاه شهر خودرو مشهد نامه ای مبنی بر انصراف از لیگ برتر در صورت برگزاری ادامه لیگ به وزیر ورزش ارسال کرده بود، امروز مالک این باشگاه اعلام کرد که بازیکنان شهر خودرو به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

استارت سرخپوشان با دیداری تدارکاتی

تیم پرسپولیس که تمرینات خود را برای شروع دوباره لیگ از هفته گذشته آغاز کرده است روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم نیروی زمینی می رود.

معرفی سرپرستان دو فدراسیون

حکم بازنشستگی رییس فدراسیون‌های ورزش روستایی و عشایری و بدنسازی ۳۱ اردیبهشت به آن‌ها ابلاغ شده و به‌زودی سرپرست جدید این فدراسیون‌ها معرفی خواهند شد.

لیگ برتر فوتبال بر سر دو راهی

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا امکان لغو یا تعویق لیگ‌برتر فوتبال باشگاه های کشور در صورت افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا وجود دارد یا خیر، می گوید: متولی این مساله فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی هستند، هرچند در این رابطه فعلا تیم‌ها در فاز تمرین قرار دارند و لیگ هنوز شروع نشده است.

توسلی: لیگ امسال بسیار پرفشار بود

دروازبان تیم ملی فوتسال گفت: تمرینات بدنسازی خود را پیگیری کرده و در شرایط خوبی قرار دارم.

محمد سیفی: ووشو محکم و استوار پیش می رود

سنگ بنای ووشوی ایران محکم چیده شد به همین دلیل با رفتن دکتر علی نژاد نیز تزلزلی در این ورزش به وجود نخواهد آمد.

تهدید نه، حرف حساب را بپذیریم

مدیریت در فوتبال ما آنقدر لرزان شده که چهار باشگاه طی نامه ای تهدید کرده اند که از لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور کناره گیری خواهند گرد، آنها برای خود ادله محکمه پسندی هم دارند.

مرزوقی: پوشش پاورلیفتینگ تایید نهایی نشده است

هنوز لباس پاورلیفتینگ بانوان تایید نهایی نشده است.

عالم عجیب مربیگری در والیبال ایران

امروزه علمی شدن ورزش مسئولیت مربیگری را دشوارتر از گذشته کرده است و به همین دلیل افزون بر دانش فنی و تخصصی که باید مربی آن را بکار گیرد.

همت برای سربلندی و حفظ آبروی هندبال ایران

فدراسیون پاکدل بعد از سالها میزبانی جوانان آسیا را به مردم ایران هدیه داد. شهر شیراز مهرماه از کشورهای قاره کهن میهمانی می کند.

ابراهیمی: آقای داورزنی! به دادم برسید

بازیکنی جوان در اوج درخشش و شکوفایی یکدفعه از صحنه کنار رفت، بهنام ابراهیمی دو سال پیش پدیده جدید والیبال ایران لقب گرفته بود در جام باشگاه های آسیا روی دستان کوبیاک و شیمیزو توپ زد، اما چند ماه بعد او را دوپینگی اعلام کردند.

دستورالمعل فدراسیون کشتی در سایت FILA

اتحادیه جهانی کشتی از فدراسیون کشتی به جهت ارسال پروتکل شروع مجدد فعالیت های ورزشی مرتبط با کشتی تشکر کرد.

سلیمی: دست های کثیف پشت پرده مرا رنجاند

بهداد سلیمی گفت: یکی از مسئولان قبلی کمیته ملی المپیک به من گفت شب قبل از مسابقه من، دو ساعت با آیان جلسه داشتند و از آیان خواسته اند اجازه بدهد بهداد کار خودش را کند و ایران یک مدال طلای دیگر بگیرد اما او قبول نکرده بود.

انصراف تیم های لیگ برتری از ادامه رقابت ها

باشگاه‌های تراکتور، ماشین‌سازی، نساجی و شهر خودرو، در نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش خواستار جلوگیری از برگزاری مسابقات لیگ‌ برتر فوتبال شدند.

پورشیب: شانس مجدد برای کسب سهمیه المپیک را دارم

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم از فرصت بوجود آمده استفاه کنم و یکی از نفرات ایران در المپیک توکیو باشم.

تمجید AFC از ورزشگاه آزادی

تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی ورزشگاه‌های بزرگ و جذاب واقع در مرکز و جنوب آسیا پرداخت.

متقاضیان ریاست فدراسیون شطرنج نام نویسی می کنند

با اعلام وزارت ورزش نام نویسی از کاندیداهای ریاست شطرنج از هفتم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

لیگ تنیس، تیرماه از سرگرفته می شود

دیدارهای مرحله پلی آف مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، تیرماه برگزار خواهد شد.

...به هوش باش،کیانوش!

اراده قوی ،همت والا و ریسک پذیری از خصوصیات عجیب کیانوش دوست داشتنی است،اما به او یادآور می شویم،برای کسب سومین مدال المپیک، او به کار جمعی و تصمیم گروهی نیاز دارد.

شاکری: امید در دل جوانان جوانه زد

علی شاکری کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد که سابقه قهرمانی در استان تهران را هم دارد برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با حریفان صاحب نامی چون امیرحسین مقصودی قهرمان امیدهای جهان، امیر محمدیزدانی و... رقابت خواهد کرد.

فوتبال تعطیل و قراردادها فسخ !

آنها که بر طبل تعطیلی لیگ می کوبند،در همین ایام از سفر با خودروهای لاکچری و دورهمی های آنچنانی غافل نبودندو در بحبوحه شیوع کرونا یک لحظه از دریافت مطالبات شان پا پس نگذاشتند!

کشتی های زیبای تهرانی ها در دهه 60

کشتی تهران چه قهرمانان بزرگی داشت، کافی است به همین اسامی قید شده در سطور ذیل توجه کنید تا متوجه شوید که چه می گوییم. کشتی های علیرضا زیبا هنوز در اذهان زنده است، حبیب فتاحی، احمد رضایی و... فقط می توانیم بگوییم یادش بخیر.

عسگری: بنا به جای مدیرتیم ملی حضور داشت

سیدجلال عسگری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: جلسه هماهنگی تیم های ملی با حضور مدیران تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد. در این مجمع محمدبنا به جای مدیر تیم های ملی فرنگی در این جلسه حضور پیدا کرد.

اسماعیل پور را دریابید

این روزها از مسعود اسماعیل پور خبرهای خوبی نمی رسد و شنیده می شود که این قهرمان جهان و المپیک کماکان با مصدومیت مچ دست روزها را سپری می کند.

طاهری: تصمیم دبیر طلایی بود

در باشگاهی که متعلق به یکی از آشنایان است به اتفاق چند تن از قهرمانان تهران مانند حسین شهبازی و علیرضا گودرزی که از نظر وزنی به هم نزدیک هستیم به تمرین می پردازیم.

تزکیه نفس در ورزش

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت، صد شکر که این آمد و صد شکر که آن رفت/ این با طرب و خرمی و فرخی آمد، وان باکرم و محنت و رنج و مرضان رفت/ عید آمد و شد عیش‌ و نشاط و طرب آغاز، مه رفت و خرافات خرافات خران رفت...

بیات: دختران ما اتفاق بزرگی رقم زدند

در دنیای ورزش بانوان که گشت می زنید، آدمها و شخصیت های خاصی را پیدا می کنید که شرح احوال آنها و موقعیتی که در سطوح اجتماعی دارند جالب توجه می نماید یکی از این اشخاص معصومه بیات است، مربی که درس وکالت خوانده و یک وکیل فعال و با نفوذ است.

شیرکوند: بازار نقل و انتقالات بهم خورد

تیم والیبال شهرداری ورامین برای شرکت در رقابتهای جام باشگاه های آسیا مشکلی ندارد، احسن شیرکوند کاپیتان واقعی این تیم در گفت و گو با البرز ورزشی گفت: با توجه به صرفه جویی هایی که کرده ایم می توانیم هزینه حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را پرداخت کنیم. تیم ما باید از عنوان قهرمانی دور قبل خود در قاره کهن دفاع کند.

غیر والیبالی ها سرنوشت والیبال را در دست گرفته اند

سید موسوی را از زمانی که در دزفول بازی می کرد و با آن پرش عالی و سرعت دیدنی که زود به تیم های ملی نوجوانان و جوانان پیوست تا بعدها که بهترین مدافع روی تور جهان شد، همواره شخصیتی درون گرا بود و کمتر وارد حاشیه شد و اگر گاهی آتشفشانی شد به خاطر تعارضاتی بود که می دید و تحمل نمی کرد.

گادجیف:در باغ خودم کار می کنم

ماگومد مراد گادجیف گفت: تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می دهم تا آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم.

شاملی جایگزین عالیشان شد

طبق شنیده ها مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حکمی حسن شاملی را به عنوان معاون توسعه امور ورزش قهرمانی این اداره کل برگزیده است‌.

فقط 6 قهرمانی که سهمیه المپیک گرفتند معاف هستند

برخی مدعیان کشتی آزاد و فرنگی با توجه عملکردشان در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان در سه گروه کشتی‌گیران مدال‌دار، بی‌مدال باسهمیه و بدون سهمیه و بی‌مدال قرار گرفته اند.

ابراهیمی: با طرح انتخابی موافق هستم

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران با تمجید از اقدام فدراسیون کشتی در تدوین چرخه انتخابی تیم‌ ملی، گفت: قانون باید حرف اول را درباره انتخاب ملی‌پوشان بزند، نه اینکه مثل سابق حق خیلی ها مثل من با نظرات شخصی خورده شود.

سانتیلی در کره جنوبی سر مربی می شود

روبرتو سانتیلی متولد شهر رم است.از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ مربی فدراسیون والیبال ایتالیا بود.سانتیلی مربی تیم ملی جوانان آبی پوش ایتالیا هم بود .در سال ۲۰۰۲ تیم ملی زیر ۲۱ سال ایتالیا با مربیگری وی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا در شهر کاتوویچ ، لهستان مدال طلا کسب کرد. در طول مدتی که او تیم ملی جوانان کشورش را هدایت میکرد عضو فنی تیم مردان ایتالیا بود. به نظر می رسد قرار است در لیگ دیگری کار کند.