جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

خبرها

حسن روشن: عزیزی خادم را مشورت پذیر دیدم

چهره نامدار فوتبال کشورمان به دو نکته مهم اشاره کرده و می گوید: با رییس فدراسیون فوتبال از نزدیک صحبت کردم و ایشان را فردی مشورت پذیر دیدم که برایم جالب توجه بود ضمن اینکه معرفی حمید سجادی به مجلس حرکتی مثبت به شمار می رود چون وی از جنس ورزش است و می تواند به خوبی چرخ ورزش کشور را به حرکت درآورد.

کابوس میزبانی و رسالت یار دوازدهم!

بحث میزبانی مانند بختک به جان فوتبال ما افتاده است. اگر دیر بجنبیم و در بحث حق پخش با  ‌Afc هماهنگ نباشیم به طور قطع با سوریه باید در قطر بازی کنیم.

فوتبال ایران در بازی های سیزم

ورزش به عنوان یکی از فراگیرترین پدیده های اجتماعی در جهان شناخته شده است و به همین منظور نه تنها مردم عادی و ورزشکاران به آن می پردازند و مسابقات جهانی دارند، بلکه نظامیان هم مسابقات ورزشی تحت عنوان سیزم دارند.

رضا رجبی به یاری چوکا تالش رفت

اقدامات خوبی در تیم فوتبال چوکا تالش در حال شکل گیری است. گویا این تیم عزم خودرا جزم کرده تا به مانند سالیان گذشته دست به بلند پروازی بزند.

محسن و اصغر حاجیلو، عزادار شدند

 اصغر حاجیلو پیشکسوت ارزنده استقلال و محسن حاجیلو مجری توانمند صدا و سیما، امروز در غم از دست دادن برادر بزرگتر خود عزادار شدند.

پاکدل: روابط عمومی هندبال تغییر نکرده است

رییس فدراسیون هندبال در گفت و گو با البرز ورزشی شایعه تغییر مدیر روابط عمومی فدراسیون را رد کرد.

سجادی کرونا گرفت!

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو به کرونا مبتلا شده است.

اصغر حاجیلو زنده است

امروز خبری بر سر زبان ها افتاده بود که موجبات نگرانی جامعه فوتبال به ویژه استقلالی ها را فراهم ساخته بود و آن اینکه اصغر حاجیلو پیشکسوت سالیان این ورزش دچار ضایعه شده است. اما این خبر خوشبختانه صحت نداشت.

 یاران آنچلوتی و نبردی سخت با لوانته 

رئال مادرید که با سکانداری کارلو آنچلوتی در اندیشه فتح لالیگاست امشب میهمان تیم سخت کوش لوانته در هفته دوم خواهد بود.

نقل وانتقالات فوتبال

بازار نقل وانتقالات فوتبال داغ شده است.در میان دلالها بیشترین سود را دریافت می کنند، زیرا در نقل وانتقالات این فصل فوتبال شاهد نوعی بی سروسامانی در فوتبال هستیم که در برخی موارد قیمت های نجومی مطرح می شود که باور آن شوک آور است. بخشی از آخرین اخبار نقل وانتقالات فوتبال را در این ستون می خوانید.

عبادی پور: آلکنو و عطایی هر دو عالی هستند

حضور بازیکنان زبده ایرانی در لیگ های معتبر اروپایی چند وجه مثبت برای ورزش ما در پی دارد. نخست معرفی کیفیت و کمیت ورزشکاران ایرانی و سپس کسب تجربه متقابل از قبل رویارویی با بازیکنان بین المللی گوشه هایی از این رهاورد است.

آماده باش 12 نوجوان ایرانی برای پیکارهای جهانی

با حذف دو بازیکن قدرتی و یک بازیکن لیبرو سیمای 12 بازیکن تیم نوجوانان ایران ترسیم شد.

محمد بنا : نحوه گزینش کشتی گیران مسابقات جهانی نروژ  اعلام کرد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی  نحوه گزینش کشتی گیران و اجرای چرخه ی انتخابی کشتی گیران برای حضور در مسابقات جهانی نروژ را اعلام کرد.

لطفا بگذارید ورزش نفس بکشد

اگر واقع بین باشیم باید قبول کنیم که چهارگوشه کشورمان معدن استعداد است که در صورت نگاه ویژه به این نسل بالنده و مدیریت اصولی می توان در عرصه بازی های معتبری همچون المپیک سربلند ظاهر شد.

فرناندز: هندبال ایران سورپرایز کرد

مراسم معارفه سرمربی جدید تیم ملی هندبال امروز برگزار شد. در این مراسم پاکدل رییس فدراسیون هندبال با بیان این که به وعده خود مبنی بر استخدام یک مربی بزرگ عمل کرده است خواستار حمایت جامعه هندبال و رسانه ها از شرایط جدید این ورزش پر تحرک شد.

بانکملی چوب ناکارآیی مدیریت را خورد

عباس رجبیه فرد کاپیتان سال های دور بانکملی تهران، بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان و مربی تلاشگر ملوان انزلی از جمله پیشکسوتانی است که در دوران بازیگری در صف بهترین ها بود .

حسن حمیدی : عیار هر مدیری از انتصاب هایش سنجیده می شود

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد باید دارای رزومه و جامع الشرایط باشد. پیشکسوت کشتی ایران درمورد معیار انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به البرز ورزشی گفت: مدیریت، تجربه، اعتماد بنفس و مقبولیت حداکثری دربین آحاد جامعه کشتی از اصلی ترین ویژگی هاست .

ده بزرگی: طلای جهان هدیه به روزگار سخت مردم کشورم

ده بزرگی ملی پوش وزن 55 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: از اینکه توانسته ام در روزگار سختی که مردم ایران به دلیل کرونا با آن مواجه هستند، با کسب مدال طلای جهان ذره ای دلشان را شاد کنم، خوشحال هستم.

پروانه: فرناندز سبک واحدی را برای هندبال ترسیم کند

با ورود مونتای فرناندز فصل جدیدی برای هندبال ایران گشوده می شود؟ این مربی باتجربه و صاحبنام اسپانیایی که زمانی دستیار اول ویرا سرمربی تیم ملی قطر بود، کارش را با دعوت از 29 بازیکن برای تیم ملی آغاز کرد. اما ما چگونه می توانیم از دانش و تجربیات این مربی ارزشمند استفاده کنیم.

کارخانه: در غم و شادی ها شریک والیبال باشیم

تیم نوجوانان بازیکنان خوش قواره ای دارد که بیشتر اعضای آن می توانند پشتوانه های خوبی برای تیم ملی آینده باشند.

داور نوجونان‌جهان‌کرونا گرفت!

عدلی فدیلی داور بین‌المللی از کشور مراکش صبح دیروز وارد ایران شد اما تسترپیت (سریع) ورودی او مثبت شد.

آقای گرشاسبی؛ خیلی زود، دیر می شود

همانطوری که پیش بینی می شد بعد از قهرمانی تیم فولادخوزستان  در جام حذفی فوتبال کشور و کسب مجوز حضور در رقابت های فوتبال آسیا، تحولات مدیریتی در سطح باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفت، سعید آذری از کالبد مدیریت باشگاه جدا و حمید گرشاسبی سکان هدایت باشگاه فولاد خوزستان را عهده دار شد و این انتصاب مورد استقبال کم سابقه  هواداران فولاد و اهالی فوتبال و ورزش خوزستان قرار گرفت...

قحط النسا در ورزش زنان!

بزودی وزیر جدید که انشاا... دکتر حمید سجادی است بر مصدر کار قرار می گیرد. نامه اخیر دکتر سجادی مبنی بر استفاده از توانمندی کارشناسان وزارت ورزش موجی از امید در دلها ایجاد کرده و امیدواریم گروه‌های سیاسی و سهم خواهان همیشگی دوباره از بیرون افرادی را تحمیل نکنند .

ترکیه خواهان سردار آزمون

یک رسانه روس اعلام کرد باشگاه فنرباغچه به دنبال مهاجم ایرانی زنیت است.

درخشش مهدی علی در لیگ امارات

سرمربی ایرانی الاصل شباب الاهلی امارات رکورد فوق العاده ای به نامش ثبت کرد.

ادامه مذاکرات استقلال برای جذب جعفر سلمانی  

استقلال که این روزها برای جذب بازیکنان مورد نظر جدیت به خرج می دهد به منظور استخدام جعفر سلمانی بازیکن باشگاه پورتیموننزه پرتغال قدم پیش گذاشته ولی هنوز پیشنهاد آبی ها عملی نشده است.

قائدی؛ الاهلی امارات یا دوحه قطر؟!

در حالی که هر روز درباره حضور قائدی بازیکن تکنیکی تیم ملی در کشورهای حوزه خلیج فارس خبرهای گوناگونی قید می شود، اما به نظر می رسد که با سفر مدیرعامل باشگاه به امارات حضور وی در این کشور عربی جدی تر خواهد بود. چرا که یک روزنامه اماراتی مدعی شد که قائدی در تمرینات الشباب الاهلی شرکت کرده است.

فردا خیلی دیر است

استقلال و پرسپولیس به زودی در مرحله حذفی لیگ باشگاه های آسیا به میدان می آیند ولی اکنون تمام هم و غم سرخابی ها جذب بازیکنان جدید است.

میرزایی: از فرصت نهایت استفاده را کردیم

پس از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌نظیر هیات کشتی استان اصفهان طی دو سال گذشته که با ساخت، بازسازی و تجهیز ۹ خانه کشتی همراه بود، فدراسیون کشتی این هیات را در بخش عمران و زیرساخت ها بعنوان هیات نمونه کشور معرفی کرد.

اعتماد توماس فرانک به ملی پوش کشورمان

سامان قدوس ملی پوش کشورمان و پنجمین بازیکن ایرانی که مزه لیگ برتر جزیره را چشیده مورد اعتماد توماس فرانک سرمربی تیم برنت فورد قرار گرفته است.

ده بزرگی و یک طلای ناب دنیا

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در شهر اوفا روسیه برگزار شد و امیررضا ده بزرگی از کشورمان موفق شد نشان زرین وزن 55 کیلوگرم را از آن خود سازد.

خدا کند باران نیاید!

مسابقات نوجوانان زیر نوزده سال جهان از روز سه شنبه در تهران آغاز می شود.

نوری: روزی خلبان فانتوم خواهم شد

برخی از رشته های ورزشی کمتر به چشم می آید و شاید جامعه اصلا آن ها را نشناسد اما وقتی که به کنکاش می پردازیم با دنیایی از عزم و اراده مواجه می شویم.

بنزما: زنده باد رئال

کریم بنزما مهاجم فرانسوی و مسلمان رئال مادريد با تمدید قراردادش خیال هواداران مدعی همیشگی لالیگا را آسان کرد.

طالبان هم فوتبال را دوست دارد

فینال لیگ فوتبال افغانستان تحت نظارت طالبان برگزار و مراسم اهدای جام نیز صورت گرفت.

لطمات دستگاه ورزش از حضور عناصر سیاسی

دفاع رئیس جمهور از معرفی دکتر حمید سجادی به عنوان یک مدیر ورزشی متخصص برای پست وزارت ورزش و جوانان در جلسه امروز مجلس را باید به ‌فال نیک گرفت و از آن‌ حمایت کرد.

پیامد مصدومیت کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران

آسیب دیدگی های یک در میان بازیکنان تیم ملی فوتبال نگرانی های را در جمع دوستداران فوتبال به وجود آورده و ذهن سرمربی تیم ملی را هم درگیر کرده است.

کرونا در اردوی پارالمپیک ایران

درحالی که بازی های پارالمپیک توکیو با اقدامات ژاپنی ها در شرف آغاز است خبر رسید که یک ایرانی دچار کرونا شده است.

مهربان سرپرست دبیری شد

ابراهیم مهربان به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کشتی منصوب شد.

میرعمادیان مربی تیم ملی بزرگسالان شد.

مصطفی میرعمادیان به عنوان مربی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

والیبال نوجوانان ایران با شکست ایتالیا استارت زدند!

درمیان حباب ایجاد شده در مسیر مسابقات والیبال نوجوانان جهان که از روز دوم شهریور ماه در تهران آغاز می شود 19 تیم به تدریج وارد کشور ما می شوند. تا این لحظه فقط دومینیکن به دلیل ابتلای چندتن از بازیکنانش به کرونا از سفر به تهران انصراف داد تا مسابقات با شرکت 19 تیم برگزار شود.

پرتاب تاریخی دختر ایرانی در جهانی کنیا

نخستین عنوان جهانی دومیدانی بانوان ایرانی را یک دختر مشهدی به دست آورد.

اردوی حریف ایران در قطر

کم کم به مسابقات جدی تر انتخابی جام جهانی قطر نزدیک می شویم. دیدار های تدارکی تیم های حاضر در این مرحله هم آغاز شده است. در این رهگذر ملی پوشان کشورمان بدون انجام بازی تدارکاتی میزبانی سوریه را بر عهده می گیرند.

قضاوت داور ایرانی برای بازی روسیه - پاراگوئه

 با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال ابراهیم اکبرپور بازی دو تیم روسیه و پاراگوئه را قضاوت می کند.

رحیم ابویی را دعا کنید

رحیم ابویی قهرمان چندین دوره کشتی پیشکسوتان و رئیس کمیته استان تهران به ویروس کرونا گرفتار شده است.

حق پخش ندهیم دیپورت می شویم

مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قطر به زودی کلید می خورد، این درحالی است که مشکلات ما برای میزبانی روز به روز حادتر می شود.

نگاه آبی های لندن به "لوکاکو"

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی گویی برای لیگ برتر جزیره هم خواب های طلایی دیده و به منظور فتح سومین جام برای آبی های لندن آرام و قرار ندارد.

بمب هایی که برای رقبا به صدا در می آیند!

قصه پرغصه نقل و انتقالات بار دیگر بر دلشوره هواداران افزود. باید نظاره گر کوچ بی رویه ستاره های فوتبال ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس و خالی شدن فوتبال باشگاهی از بازیکنان کلیدی و شاخص بود.

کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان

بعد از قهرمانی کشتی گیران آزاد جوانان جهان که با ترکتازی گوش شکسته های ایرانی همراه شد این بار نوبت فرنگی کاران جوان ما رسید که در اوفای روسیه بخت آزمایی کنند. هرجند که در پنج وزن نخست فقط یک فینالیست داشته ایم.

برنامه های دکتر عین اللهی متناسب با نیاز جامعه است

دکتر عین اللهی از گزینه‌های وزرای انتخابی دکتر رئیسی است. روحیه عدالت خواهی و رویکرد فرهنگی برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت که قریب به اتفاق نمایندگان مجلس آن را متناسب نیاز با جامعه می‌دانند و نظرشان برای تصدی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مثبت است. در ذیل صحبت ها و اظهارنظرهای نمایندگان مجلس را در این زمینه جویا شدیم که در پی می آید.

تحول در کشتی ایران با آمدن درستکار؟

حسن یزدانی نایب قهر مان المپیک توکیو در پستی اظهار امیدواری کرد که درستکار بتواند با بر نامه ریزی صحیح  تیم کشتی آزاد را متحول سازد.

قرعه کشی کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد

مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، بعد از ظهر امروز در شهر اوفا روسیه برگزار شد.

کاراته حذف شد

کمیته برگزاری مسابقات المپیک 2024 پاریس کاراته را از فهرست ورزش ها در این تورنمنت حذف کردند.

حضور عضو هیات مدیره استقلال در مراسم عزاداری ظهر عاشورا

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مراسم عزاداری ظهر عاشورا حضور پیدا کرد.

تسلیت

تسلیت

تیم ایران قهرمان شد

تیم ایران با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقتدرانه بعنوان قهرمانی رسید.  رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در حالی در شهر اوفا روسیه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

المپیک به پایان رسید

تلخ و شیرین های زیادی از خود به جای گذاشت اما در این بین ایرانیان مقیم ژاپن سنگ تمام گذاشند که سرآمد همه آنها رضا مقدم همکار ما در پایگاه خبری البرز ورزشی که مانند همیشه در حمایت و میزبانی از نمایندگان ایران سنگ تمام گذاشته است.

تشکر و قدردانی از یک همکار

در ایامی که کرونا در کشور بیداد می کند و شهروندان ما برای تزریق واکسن صف های طولانی را تجربه می کنند یک اتفاق میمون برای ما خبرنگاران رخ داده است.

فعالیت کدام بخش‌های ورزش تا پایان ٣٠ مرداد ممنوع نیست؟

علی‌رغم نبود عنوان تیم‌های ملی و لیگ‌های برتر در رشته های ورزشی مختلف در فهرست مشاغل گروه یک که از سوی اتاق اصناف ایران منتشر شد و معنای آن ممنوعیت فعالیت تیم های ملی و لیگ‌های برتر تا پایان ٣٠ مرداد سال جاری است، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که فعالیت این گروه منعی ندارد و در شهرهای قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا نیز مجاز به فعالیت هستند.

بازار نقل و انتقالات فوتبال

آنچه در ذیل می آید جدیدترین اخبار درباره جا به جایی بازیکنان فوتبال کشور است که بیشترین توجهات را دو تیم استقلال و پرسپولیس بر سر جذب بازیکنان به خود جلب کرده اند.

نورالهی بر سر دوراهی

احمد نورالهی که قرار بود دیروز در باشگاه پرسپولیس حضور یابد، هنوز به وعده خود عمل نکرده است.

حدادی واکسن زده کرونا گرفت

حامد حدادی ستاره با تجربه بسکتبال ایران در شرایطی مبتلا به کرونا شد که به واسطه شرکت در بازی های المپیک هر دو دوز واکسن را تزریق کرده بود اما ابتلای خانوادگی، او را نیز درگیر این ویروس نابکار کرده است.

گارد موسوی علیه مجیدی

علی موسوی بازیکن پیشین تیم استقلال علیه مجیدی گارد مخالف گرفته است.

وارثان به ناحق در کاروان های ورزشی

از زمانی که در خاطر داریم در ورزش این مملکت یک نفر را دیدیم که همیشه و همه جا بود در حالی که چندین وزیر و رئیس در ورزش کمیته ملی المپیک جابه جا شده اند اما این آقا ماند و همیشه هم در همه سفرها و حضرها حضور داشت و این حضور مادام العمر گویا ادامه خواهد یافت.

اولیایی: سجادی را ما به رئیس جمهوری پیشنهاد دادیم

مدیرعامل سابق باشگاه های استقلال و پاس درباره انتظارات جامعه ورزش از وزیر جدید گفت: خود ما دکتر حمید سجادی را به آقای رئیس جمهور پیشنهاد دادیم.

مورینیو به سردار آزمون نرسید

باشگاه آ.اس رم با آبراهام مهاجم چلسی به توافق رسید و تکلیف گزینه دوم موریینیو مشخص شد.

ملی پوشانی که رفیق گرمابه و گلستان بودند

اگر کسی امینی خواه را جستجو می کرد و وفاخواه را می یافت و اگر غلام را می خواست باید چشم می انداخت و حمید را می دید. چرا که این دو در برهه ای از ورزش فوتبال رفیق گرمابه و گلستان بودند.  

فواید یوگا برای زنان چیست؟ 

در چند دهه گذشته ، ما شاهد تلفیق طب غربی و نظریه های روانشناسی با شیوه های شرقی باستانی مانند یوگا و مدیتیشن ذهن-آگاهی برای پرداختن به مسائل مربوط به سلامت زنان بوده ایم. 

آلکنو: عروسک خیمه شب بازی نبودم

سرمربی روسی تیم ملی والیبال آدم کوچیکی نبود اما در کشور ما به تانک، مرد آهنین و فردی که در ون جای نمی گیرد لقب گرفت ولی توهین آمیز ترین آن ها از زبان بازیکنی مطرح شد که به لحاظ اخلاقی زبانزد بود.

پرافتخار ترین تیم به سوی افتخار

تیم ملی والیبال نشسته ایران پرافتخار ترین تیم جهان پنجشنبه راهی توکیو می شود تا در بازی های پارالمپیک بخت آزمایی کند.

واعظ آشتیانی: ورزش ایران را شخم زده اند

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: متاسفانه مدیران ورزشی و حتی مدیران سیاسی در جریان مدیریتشان بر یک بخش ورزشی، در سیستم هضم می‌شوند.

برنامه مسابقات جوانان در روسیه

جهان رقابت های کشتی جوانان جهان روزهای 25 تا 31 مردادماه سال جاری در شهر اوفا کشور روسیه برگزار می شود.

سیر تحول در والیبال جهان

فدراسیون جهانی ولیبال از حدود سه دهه پیش با برنامه ریزی های گسترده تحولات خوبی را در این ورزش به وجود آورده است تا جایی که والیبال از لحاظ تعدد مسابقات، انگیزه های مادی و جنبه های تبلیغاتی از همه رقبا پیشی گرفته است.

سعداله یف صاحب مدال افتخار روسیه شد

به مدال آوران کشتی روسیه در المپیک توکیو نشان دولتی اهدا می شود.

افشار: وزیر ورزش از تغییرات هراس نداشته باشد

دکتر هادی افشار قهرمان سابق تکواندوی ایران و جهان درباره عملکرد این ورزش در بازی های المپیک به البرز ورزشی گفت: در دو بخش بانوان و آقایان عملکرد ورزشکاران ما بسیار ضعیف بود. ما از سال 2012 لندن تا 2021 توکیو از یک روش و خط فکری استفاده کردیم و نه سال از همسویی با تکواندو جهان عقب موندیم.

استراحت خلیل زاده و الریان در اسپانیا

لوران بلان، سرمربی فرانسوی الریان به بازیکنانش در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل در اسپانیا استراحت 48 ساعته داد تا نفسی تازه کنند.

محمد نادری در شرایط متفاوت

بازیکن پیشین استقلال در نخستین بازی برای باشگاه ترکیه‌ای تجربه شیرینی به دست آورد.

جولان دلالها در بازار نقل و انتقالات!

با اوج گرفتن جا به جایی بازیکنان و مربیان فوتبال بار دیگر دلالها و شبکه فساد دست به کار شده و با بازار گرمی و پیشنهادات نجومی در پی سرکیسه کردن باشگاه ها و رسیدن به مطامع و منافع باندی هستند.

فجرسپاسی و انتظار هواداران

تیم جوان و سازنده فجرسپاسی که به تازگی به لیگ برتر آمده مثل تیم های صنعتی جیبش پرپول نیست.

"پوگبا " و "صلاح" ستاره های روز نخست

فروغ چلسی، لیورپول و منچستر یونایتد در گام نخست لیگ برتر جزیره با خشنودی تمام قد هواداران این تیم‌ها همراه بود.

بازیکن سالاری وحشتناک در کاراته بانوان!

سرمربی سابق تیم ملی کاراته که همیشه سعی کرده است کنار بنشیند و کمتر حرف بزند امروز به نکاتی اشاره کرد که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

وزنه برداری ضعف ساختار، سوء مدیریت

وزنه برداری به عنوان دومین ورزش المپیکی کشور از سوی مدیریت و مشکلات زیرساختی رنج می برد این ورزش به واسطه نبود آدم های دلسوز از گذشته پرافتخار خود فاصله گرفته است.

تسلیت

تسلیت

حسینی سرمربی جدید پیکان

سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن هدایت تیم فوتبال پیکان را بر عهده گرفت.

مدیرعامل سابق پیکان در فولاد خوزستان

با کناره گیری سعید آذری از سمت مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان یک جنوبی جای وی را گرفت.

میزبان مسابقات دیویس کاپ مشخص شد

با اعلام فدراسیون جهانی تنیس، مسابقات تنیس گروه ۴ منطقه آسیا و اقیانوسیه در بحرین برگزار می شود.

استارت فصل جدید لیگ برتر هندبال

تیم تازه لیگ‌ برتری سپاهان نوین در دیدار افتتاحیه لیگ سی وچهارم مغلوب نیروی زمینی شد.

عبدالعلی نبی: سرمربی جدید را خراب نکنیم

درباره عملکرد تیم ملی والیبال در بازی های المپیک نظرات متفاوتی وجود دارد و هر فردی بر اساس برداشت و ذهنیت خود به قضاوت درباره این رویداد می پردازد.

دو تنیسور دختر ایرانی برای مدت دو هفته لژیونر شدند!

ندا شهسواری به تیم قطر پیوست و خواهرش هم در یک تیم عراقی بازی می کند تا در مسابقات قهرمانی کشورهای عرب در اردن دست به راکت شود.

درخشان: سلطانی فر چه گٌلی بر سر ورزش ایران زده است

انتظار مردم از کاروان اعزامی کشورمان به بازی های المپیک 2021 بیشتر از دو مدال طلا بود. کشوری با این همه جمعیت و نیروهای انسانی کارآمد نباید در رده 27 بازی ها قرار بگیرد.

سخنی با سرپرست مادام العمر کاروان ورزشی ایران

امنیت و ارزش مدیریت در جوامع امروزی آنقدر مهم و اساسی است که برای تربیت مدیران متخصص، کلاس ها و دانشگاه ها تشکیل می شود. به همین دلیل نه تنها سازمان های بزرگ بلکه حتی یک سوپرمارکت هم بدون رعایت اصول مدیریت موفق نخواهد شد...

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان سه شنبه راهی روسیه می شود

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت های جهانی روسیه، روز سه شنبه 26 مردادماه راهی این کشور می شود.

فردین معصومی: دنیا روی کشتی سرمایه گذاری می کند

معصومی با اظهار اینکه مسابقات جهانی جوانان فرصت مناسبی است تا آینده سازان قدر این فرصت را بدانند، معتقد است که این رشته ورزشی مورد توجه بسیاری از کشورهاست.

چه کسی مدیرعامل باشگاه  فولاد خواهد شد

طی روزهای اخیر و به خصوص از شب گذشته تاکنون شاهد گفته های فراوانی در مورد تغییرات یا ماندگاری مدیریتی در باشگاه فولاد در فضای مجازی هستیم.

علی مانگا هم درگذشت

از جمع مشوقان پرشور و شوق دهه های گذشته فوتبال، خیلی ها را از دست دادیم. از محمد بوقی گرفته تا حسن تارزان و سهراب بوقی و ...

تسلیت به حیدر بهاروند

با کمال تاسف باخبر شده ایم که آقای حیدر بهاروند نایب رئیس محترم فدراسیون فوتبال در عم از دست دادن مادر گرامی سوگوار شد. بدین وسیله مصیبت وارده را به ایشان تسلیت می گوییم.

تسلیت

تسلیت

تسلیت

تسلیت

نعمتی، بازیکن جدید پرسپولیس

نعمتی بازیکن جدید رضایت نامه خود را از باشگاه پدیده گرفت تا به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد.

نوروزی: استانداردهای جهانی پزشکی فوتبال در ایران محقق می‌شود

مدیر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و رده‌های سنی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان معتقد است که ایران سرآمد كشورهای آسيايی است و در سطح جهان نیز مطرح هستیم. یکی از بهترین دوران فوتبال از نظر پزشکی و امور درمانی را شاهد هستیم.

پرسپولیس و استقلال در بازار بورس

پیوستن دو باشگاه معتبر و مردمی پرسپولیس و استقلال همچنان نقل محافل است. همان گونه که واگذاری این دو باشگاه نیز کماکان در حد حرف باقی مانده است. با این حال معاون پذیرش فرابورس ایران گفت: علت طولانی شدن فرآیند عرضه استقلال و پرسپولیس در فرابورس، کندی ساختار تصمیم‌گیری در این شرکت‌ها است.

قایدی به الغرافه رسید؟

قایدی در نظرسنجی ای اف سی به همراه مهدی عبدی و بازیکن کره‌ای جزو برترین بازیکنان جوان آسیا انتخاب شدند. الرایه همچنین به کیفیت فنی قایدی پرداخته و به سه گل آسیایی او نیز اشاره کرده است.

معلمی که به فوتبال هویت داد

سال 1382 و در چنین روزی بزرگمردی از میان ما کوچ کرد و آسمانی شد که خدمات ارزنده ای را برای فوتبال ایران رقم زد...

همراه اول سرخابی ها  باشیم

استقلال و پرسپولیس ماه آینده باید با رقبای خود مبارزه کنند که آبی‌ها باید در دوبی به الهلال عربستان بروند و سرخپوشان در شهر دوشنبه میهمان استقلال تاجیکستان خواهند بود.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال وارد شد

«مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان ساعت ۶ صبح امروز از طریق جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با استقبال مرتضی حسن پور، نایب رئیس فدراسیون هندبال، وارد تهران شد.

حریفان فولاد سیرجان در جام باشگاه های آسیا

رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا درحالی از تاریخ 16 تا 23 مهرماه (8 تا 15 اکتبر) به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه کامل این رقابت‌ها را اعلام کرد.

مرگی به موازات زندگی

تشییع پیکر ارشا اقدسی از بدلکاران کشورمان امروز در بوستان ولایت با حضور گسترده مردم با تشریفات انجام شد.

قهرمان پرورش اندام آسیا درگذشت

حسین شیبانی، قهرمان سابق پرورش اندام که عناوین متعددی در آسیا و جهان در کارنامه خود داشت صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

آسیایی هانگژو را دریابید!

بررسی و تحلیل واقع بینانه عملکرد کاروان اعزامی به توکیو و درس ها و برداشت های فنی از این آوردگاه‌ بزرگ را باید در بازیهای آسیایی هانگژوی چین به کار بگیریم و گرنه به بیراهه رفته ایم!

ایران تیم 22 رنکینگ جهانی بستکبال

تیم ملی بسکتبال ایران در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی یک پله صعود کرد.

استارت هندبال باشگاه های کشور

هندبال ظاهرا تنها رشته ورزش های گروهی است که زودتر از همه استارت می زند. رقابت های این رشته از فردا شنبه ۲۳ مرداد ماه با شرکت 10 تیم به صورت متمرکز به میزبانی تهران در سالن هندبال شهید قاسم سلیمانی فدراسیون برگزار خواهد شد.

صعود تیم الف ایران در سولوجو

 تیم های ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی جهان والیبال ساحلی ناشنوایان در لهستان صاحب یک برد و یک شکست شدند.

آقای سجادی! فرافکنی نه، پاسخگو باشید

المپیک به پایان رسید و دستاوردهای کاروان اعزامی ایران پر از حرف و حدیث بود. همه می دانند که حتی در کشتی هم آن گونه که باید نبودیم ولی اصل قضیه اینجاست که سرپرست کاروان اعزامی در این روزهای پاسخگویی فرافکنی می کنند.

نعمت زاده: فرامرزی برای ما نقش پدر داشت

زنده یاد استاد رجب فرامرزی که به تازگی از میان ما جدا و آسمانی شد، در زمره معلمان فروتن و نیک سرشت و در عین حال سازنده بود.

 تلاش پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون

پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی در لیگ برتر، حالا خود را برای مصاف حساس با استقلال تاجیکستان در چارچوب لیگ باشگاههای آسیا آماده می کند.

بهروز یاری: رئیس فدراسیون باید پاسخگوی نتایج مسابقات کشتی المپیک باشد

کشتی آزاد ما چیزی فراتر از توان بالقوه خود در المپیک نشان نداد . با در نظر گرفتن اردوهای بلند مدت، مسابقات مختلف تدارکاتی و  صرف هزینه های زیاد که از جیب مردم برای موفقیت شان خرج شده بود توفیقی حاصل نشد.

جوادی: شموشک می تواند دوباره مطرح شود

تیم های بزرگ فوتبال ایران در گوشه و کنار از حمایت ها و علایق افرادی برخوردار هستند که سرمایه هایی بزرگ به حساب می آیند. اگر تشکیلاتی منسجم و اصولی وجود داشته باشد می تواند از این همه اقبال در رویکرد به درستی بهره بگیرد.

اقتدار چلسی  تمامی ندارد

گام بلند توماس توخل چلسی پس از فتح لیگ اروپا و سوپر جام و سپس جذب روملو لوکاکو مهاحم بلژیکی در اندیشه ربودن گوی سبقت از منچسترسیتی و دیگر مدعیان لیگ جزیره است.

 محمد بنا: برای مسابقات جهانی نروژ برنامه داد

جلسه  فنی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با علیرضا دبیر و حمید سوریان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

ساخت و پاخت در وزنه برداری، شایعه یا واقعیت؟!

کجای دنیا و کدامین کشور سراغ دارید که مثل ما در سراشیبی سقوط قرار بگیرید! این همه چهره های بزرگ همانند حسین توکلی، کوروش باقری، سجاد انوشیروانی و... کنار گود قرار بگیرند و فدراسیون وزنه برداری نسبت به افتخار، اعتبار، دانش و تجربه سرمایه های انسانی خود بی تفاوت بماند شاید آقای مرادی رئیس فدراسیون هنوز باور نکرده است که باید برای کارهای گران مردان آزموده فرستاد.

گزینه های خارجی برای استقلال

 فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرده بود که احتمال دارد چند بازیکن خارجی نیز در لیست او برای فصل آینده قرار بگیرند.

فکری سرمربی جدید پیکان؟!

با جدایی مهدی تارتار از باشگاه پیکان مسئولان خودروسازان را بر آن داشت تا به محمود فکری سرمربی سابق تیم استقلال و بازیکن پیشین تیم ملی باب مذاکره را بگشایند.

آس.اس رم خواهان جدی سردار آزمون

در حالی که از قول پدر سردار آزمون شنیده ایم که مقصد بعدی وی در فصل آتی لیگ فوتبال اروپا شید بوندسلیگا باشد، اما هر روز خبرهای دیگری در زمینه جذب این ستاره گنبدی فوتبال ایران انتشار می یابد.

گلزار با کریم باقری همبازی شد

تیم والیبال هنرمندان از 18 سال پیش تشکیل شده است با وجود فراز و نشیب هایی که پشت سر گذاشته است همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

نامه بهاروند به پرسپولیس و تیم های بدهکار

رئیس سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه ای به 4 باشگاه لیگ برتری فوتبال خواهان پرداخت بدهی های معوقه تا اوایل شهریورماه سال جاری شد.

صعود 5 پله‌ای فوتبال کشورمان در رنکینگ فیفا

در جدیدترین رده بندی فوتبال جهان توسط فیفا، ایران با صعود 5 پله‌ای همچنان در رده دوم آسیا قرار دارد.

دلالیسم، غده سرطانی فوتبال

این روزها و در اوج فصل یارگیری اوضاع بر وفق مراد سود جویان و فرصت طلبان است تا خواسته مدیران باشگاه‌ها را برآورده و پول پارو کنند.

استاد رجب فرامرزی درگذشت

بزرگان دیروز ورزش بی سر و صدا در گوشه عزلت جان می سپارند و کم کم از خاطره ها محو می شوند اما دریغا که در این سنین بازنشستگی نیازمند دلجویی و همدلی بیشتر است. طی این سال ها زحمت کشان زیادی را از دست داده ایم و امروز هم رجب فرامرزی که نامش با فوتبال ایران گره خورده است.

ژاپن کم بود هند هم اضافه شد!

اگر کرونا بگذارد تیم ملی هندبال بانوان ایران تا چندی دیگر راهی آنسوی مرزها می شود تا بخت خود را در رویارویی با تیم های خارجی بیازماید. ژاپن یکی از قدرت های مهم هندبال آسیا و هندوستان از رقبای اصلی دور مقدماتی تیم ایران محسوب می شود.

نوشدارو بعد از مرگ سهراب

نمی دانیم فصل همدلی در والیبال کی فرا می رسد. دیروز در کنار صحبت های آلکنو، مانلی کسرایی پسر شاعر نامدار ایرانی که مقیم روسیه است نیز با همه اهالی رسانه خداحافظی کرد او که مربی تکواندو در مسکو است به عنوان مترجم با آلکنو همکاری و در نهایت به قول خودش زحمت را کم کرد!

سجادی گزینه وزارت ورزش و جوانان شد

رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس مجلس، فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

مسابقات پیشکسوتان به دلیل کرونا همچنان برگزار نمی شود.

جلسه ی کمیته پیشکسوتان کشتی با رئیس فدراسیون برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در خانه هادی ساروی

مدیرکل ورزشکار اداره کل تربیت بدنی مازندران به دیدار هادی ساروی دارنده مدال برنز بازی های المپیک در روستای دارکلای آمل رفت

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری: اجازه حضور سلگی در اجلاس جهانی را نمی‌دهیم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دبیر سابق فدراسیون برای حضور در اجلاس جهانی هیچ هماهنگی یا ما نداشته و ما ام اجازه حضورش را نمی‌دهیم.

تسلیت

دوست و همکار ارجمند جناب آقای مجید سعیدی

 یک برد و دو شکست ساحلی بازان ناشنوای کشورمان در روز دوم

در دومین روز از مسابقات قهرمانی جهانی والیبال ساحلی ناشنوایان در لهستان یک برد و دو شکست برای تیم ملی رقم خورد.

بهتاش فریبا: وزیر جدید حامی همه باشد

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال گفت امیدوارم وزیر جدید همه را با یک دید ببینند و مورد حمایت کامل قرار دهند و مثلا چون طرفدار تیم پرسپولیس است فقط آن تیم را مورد توجه و حمایت قرار دهد.

تصحیح اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با هدایت بهروز عطایی خود را مهیا خواهد ساخت. سرمربی تیم ملی والیبال لیست ۱۵ نفره‌ای از بازیکنان دعوتی به اردوی ملی فراخواند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان مشخص شد.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های جهانی روسیه مشخص شد.

نمره قابل قبول به کادر سرپرستی المپیک

رقابت های المپیک توکیو پایان یافت و روز گذشته آخرین گروه اعزامی به این مسابقات نیز به کشورمان بازگشتند.

ترک دیاباته از ایران

مهاجم تیم استقلال که در لیست مازاد قرار داشت، در حالی ایران را ترک کرد که موفق به تسویه حساب با باشگاه نشد.

نادری از استقلال رفت تا شاگرد دنیزلی شود

تلاش های استقلالی ها رای حفظ محمد نادری نتیجه نداد وچپ پای آبی پوشان نه تنها در استقلال نماند، بلکه از ایران هم رفت.

گودرز حبیبی: در استقلال منطق گم شده است

پیشکسوت استقلال از تیم استقلال و برد فولاد می گوید؛ در استقلال‌ حاشیه و چالش زیاد است که متاسفانه خودشان تنش ایجاد می کنند و گناه را بر گردن وزیر ورزش و مدیریت می اندازند.

تصمیم‌گیری فدراسیون والیبال درمورد تعیین وضعیت

فدراسیون والیبال برای باشگاه هایی که در صورت ارسال نکردن مستندات برای تعیین وضعیت، فرصت داده است در غیر این صورت تصمیم گیری می کند.

بایرن مونیخ دست بردار نیست

بایرن مونیخ رکورددار و تیم بی رقیب سرزمین قیصر جمعه شب این هفته در بازی افتتاحیه بوندس لیگا میهمان مونشن گلادباخ است.

هم و غم آبی ها، خواباندن مچ الهلال

استقلال در حال و هوای کنونی تنها یک راه پیش رو دارد، اینکه تمام حواسش را  شش دانگ جمع کند و به بازی حساس مقابل الهلال بیندیشد.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن

لیونل مسی با قراردادی دو ساله و دستمزد سالیانه 35 میلیون یورویی سوژه رسانه ها شد.

مسلمی: تا به حال ندیده بودم یزدانی کم بیاورد!

مسلمی: متاسفانه اتفاقی که در المپیک توکیو افتاد و اجازه نداد تا این قهرمان صاحب دومین طلای المپیکش شود.

امروز آغاز کنیم، فردا دیر است

حضور موفق تیم های ورزشی در تورنمنت های بزرگ همانند المپیک علاوه بر نشاط و شوری که در جامعه ایجاد می کند که پاعث می شود که نوجوانان و جوانان ساکن در کشور خارجی انگیزه زیادی پیدا کنند تا به راه ستارگان و قهرمانان بزرگ بروند.

پول کالدرون پرداخت می شود

سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد،اجازه نخواهیم داد تا هواداران تیم پرسپولیس نگران تیم خود شوند.موظف هستیم تا پول گالدرون را آماده و به وی پرداخت کنیم تا سنگ اندازها تیم پرسپولیس را به چالش نکشانند. تا هستم نمی گذارم پرسپولیس اسیر پنجره بسته نقل و انتقالات شود. در ادامه مطلب اخبار کوتاه فوتبال را می خوانید.

چوب حراج بر سر استقلال!

شرایط این روزهای استقلال اصلا خوب نیست. بی صاحبی و بی تفاوتی در باشگاه هواداران را رنج می دهد. بازیکنان شاخص بر طبل جدایی کوبیده و پیشکسوتان هم به جای همراهی و کمک به تیم محبوب پایتخت تیشه به ریشه استقلال می زنند.

چرا فرهاد به جام نرسید؟

جام حذفی هم به استقلال نرسید، چرا دست فرهاد از گرفتن جام کوتاه ماند؟  حتما دلایلی وجود دارد، نمی خواهیم وارد مسائل اختلاف بین مدیریتی و سرمربی و غیره شویم احتمالا این مشکل حل خواهد شد. شاید با آمدن مدیر جدید که در راه است و از یکی از استانهای شمال شرقی به صندلی مدیریت در باشگاه استقلال خواهدرسید مشکل باشگاه و مجیدی حل خواهد شد.

اولین خرید تیم پرسپولیس

فصل نقل و انتقالات بازیکن فوتبال به تدریج آغاز می شود و در این بین، پرسپولیس به عنوان قهرمان ایران نخستین یار فصل جدید را به خدمت گرفت.

انصاری : مربیان سازنده محلی از اعراب ندارند

پیشکسوت کشتی ایران تصریح کرد ؛ هر گونه توجیهی در رابطه با نتایج بدست آمده در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو ، خیانت به کشتی ایران است .

کسی از بانی بحران پرسپولیس خبر دارد...؟

فیفا در جدید‌ترین اقدام خود در رابطه با پرسپولیس، این باشگاه را تهدید کرده که فقط یک ماه دیگر مهلت دارد طلب ۸۰۰ هزار دلاری گابریل کالدرون را پرداخت کند، در حالی که این باشگاه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال، خواستار این شده بود تا طلب کالدرون از پاداش حضور در فینال آسیا پرداخت شود. پاسخ فیفا اما به این درخواست منفی بود و تنها به همین تهدید بسنده کرد.

فنونی زاده: وزیر ورزش باید از جنس ورزش باشد

فنونی زاده معنقد است که در ورزش ما خوب کار نشده است و وزیر جدید باید تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد.

بنایی: آلکنو متهم اصلی نیست

مربی با تجربه بین المللی والیبال آلکنو را متهم اصلی ناکامی تیم ملی والیبال در المپیک نمی داند.

نراقی: اگر من بودم استعفاء می دادم

هادی نراقی گفت: به اعتقاد من حق استقلال نبود که به فینال جام حذفی راه پیدا کند چون این تیم امسال انقدر ضعیف عمل کرده که هیچ جای دفاعی وجود ندارد.

 مصلایی پور: در المپیک توکیو تغییر قوانینی نداشتیم

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوران و داور المپیکی کشورمان  گفت: در المپیک تغییر قوانین نداشتیم و بیشتر دادن اخطارهای به موقع به خصوص در کشتی فرنگی مدنظر بود.

مغانلو بهترین گلزن تیمی لیگ قهرمانان آسیا

گل بازیکن زنجانی تیم فوتبال پرسپولیس بهترین گل لیگ قهرمانان انتخاب شد. این انتخاب از سوی هواداران فوتبال در قاره آسیا صورت گرفت

تبریک به جناب سرهنگ محمدعلی رازانی

بدین وسیله حسن ارتقای درجه حضرتعالی را تبریک گفته امیدواریم که در پناه خداوند در راه خدمت به کشور موفق و موید باشید.

خوش جمال: وزیر ورزش باید واقع بین و صادق باشد

در بررسی عملکرد ورزشکاران ایرانی در بازی های المپیک توکیو یکبار دیگر به تکواندو می رسیم.

عزیزی خادم: میزبانی ایران هنوز قطعی نیست

شهاب‌الدین عزیزی خادم ضمن عرض تسلیت بابت فرا رسیدن ماه محرم گفت: پس از بازگشت اسکوچیچ از تعطیلات مشغول برنامه‌ریزی منسجم و منظم هستیم، چراکه زمان شروع بازیها نزدیک است. از همه ظرفیت‌های میزبانی بهره خواهیم برد و اقدامات زیادی انجام دادیم که خیلی رسانه‌ای نکردیم تا توقع بالا نرود. فقط بحث حق پخش در میان است و امیدوارم همانند حمایت‌های بسیار خوبی که رئیس سازمان صدا و سیما در مرحله قبلی از تیم ملی داشت، بتوانیم این میزبانی را قطعی کنیم.

جناب سرهنگ محمدعلی رازانی

با مسرت فراوان ارتقای درجه جنابعالی را تبریک گفته امیدواریم که در راه خدمت به جامعه مانند همیشه موفق و سربلند باشید.

رمضی: در دو بعد همگانی و قهرمانی تلاش می کنیم

تربیت بدنی وزارت کار با داشتن بیش از 30 فدراسیون ورزشی نیازمند توجه بیشتر مسئولان ورزش مملکت و تخصیص اعتبارات ویژه است. این تشکیلات با مدیران جوانی که دارد باید در دو بعد ورزش همگانی و ورزش قهرمانی برنامه ریزی داشته باشد و نگاهی به کارنامه قهرمانان اعزامی ایران به رقابت های بین المللی حاکی از آن است که ورزش به خوبی در این وزارتخانه نهادینه شده است.

سعید مراغه چیان: نیمکت استقلال قوی نیست

سعید مراغه چیان هافبک پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال  معتقد است که  ضعف مدیریت به بدنه تیم ضربه زد و از سویی دیگر استرس کادرفنی و بازیکنان دست به دست هم داد تا تیم استقلال در فینال جام حذفی نتواند انتظارات خیل عظیم هوادران را برآورده کند .

پاس و افسوس تمام نشدنی

زمانی که مقرر شد تیم ریشه دار پاس به همدان دیپورت شود ، مثل روز روشن بود که اینکار آخر و عاقبت خوشی ندارد و اتفاقا هشدار کارشناسان درست از آب در آمد و کاربجایی رسید که ریشه این تیم خشکیده شد .

بفرمایید، این هم مربی ایرانی

بهروز عطایی برای شرکت در جام ملت ها از جمع ملی پوشان المپیکی میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرب، صابرکاظمی و جواد کریمی را به اردو دعوت کرد تا به این ترتیب تیم ملی جدید را بدون سید، سعید، امیر، غلامی و مرندی را آغاز کند.

شکرانه بازوان توانا

کوباش داور ترکیه ای فینال کاراته بازی های المپیک تهدید به قتل شد. او که قاضی پیکار دراماتیک سجاد گنج زاده و طارق از عربستان بود برای صدور آرای منصفانه به اجماع داوران و کمیته فنی روی آورد و در نهایت برحسب مقررات بین المللی کاراته کای عربستانی بازنده اعلام شد و طلای وزن 75 کیلوگرم المپیک زیپ زیر گردن قهرمان ایرانی شد.

اعتماد توام با هشدار به سیدحمید سجادی

سرانجام نامزد احراز وزارت ورزش معرفی شد و او شخصی به جز سیدحمید سجادی نیست. قهرمان سابق دوهای استقامت و نیمه استقامت قهرمان شهرهای آسیا و تحصیلکرده تربیت بدنی از ویژگی های سید حمید سجادی این است که او در پروسه ای هفت ساله معاونت فنی سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش را برعهده داشت و مدیریت بر امور ورزشی را می داند و ساختار این تشکیلات را مثل کف دست خود می شناسد.

ایران تیم دوازدهم فدراسیون جهانی والیبال

بعد از بازی های المپیک فدراسیون جهانی والیبال با احتساب امتیازات به دست آمده در این مسابقات جدیدترین رنکینگ تیم ها را اعلام کرد که برزیل با وجود عدم دستیابی به مدال همچنان در صدر باقی ماند اما ایران تا رده دوازدهم سقوط کرد.

عملکرد خوب نمایندگان رسانه در توکیو

گروه خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و مجریان صداوسیما اعزامی به توکیو برای پوشش خبری  و انعکاس رخدادهای مسابقات سنگ تمام گذاشتند.

اخبار کوتاه فوتبال

این روزها که فوتبال به تعطیل رفته است، بازار اخبار در گوشی و حاشیه ای داغ شده که در این قسمت اشاره ای به بخشی از این نوع اخبار داریم.

تندروان پیشنهاد الجزایری ها و قطری ها را نپذیرفت

 محمدرضا تندروان همراه با تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات المپیک توکیو توانست عنوان نهمی را کسب کند. وی فصل گذشته موفق شده بود با تیم فولاد سیرجان عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

معروف کجا برود، بهتر از ایران؟

از گوشه و کنار شنیده ایم که یک تیم چینی به سعید معروف پیشنهاد مربیگری داد. اما معروف از نگاهی می تواند حداقل تا سه سال آینده برای تیم ملی پاس بدهد. اما اگر قصد مربیگری دارد، چه جایی بهتر از ایران و بدون تردید حضور وی در جوار تیم های ملی از بزرگسالان و جوانان گرفته تا تیم های باشگاهی می تواند انگیزه ها و الگوهای تازه ای را برای همکاری به وجود آورد.

چند برش از فوتبال ایران

مهم ترین مبحث دیروز و امروز فوتبال ایران شکست استقلال است. یک تیم پرطرفدار که همچنان روی نوار ناکامی پیش می رود و در آن حاشیه سنگین تر از متن می نماید.

هندبال خراسان جنوبی صاحب یک سالن اختصاصی شد

رئیس هیات هندبال خراسان جنوبی از اختصاص سالن «عفاف» بیرجند به این هیات خبر داد.

فولادی ها در صدد ابقای جواد نکونام

جواد نکونام پیش از فینال جام حذفی ، اعلام کرده بود که از فولاد جدا می شود اما پس از کسب مقام قهرمانی و راهیابی به لیگ باشگاههای آسیا ، مقامات این باشگاه خوزستانی در تلاشند تا این مربی جوان را حفظ کنند.

اخباری نامزد بهترین سنگربان آسیا

به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قصد دارد بهترین تیم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 را با رأی کاربران خود انتخاب کند.

سردار آزمون، ایتالیا یا بوندسلیگا

شانس تیم های آلمانی برای استخدام سردار آزمون ستاره فوتبال ایران بیشتر است.

شادمهر: وزیر جدید باید یک تیم قوی داشته باشد

در بررسی عملکرد کاروان ورزشی ایران نظر کارشناسان و خبرگان مختلف ورزش را جویا شده ایم. این بار اما در دوومیدانی به نظری متفاوت تر از سایرین برخورد کردیم.

رقابت های بین المللی تنیس پیشکسوتان باشگاه پیام پایان یافت

مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان باشگاه پیام با معرفی تنیسورهای قهرمان به پایان رسید .

 جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی برای «ژنرال»

سرمربی و مربی گل‌گهر سیرجان، در فصل آینده به ترتیب سه و دو ماه از همراهی تیم خود محروم شدند.

مهدی قائدی بر سردوراهی

 استقلال پس از شکست مقابل فولاد درفینال جام حذفی ، حالا باید خود را برای مصاف حساس مقابل الهلال عربستان در چارچوب لیگ باشگاههای آسیا آماده کند ، این در حالیست که برخی از بازیکنان کلیدی ساز جدایی سرمی دهند .

ترس عامل اصلی شکست مقابل فولاد بود 

مهدی حاج محمد ملی پوش سال های دور باشگاه استقلال ، شکست این تیم مقابل فولاد در فینال جام حذفی را نبود تاکتیک مشخص و ترس از باخت دانست .

یادگار ماندگار

قابی زیبا و ماندگار از تیم پیشکسوتان پرسپولیس در عرصه رقابتهایی که سالها  پیش با نام و یاد شهدا و گرامیداشت ورزشکاران و نام آوران ورزش استان یزد در شهر بافق یزد برگزار شد.

رقابت های کشتی جوانان جهان برگزار می شود

رقابت های کشتی جوانان جهان روزهای 25 تا 31 مردادماه سال جاری در شهر اوفا کشور روسیه برگزار می شود.

رنکینگ کشتی گیران اعلام شد

اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ کشتی گیران جهانی 2021 نروژ اعلام شد.

برادر ارجمند جناب آقای علی رستمی

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیرکل امور زندان های استان تهران تبریک می گوییم.

جناب آقای علی رستمی

حسن انتصاب جنابعالی را به سمت مدیرکل امور زندان های استان تهران تبریک و تهنیت می گوییم.

فتح شیرین نکو و تاوان سنگین فرهاد!

ماراتن جام حذفی پیام آور شادی  برای هواداران دوآتشه و خونگرم خوزستانی بود.فتح شیرین نکو ،فولاد را به جام آسیا رساند،اما فرهاد و بازیکنانش از سو مدیریت باشگاه لطمه دیدند و با دست خالی از نقش جهان خارج شدند.

رضایت فاینوردی ها از علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان که در باشگاه فاینورد تیم پرطرفدار هلند حضور دارد در دیدار دوستانه مقابل آتلتیکو مادرید فاتح لالیگا در ترکیب ثابت حضور داشت .

ستاره ایرانی در پیشانی خط آتش 

پورتو باشگاه نام آشنای پرتغال که مهدی طارمی را در پیشانی خط حمله خود دارد در نخستین بازی خود موفق شد تیم بلننسس را تسلیم کند و طعم شیرین پیروزی را بچشد.

بنیامین تهران با قدرت نمایی ازشکست قهرمانی ساخت

فینال مسابقات لیگ برتر  والیبال باشگاه‌ها و دستجات آزاد تهران با دیدار دوتیم بنیامین تهران و شهدای رضویه پایان یافت.در این پیکار که قضاوت آن برعهده علیرضا قریب و مرتضی علایی بود یک رقابت پرشور و تماشایی در خانه والیبال تهران برگزار شد.

صعود فوتبال شهرداری نوشهر

تیم فوتبال "شهرداری نوشهر" با قهرمانی در رقابت های لیگ دسته سه، به لیگ دسته دو کشور راه یافت.

فرارسیدن ماه محرم، ماه ایثار، شجاعت و جوانمردی و ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد

فرارسیدن ماه محرم، ماه ایثار، شجاعت و جوانمردی و ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد

ایراندوست 31 بازیکن را به اردو دعوت کرد

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان از فردا (سه شنبه 19 مردادماه) در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

تسلیت

جناب آقای عباس رضایی بازیکن سابق راه آهن، تیم ملی جوانان و مدیرعامل اسبق باشگاه تکاور

دلارهای نفتی هم حریف «فیرپلی» نشد!

المپیک با همه بیم و امیدهایش به پایان رسید. حتی ویروس عالمگیر کرونا هم نتوانست بر اراده مسئولان ورزش کشورها و کمیته بین المللی المپیک و از همه مهم تر مدیران و مسئولان ژاپن خللی وارد کند.

برطبل شادانه بکوب فولادخوزستان

فولاد  برند بی نظیر فوتبال خوزستان سرانجام کاری کرد کارستان. فولاد در سخت ترین شرایط روحی ،حال مردم  خوزستان راخوب کرد. 

قضاوت داوران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا

کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا اسامی 4 داور ایرانی را برای قضاوت در 4 رویداد آسیایی تایید کرد.

بلک مردان ارزشمندترین های دنیای توپ و تور

ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا به‌عنوان باارزش‌‌ترین بازیکن المپیک انتخاب شد.

اصغر نائینی: جای معروف به آسانی پر نمی شود

برادران نائینی در والیبال ایران شاخص هستند. سه برادر این خانواده بازیکنان تیم ملی بودند و کارت مربیگری بین المللی گرفتند اما آبشان با فدراسیون های دور و نزدیک به جوی نرفت. اکبر نائینی که در استرالیا زندگی می کند، بی محابا می نویسد و بی محابا سخن می گوید. اما اصغر که پاسوری تیزچنگ در سطح آسیا بود با اینکه خارج از گود قرار دارد، حرف هایش را بدون داد و فریاد می زند.

چند برش از فوتبال ایران

امروز در واقع برای فوتبال باشگاه های کشور از آن جهت اهمیت دارد که قهرمان جام حذفی مشخص می شود و طی آن عیار مدیریت و راهبری دو مربی جوان نیز رو خواهد شد و باید دید که فرجام کار چگونه از کار درخواهد آمد.

پرونده مسابقات بین المللی پیشکسوتان بسته می شود

در ادامه برگزاری مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان در تهران ، فینال رده های سنی برگزار شد . مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان با انجام دیدارهای بخش انفرادی و دو نفره پیگیری شد و تنیسورهای‌برتر مشخص شدند.

 مهره های سوخته بلای جان ورزش

بازی های المپیک به عنوان معظم ترین فستیوال بزرگ ورزش در نزد جهانیان اعتباری بس رفیع دارد و طبعا میدان کسب تجربه نیست.

جدیت قابل توجه سامان قدوس

لیگ برتر باشگاه های انگلیس در زمره لیگ های معتبر قاره سر سبز بشمار می رود که قرار است از روز جمعه 22 مردادماه جاری کلید بخورد.

حاجی علیف :  تاکتیک خوبی برای فینال داشتم

حاجی علیف قهرمان سرشناس آذربایجانی طی مصاحبه ای گفت: من تاکتیک  خاصی  برای دیدار نهایی با قهرمان ژاپنی داشتم  چون  حریف از نظر بدنی بسیار ضعیف بود. 

هامبورگ باید اوکی بدهد

حضور مهدی مهدوی کیا در تیم فوتبال امید هنوز به شکل رسمی اعلام نشده اما یک مقام مسوول در فدراسیون با قاطعیت از فعالیت این مربی جوان در امیدهای کشورمان می گوید.

پیام تشکر رهبر انقلاب از مدال‌آوران کشورمان در المپیک 2020 توکیو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با پایان کار کاروان وزرشی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در پیامی از مدال‌آوران کشورمان تشکر کردند.

تقویت تیم ملی با جذب مربی خارجی

هیات رئیسه فدراسیون تنیس روی میز پس از برگزاری سه جلسه و بررسی عملکرد تیم ملی بزرگسالان آقایان با استخدام مربی خارجی برای تقویت تیم ملی موافقت کرد.

گلزنی کریم انصاریفرد و حضور حاج صفی در تیم فوتبال یونان

در حالی تیم فوتبال آ.اک یونان پیروز میدان در بازی مقابل آپولون شد که یک گل آن توسط کریم انصاریفرد زده شد.

جایگاه بیست و هفتمی ایران در المپیک توکیو

با هزینه های نجومی کشورهای عربی برای کاروان المپیکی خود، نتوانستند به گرد جایگاه مدال آوری تیم های ایرانی حاضر در المپیک توکیو برسند.

خریدهای نجومی الهلال

در حالی استقلال تهران با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مصاف خواهند کرد که باشگاه الهلال بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفت.

بیانیه مشترک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان

با پایان یافتن سی و دومین دوره بازیهای المپیک ، توکیو 2020 ، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بیانه مشترکی صادر کردند .

پاداش مدال آوران پرداخت شد

با حضور سرپرست کاروان و در دفتر کادر سرپرستی پاداش پای سکوی آخرین مدال آوران بهمراه کادر فنی و سرپرستان تیم ها پرداخت شد.

نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و فریادهای بی صداست. روز خبرنگار مبارک

نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و فریادهای بی صداست. روز خبرنگار مبارک

روز خبرنگار و روزنه های امید

امروز، روز خبرنگار است و ما بر حسب وظیفه حرفه ای ناچاریم همانند پار و پیرار بنویسیم که خبرنگاران طلیعه داران آگاهی و بیداری جوامعه هستند. پل ارتباطی بین مردم و صاحبان قدرت و مسئولان یک کشور. آینه تمام نمای آنچه که در پیرامون ما و جهان می گذرد.

آسیب دیدگی استخوان درشت‌نی و احتمال پارگی ACL

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، آخرین وضعیت جسمانی حمیده عباسعلی، کاراته کای ایرانی که در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ مصدوم شد را تشریح کرد.

چند برش از فوتبال

شنیده ها از فوتبال خبر محروم شدن بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان در اخبار کوتاه آمده است.

گنج‌زاده با حرکت ناجوانمردانه حریف سعودی طلایی شد

حرکت ناجوانمردانه کاراته کای عربستانی در مصاف با سجاد گنج زاده دلاور ایرانی سرانجام با اجرای عدالت از سوی کمیته برگزاری و کنترل مسابقات کاراته المپیک همراه شد. تا برای یک بار هم شده متوجه شویم که حق به حق دار می رسد.

لیونل شماره 19 را انتخاب کرد

لیونل مسی قصد دارد پیراهن شماره 19 را در باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه برتن کند و تمایلی به پوشیدن لباس شماره 10 ندارد .

سجاد گنج زاده ، یک قدم تا طلا

سجاد گنج زاده کاراته کای تیم ملی کشورمان که پیشتر مدال برنزش قطعی شده بود  در مصاف با اوگور اکتاش از ترکیه به تساوی رسید و به فینال راه یافت .

فعلی: نسل جوان مثل الماس می مانند

والیبال با داشتن حدود 700 مربی بین المللی که بسیاری از آنها بازیکنان تراز اول بودند، کمبود کارشناس ندارند اما اینکه چرا رسانه ها به ویژه تصویری فقط به تعداد انگشتان یک دست استفاده می کند. اینکه فلان فرد تماس تلفنی با مجریان می گیرد که من هم هستم، بهانه ای بیش نیست. اگر خواهان عدالت هستیم باید به همه شایستگان فرصت احسان بدهیم.

دوضرب وزنه برداری و پنالتی زدن فوتبال

وزنه برداری ایران از آوردگاه المپیک یک مدال نقره علی داوودی را در اختیار دارد. ورزشی که روزگاری در دنیا آقایی می کرد. اما اشکال کار وزنه برداری ایران کجاست؟

آقاولی :اشتباه سرمربی در کشتی یزدانی و تیلور محرز بود

سالار آقاولی یکی از دوران سطح بالای فدراسیون کشتی به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: کشتی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مقطعی از کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور باید تقاضای چلنج می کردند اما به دلیل استرس زیاد مسئولیت خود را فراموش کردند.

غزال تیزپا آسمانی شد

علیرضا عزیزی غزال تیزپا و هافبک بی مهار تیم ملی ، هما ، بانک ملی و پرسپولیس پس از یک دوره بیماری طولانی ، سرانجام چشم از دنیا فروبست و آسمانی شد.

مایه مباهات

یک جنتلمن واقعی، به جای اینکه به دنبال به دست آوردن چیزی از دنیا باشه، به دنبال اضافه کردن به دنیاست.«جورج برنارد شاو»

سجاد با پیروزی آغاز کرد

 در ادامه رقابت‌های کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سجاد گنج‌زاده تنها کاراته‌کای مردان ایران در المپیک توکیو و دارنده یک مدال طلا و ۲ نقره جهان، در دور نخست رقابت‌های گروهی وزن ۷۵+ کیلوگرم، برابر ایوان کوسیچ دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ از کرواسی به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

هیچ نقدی بر فدراسیون کشتی وارد نیست

مسابقات کشتی بازی های المپیک 2021 توکیو تمام شد و تیم ملی کشتی فرنگی ایران با پنج نماینده در این آوردگاه بزرگ نمره قبولی گرفت...

عباسعلی از دست هایش اصلا استفاده نکرد

شکست حمیده عباسعلی کاراته کای سرشناس بانوان ایران نیز یکی از باخت های حزن آور کاروان اعزامی ورزش ایران بود. جامعه رزمی ایران روی مدال این دختر پرتوان شهرری حساب ویژه ای باز کرده بودند اما او در بازی با حریف چینی شکست خورد و از دور مسابقات خارج شد. نظر ریحانه درفشی داور بین المللی کاراته را در این باره جویا شدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کناره‌گیری کرد

رضا نوری سرمربی باتجربه تیم ملی بسکتبال جوانان که به تازگی از مسابقات جهانی لتونی بازگشته است داوطلبانه از کار سرمربیگری این تیم کنار رفت.

سرت را بالا بگیر سرباز وطن

حسن جان. تو همان پهلوان همیشگی برای من و ملت شریف ایران هستی. برد و باخت جزئی از ورزش است و قشنگی ورزش هم به همین چیزهاست.

برنامه های اصولی و بارقه های امید

تیم ملی فوتبال کشورمان رفته رفته باید خود را مهیای نبرد سرنوشت ساز با رقبای سختکوش خود در چارچوب مرحله نهایی جام جهانی قطر کند که در این رهگذر فدراسیون فوتبال با تلاش بی وقفه عزیزی خادم در صدد است که با امکانات مناسب راه را برای صعود به این رقابت های معتبر هموار کند .

آرژانتین پدیده والیبال المپیک

تیم والیبال آرژانتین با شکست دادن برزیل به مقام سوم بازی‌های المپیک دست پیدا کرد. این تیم در شرایطی روی سکوی افتخار ایستاد که در آغاز بازی‌ها بسیاری از کارشناسان آن را نادیده گرفته بودند اما در گروهی که تیم‌های بزرگی چون ایالات متحده حذف شدند شاگردان مندز با ارائه بهترین بازی‌ها که سرشار از همبستگی بود خود را به مرحله‌ای رساندند که بالاتر از رغیب دیرینه و همیشگی این تیم یعنی برزیل ایستادند.

ایالات متحده قهرمان بسکتبال المپیک

بازیکنان آمریکایی المپیک را لرزان شروع کرده اند اما در ادامه کار شکست مقابل فرانسه در دور مقدماتی را در دیدار پایانی جبران کرده اند. این در حالی است که والیبال ایالات متحده ناکام بزرگ بازی های المپیک لقب گرفت.

سردار آزمون بر سر دوراهی  

وضعیت سردار ازمون در تیم زنیت روسیه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و باوجود آنکه بایر لورکوزن آلمان ازجذب وی صرف نظر کرده ، اما هنوز وضعیت ملی پوش کشورمان مشخص نشده است .

پیشوا: واقعیت در هیاهوی والیبال گم شده است

در هیاهوی به‌وجود آمده در والیبال این واقعیت گم شده است که قدرت اجرایی در دست کیست و چه کسانی باید پاسخ‌گو باشند؟

استقلال و رویای قهرمانی !

استقلال با فرهاد مجیدی برای رسیدن به فینال حذفی جان به لب شد و حالا با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان در خوان هفتم در رویایی قهرمانی است.البته گذر از سد فولادی ها هم خیلی ساده نیست.

برترین ها به فینال رسیدند

مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان با معرفی چهر های راه یافته به دیدار پایانی ادامه یافت.

استقلال پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

فوتبال ما مهاجمان تیزهوش و فرصت طلب بسیاری را بخود دیده که بی گمان غلامرضا فتح آبادی ملی پوش اسبق تیم های راه آهن، استقلال و پرسپولیس در زمره این گلزنان برجسته است که البته از حیث مسائل اخلاقی نیز در صف بهترینهای کشورمان قرار دارد .

کشتی به داد کاروان ورزشی ما رسید!

در حالی که چینی ها پی در پی مدال درو می کنند، کشتی گیران به داد کاروان ورزش ایران رسیدند و با مدال برنز امیرحسین زارع جهش خوبی را در جدول رقابت ها به وجود آورده اند تا جایی که به رتبه 29 بازی ها صعود کردند. چیزی دیگر به پایان المپیک نمانده است و شاید که کاراته در اولین و آخرین حضور المپیکی اش کار بزرگ انجام دهد.

فرهاد مجیدی از سکو تیم را هدایت می کند

تیم استقلال در حالی مقابل فولاد به رقابت می پردازد که علاوه بر فرهاد مجیدی دو بازیکن دیگرشان را به خاطر محرومیت نخواهند داشت.

پاداش کمیته ملی المپیک به حسن یزدانی

کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰ هزار یورو پاداش بابت کسب مدال نقره المپیک به حسن یزدانی اهدا کرد.

پایان اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید.

پریا شهریاری ناظر بازی های حساس المپیک توکیو شد

تیم های راه یافته به فینال فوتبال المپیک توکیو مشخص شد و فدراسیون جهانی فوتبال نظارت این بازی های حساس را به پریا شهریاری سپرده است.

ابهام در سر نوشت نماینده هندبال لرستان

تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به دلیل برخی مشکلات در آستانه کناره‌گیری از لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

 حیف از آرارات دوست داشتنی

متاسفیم اقرار کنیم تيم هاي ریشه دار سالهاست دیگر محلی از اعراب ندارند که باشگاه پر سابقه آرارات از آن جمله است.

حالا همه ‌کارشناس شده ایم

دلم می‌خواهد بنویسم در ورزشی مثل کُشتی مساوی وجود ندارد، یک روز پیروز می‌شوی و یک روز شکست می‌خوری و نباید از شکست «حسن یزدانی» ناراحت باشیم. به هرحال مدال نقره المپیک هم ارزشمند است و آینده از آنِ اوست. باید به المپیک بعدی نگاه کرد و ...

ادعای عجیب ملی پوش بسکتبال

بسکتبال ایران در المپیک ناکام ماند گروه دشواری هم قرار داشتیم و دیدیم که فرانسه از تیم های همگروه ما با داشتن کلاس عالی بسکتبال جهان به فینال بازی ها راه پیدا کرد...

برگزاری مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان در موسسه پیام

رقابت های بین المللی تنیس ویژه پیشکسوتان از ۱۱ مرداد ماه و با حضور ۱۰۲ شرکت کننده در موسسه فرهنگی ورزشی پیام آغاز شده است.

وداع تلخ

در جهان والیبال المپیک برای بسیاری از والیبال بازان ممتاز جهان پایان خط ورزش قهرمانی بود. اما پایان زندگی نیست.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در آمریکا

پارسا فلاح کاپیتان تیم بسکتبال جوانان ایران با دانشگاه یوتای آمریکا به توافق رسید.

حضور تنیسورها در مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی تنیس پیشکسوتان

رقابت های بین المللی تنیس پیشکسوتان با حضور تنیسورها در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

تو محبوب ایرانی ...

مرحوم غلامرضا تختی وقتی در المپیک ۱۹۶۰رم در فینال با ناداوری به عصمت آتلی ترک باخت (در صورت مساوی هم طلا به تختی می رسی) این جمله را گفت که طلا در مشتم بود، انداختم اتلی برداشتش؛ مبارک خودش و خانواده اش باشه...

برگزاری دومین اردوی انتخابی تیم ملی جودو بانوان ناشنوایان در تهران

دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی جودو بانوان ناشنوایان از امروز در تهران آغاز می شود‌.

تبریک حسن روشن به مردم غیور شیراز

اسطوره فوتبال کشورمان در پیامی کسب طلای المپیک توسط محمدرضا گرایی را تبریک گفت

گرایی: به رویایم رسیدم

قهرمانی کشتی فرنگی المپیک ٢٠٢٠ گفت که با موفقیت در این مسابقات به رویای دوران نوجوانی‌اش رسید.

کاکوی طلایی

 محمدرضا گرایی کشتی گیر فنی و قبراق شهر زیبای شیراز در فینال مسابقات 67 کیلوگرم کاری کرد، کارستان. شهری که در ادوار گذشته قهرمانانی چون فرخیان و کرامت زرنگ را داشت، امروز به نسل جدید کشتی گیران شان برادران گرایی می بالد.

کشتی جورکش ورزش ایران

کاروان ورزشی ایران هنوز با تک طلای جواد فروغی پز می دهند ولی امروز یلان کشتی ما فضای تازه ای را برای ما ایرانیان ترسیم کرده اند. فضایی که می شود در آن نفس عمیق کشید و اکسیژن تازه ای در شریان خشکیده ورزش ایران حس کرد.

باخت های دراماتیک و اشک ها و لبخندها

والیبال المپیک پر از شکست ها و پیروزی های دراماتیک بود و اشک ها و لبخندهایی که در تاریخ این ورزش اکروباتیک ثبت شده است. خروس های فرانسوی، عقاب های لهستانی را شکار کردند. ایتالیا توسط آرژانتینی ها از دور خارج شدند.

یزدانی در آستانه کسب طلایی دیگر

حسین یزدانی یل پرافتخار شهر کشتی خیز جویبار با ارائه یک کشتی جانانه و دلاورانه از سد قهرمان روسی گذشت و در آستانه کسب طلایی دیگر قرار گرفت. وی اگر بتواند فردا حریف را در فینال شکست بدهد، نخستین کشتی گیر ایرانی ای است که دو طلای پیاپی المپیک در ویترین افتخارات خود جای می دهد اما ما پیش از اینکه دنبال عناوین القاب برای کشتی گیران مان باشیم، برای موفقیت آنان دعا می کنیم.

نگاه ها به تاتامی توکیو

زنگ رقابت های کاراته بازی های المپیک از فردا به صدا در می آید و این ورزش در نخستین ظهورش در بستر بازی های المپیک می تواند برای قهرمانان ما ارمغان شادی به همراه داشته باشد...

درخشان: قهرمانی پرسپولیس قابل پیش بینی بود

درخشان گفت: شایستگی هایی که یحیی گل محمدی و شاگردانش بروز داده اند قابل پیش بینی است.

مومنی: سایپا امتیاز لیگ برتری می خرد

مونی گفت: کادرفنی تیم سایپا دچار اشتباه شدند که تیم به دسته یک سقوط کرد...

عمو صالح: داورزنی باید برود

سرمربی و بازیکن سابق تیم ملی زمانی عقاب آسیا لقب گرفته بود. مسعود صالحیه یکی از اخلاقمند ترین و پایدارترین والیبال بازان تاریخ این ورزش بود.

کرونا ملی‌پوش فوتسال را کشت

بازیکن سال‌های گذشته تیم ملی فوتسال، دار فانی را وداع گفت.

هشدار سازمان بازرسی و قراردادهای نجومی

بالاخره پای سازمان بازرسی به قراردادهای نجومی فوتبال باز شد و تا زمانی که پای غیرورزشی ها در صحنه ورزش و فوتبال است، این زنجیره قطع نمی شود.

هارا گیری از نوع سایپا

تیم نسبتا متمول سایپا هم با لیگ برتر وداع کرد و بر این نظریه صحه گذاشت که صرف پول نمی تواند کعبه آمال یک باشگاه صنعتی باشد.

گلزنی کرم نیرلو و تساوی برابر مکزیک

در ادامه داستان حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در بازیهای المپیک ، این بار به دیدار تاریخ مقابل مکزیک اشاره می کنیم که در چارچوب بازیهای المپیک 1964 توکیو برگزار و منتج به توقف این حریف قدر شد.

 همگروهی زارع با پتریاشویلی

مراسم قرعه کشی اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد المپیک توکیو برگزار شد.

پرگر: ورزش ناشنوایان در خاورمیانه توسعه می یابد

دغدغه کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه عضویت در شورای المپیک آسیاست که اگر این اتفاق بیفتد تغییرات عمده ای در این بخش به وجود خواهد آمد.

"رادو" گلر شماره یک پرسپولیس می شود؟

در حالی که هنوز تکلیف قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر برای فصل آینده نامشخص است و فقط صحبت هایی مبنی بر لغو آن به گوش می رسد، باشگاه پرسپولیس به نوعی موضع خود را در قبال این موضوع روشن کرده است.

چند مربی انگیزه های "فنی" دارند...؟

لیگ برتر فوتبال ایران در آستانه ورود به سومین دهه از حیاتش قرار دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد، از مهر ماه سوت آغاز بیست و یکمین دوره آن به صدا درمی آید.

کشتی در آستانه صید طلای افتخار

صبح امروز را با درخشش یلان کشتی ایران آغاز کرده ایم. رضا اطری کشتی گیر بابلی در وزن 57 کیلوگرم با یک پیروزی دیدنی به اگویف روسی رسید و حسن یزدانی دارنده طلای المپیک ریو ساعت 14 امروز به مصاف نایفونوف روسی می رود و محمدرضا گرایی تنها فرنگی کاری است که در آستانه کسب طلا به روی تشک می رود. آنچه در پی می گذرد مروری است بر اتفاقات امروز.

معروف کلکسیونر افتخارات در ورزش والیبال

سعید معروف مانند همه قهرمانان بزرگ ورزش نیز به پایان خط ورزش قهرمانی رسید. وداع او هرچند که به طور رسمی اعلام نشده است، اما شوک آور بوده است. به یادداریم چه پاسورهایی که افسانه ای بودند و افسانه باقی ماندند مانند لوئی بال از آمریکا، ماریسیو لیما از برزیل و رائول دیه گو از کوبا یا زایتسف از روسیه و از نگاه ما معروف جزو این نوادر جهان والیبال قرار دارد.

کسی از رییس کمیته رسانه کمیته ملی المپیک خبر دارد؟

14 روز از المپیک توکیو سپری شده و به عنوان بیننده تلویزیونی غم و شادی های زیادی را دیدیم. امیدهای زیادی پرپر شد، مدال های رنگارنگ بسیاری از مشت نمایندگان کشورمان در رفت.

تکذیب مصاحبه جنجالی معروف در رادیو

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران، تاکید کرد مصاحبه ای که از سعید معروف منتشر شده کذب محض است.

ساروی پس از کسب برنز المپیک: برای طلا به توکیو آمده بودم

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران که با برتری مقابل حریفی از فنلاند به مدال برنز المپیک رسید، تاکید کرد: برای کسب مدال طلا به المپیک توکیو آمده بودم.

ساروی به مدال برنز رسید

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل حریفی از فنلاند به مدال برنز المپیک رسید و اولین مدال آور کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو و دومین مدال آور کاروان ایران نام گرفت.

آغاز اردوي نهایی تيم ملي دوومیدانی ناشنوایان در تهران

اردوي نهایی تيم ملي دوومیدانی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان لهستان ، از امروز در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز شد.

شهربانو منصوریان مسئول کمیته برنامه ریزی تیم های ملی موی تای بانوان شد

طی حکمی از سوی جواد نصیری رئیس انجمن موی تای ایران و عضوی شورای ریاست فدراسیون جهانی شهربانو منصوریان به عنوان مسئول کمیته برنامه ریزی تیم های ملی موی تای بانوان منصوب شد. 

آبکاریان: جای کامرانی در تیم ملی خالی نبود!

تیم ملی بسکتبال ایران در بازی های المپیک فراتر از انتظار ظاهر شد و من به عنوان یکی از خانواده بسکتبال تاکید می کنم که انتظار چنین بازی خوبی را مقابل چک، آمریکا و حتی فرانسه نداشتم.

نزول شدید تیراندازی ایران در رده بندی جهانی

فدراسیون جهانی تیراندازی ضمن انجام بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزانه جدیدترین رده‌بندی تیراندازان را منتشر می‌کند. طبق آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی (دوم آگوست) ۱۲ مرداد جواد فروغی قهرمان تپانچه بادی المپیک رنک یک را در اختیار دارد.

ستارگان فوتبال در خوزستان

خوزستان یک بازی دوستانه به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره سه فوتبالی، با حضور بازیکنان لیگ برتری در شهر ایذه برگزار می‌شود.

داخم: تیم ملی پروژه ملی می خواهد

اینکه اتفاق تلخ ناگواری برای والیبال ایران پیش آمده، اعصاب همه را خراب کرده است. اما این دلیل نمی شود که توی سر همدیگر بزنیم و دنبال جبهه گیری باشیم.

سهراب مرادی 5 کیلوگرم بالاتر از فارس الباخ!

دو نماینده وزنه برداری ایران امروز روی سکو می روند اما جای خالی سهراب مرادی همچنان در المپیک حفظ می شود. سهراب دیروز در شهرکرد وزنه زد و در حرکت دوضرب فولاد 230 کیلوگرمی را بالای سر برد و جالب اینکه این به وزنه 5کیلوگرم بالاتر از حد نصاب فارس الباخ وزنه بردار قطری است که طلای دسته 96کیلوگرم المپیک را به خود اختصاص داده است...

روز به روز دریغ از دیروز

در پایان دهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز اتفاقی رخ نداد و سقوط آزاد کاروان ورزشی ایران ادامه دارد. واقعا مسئولانی که اینجا نشسته اند و این وضعیت اسفناک را مشاهده می کنند، توجیهی بر چهارسال بر نامه ریزی ناقض و ضعیف خود دارند؟

معرفی هشت باشگاه ایرانی به فیفا

نمایندگان باشگاه پرسپولیس دیروز در جلسه‌ای که به صورت آنلاین برگزار شد، با نماینده شرکت «دابل پاس» بلژیک که از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران معرفی شده است، گفت‌وگو کردند.

برهانی: کاظمی فراتر از والیبال ایران و در حد جهان است

اردوی تیم ملی والیبال بانوان با شرکت 17 بازیکن از دیروز آغاز شد. این تیم برای شرکت در جام ملت های آسیا آماده می شود. چند تمرین دهنده آقا هم با فریبا صادقی، فاطمه خمسه و ... همکاری می کنند...

قهرمانی در فقر...

قهرمانان بزرگ لای پر قو پرورش نمی یابند این را دونده های قاره آسیا، کشتی گیران و وزنه برداران و والیبالیست های کوبا و هاکی بازان فیجی و بانوی پرتلاش فیلیپین به اثبات رساندند و لوپز قهرمان کشتی جهان از کوپا نیز مصداق این ادعاست...

پالایش و آموزش ...

تیم ملی والیبال ایران باخت؛ جای هیچ گونه دفاعی وجود ندارد اما به خاطر سهم خواهی های احتمالی با دست خود خاک بر چشمه جوشان استعداد جوانان نریزیم و روزنه های امید را مسدود نسازیم.

صعود پرسپولیس، سقوط استقلال

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۲ تیر) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

بنا: انتظار داشتم ساروی فینالیست شود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت که انتظار داشت محمدهادی ساروی را در فینال مسابقات المپیک ٢٠٢٠ می‌دید.

سومین اردوی تیم هاي کشتی ملی ارتش در تهران

تیم ملی کشتی نیروهای مسلح به میزبانی تهران مجموعه ورزشی غدیر آغاز و به مسابقات اعزام شد.

از المپیک تا نقل وانتقالات فوتبال

 در شرایطی که رقابت های بازی های المپیک داغ شده است و نگاه اهالی ورزش وفوتبال به رقابت های توکیو دوخته شده است، اما درفوتبال کشورمان به دور از هیاهو اتفاقاتی در حال شکل گیری است که در نوع خود نمونه وکم نظیر است. این اتفاقات به نقل وانتقالات فوتبال می باشد که چراغ خاموش به کار خود پایان می دهد.

روشن: استقلال و پرسپولیس پاشنه آشیل وزیر ورزش هستند

اسطوره باشگاه استقلال و از نوابغ فوتبال ایران با اشاره به انتخاب وزیر جدید وررش گفت : من به عنوان یک ورزشی و فوتبالی به وزیر آینده ورزش توصیه ای دارم و این را به سلطانی فر هم گفتم گوش نکرد و الان که در آستانه جابجایی است هنوز هم همان راه کج و اشتباه خود را می رود.

مقاومت ،استوار و پرافتخار

در سلسله مطالب کنو کاو در مورد آکادمی های فعال فوتبال تهران،اینبار نوبت به آکادمی فوتبال مقاومت تهران رسید...

کوتاه از فوتبال

آنچه که می خوانید مروری بر اخبار ریز و درشت فوتبال است که آگاهی از آنها برای دوستداران ورزش خالی از لطف نخواهد بود.

کمین بیهوده در مسیر قهرمانی پرسپولیس

لیگ بیستم فوتبال به پایان رسید. پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان شد. در خصوص قهرمانی پرسپولیس حرف وحدیث فراوان بود، اما آننچه واقعیت است، اینکه نمی توان ونمی شود قهرمانی پرسپولیس را منکر شد.

تکواندو و سیاستگذاری جدید

درباره ناکامی تکواندوکاران کشورمان مطالب فراوانی گفته شده است. آنچه که در گفت و گو با کارشناسان این رشته تاکنون مطرح شده نظراتی توام با احتیاط بوده است. اما به هر حال بد نیست که در این بخش به نظرات باقری معتمد نایب قهرمان سابق المپیک توجه کنیم.

بانوان ترکیه در المپیک می درخشد

تیم والیبال بانوان ترکیه در المپیک بازی های درخشانی ارایه داد. این تیم با شکست دادن تیم های چون تایلند، آرژانتین، بلاروس موقعیت خوبی در جدول رده بندی دارد.

متشرعی: بسکتبال آمریکا قهرمان نمی شود

متشرعی از شاهین طبع به خاطر بازیکنان مطرح و زحماتش قدردانی کرد.

قربانی: استقلال همیشه در یارگیری بد عمل می کند

پیروز قربانی از وضعیت استقلال می گوید: استقلال در فصل نقل و انتقالات بسیار ضعیف عمل می کند.

چه از جان ورزش می خواهید؟

از چهار دهه پیش که بنا به شرایط ورزش ما از تحصیلکردگان و فرهیختگان خالی شد، عده ای از آموزش و پرورش برخواسته اند که خود را ناجی ورزش کشور می پنداشتند...

مگر اسباب بزرگی، همه آماده کنی

بر کسی پوشیده نیست ژاپن از تمام پتانسیل موجود در کشورش برای پیشرفت و موفقیت استفاده می‌کند که احتمالا هر کدام از ما  موارد زیادی از آن را می دانیم یا شنیده ایم...

هاشمی: مسایل و مشکلات تفنگ را برطرف سازند

تیراندازی در یکی، دو سال گذشته در کشمکش راضی کردن سرمربی و برطرف ساختن مشکلات و خواسته های ورزشکارانش پرسه زده است و حتی نزدیک بود که هاشمی که سابقه مربیگری در شرق آسیا را دارد، قید همکاری را بزند. اما هرچه که بود تیم به المپیک رفت و دست خالی بازگشت. الهام هاشمی می گوید: وقتی ببینید که چه قهرمانانی پس از مهیار هستند متوجه می‌شوید که نتیجه وی خیلی خوب بوده است.

مربی تراکتور و اسپانسر 25 میلیاردی؟!

از تبریز خبر رسیده است که فراز کمالوند سرمربی فصل پیش سایپا با تراکتور قرارداد یکساله امضا کرد. وی جایگزین مربی شوخ طبع و طناز افراطی تهرانی شده است. اما عجیب در این زمینه اینکه گفته می شود کمالوند وعده داده است که یک اسپانسر 25 میلیاردی را با خود به باشگاه تراکتور ببرد...

آلکنو نتوانست معجزه کند!

یک رسانه روسی نوشت: "برای ایران شکست از ژاپن یک فاجعه است.  این تیم بدتر از پنج سال پیش در ریو ظاهر شد.

پنالتی سردار برای زنیت گل شد

برخی از خبرها حاکی از پیوستن احتمالی سردار آزمون به بوندسلیگای آلمان است. وی در ارزیابی فنی نمره خوبی گرفته است.

حاج صفی؛ از سپاهان تا آ.اک یونان

سایت «اسپور تایم» یونان خبر داد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران و عضو باشگاه سپاهان روز گذشته به یونان رسید و در تست های پزشکی آ.اک شرکت کرد و قراردادش را امضا کرد.

ادووکات سرمربی تیم ملی عراق شد

به رغم برخی شایعات مبنی بر استخدام کی روش توسط فدراسیون فوتبال عراق، خبر رسید که یک مربی هلندی سکاندار تیم ملی عراق رقیب ایران در مسابقات پیش رو است.

سقوط آزاد ورزش ایران در توکیو

 در دهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ایران در رده چهلم و هشتم جدول مدالی قرار دارد.

والیبال با داورزنی در بن بست!

تیم ملی والیبال ایران حیثیتی ترین مسابقه چهارسال اخیر را به ژاپن باخت تا از این پس سال ها برای پس گیری عنوان آقایی والیبال قاره کهن دنبال چشم بادامی ها بدویم.

کنفدراسیون آسیا و دعوت از نمایندگان والیبال ایران

محمود افشاردوست به عنوان ناظرفنی رقابت های والیبال بانوان کنفد راسیون آسیا انتخاب شد.

چشم ها به کشتی گیران پرتوان ایران

هرچند امروز فرنگی کاران ما آغازی خوش در بازی های المپیک نداشتند، اما باز هم مانند همیشه چشم و دل ما به تشکی است که یلان ایرانی توانایی به خاک مالیدن پشت بزرگان ورزش دنیا را دارند. 

دیدار و گفت وگوی علی افتخاری با نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی

علی افتخاری عضو فدراسیون جهانی کشتی در اولین روز از مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی در محل دفتر کار ایشان در خصوص موضوعاتی نظیر روند توسعه ورزش کشتی در ایران، حضور ایرانیان در کرسی‌های جهانی و آسیایی کشتی و بررسی برگزاری مسابقات کشتی در المپیک دیدار و گفت و گو کرد.

گودرزی: دوومیدانی دچار فاجعه شده است

احمد گودرزی قهرمان سابق دوی سه هزار متر با مانع و 20 کیلومتر پیاده روی ایران می گوید: دوومیدانی زمانی رو به سقوط رفت که با اعمال نفوذ مسئولان ورزش کشور، کیهانی روی صندلی ریاست نشست...

عامل: روز خوبی نبود، اما انتظار دو مدال را داریم

هادی عامل گفت: متاسفانه روز خوبی برای کشتی فرنگی نبود.

دامغانی: با چهاربازیکن نمی شود پیروز شد

عصر امروز از ساعت 15:10 دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن سوای اینکه نبردی سنتی است از آن جهت اهمیت فراوان دارد که فقط تیم برنده صعود می کند و به جمع هشت تیم دور حذفی می پیوندد. هر دو تیم شناخت کافی از همدیگر دارند به ویژه تیم ایران در روز نخست جام ملت ها یک زخم کاری از چشم بادامی ها خورده است.

تیم ملی فیجی قهرمان شد

تیم ملی راگبی فیجی با برتری برابر نیوزیلند مدال طلای بازی‌های المپیک توکیو را به دست آورد.

داریوش مصطفوی: تصمیم قطعی نگرفته ام

چندی پیش رئیس جدید تیم فوتبال امید کشور در محافل فوتبال شنیده شد که هنوز به قطعیت نرسیده است.

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار فوتبال که همانا اخبار پشت پرده تلقی می شود را در اینجا بخوانید.

سایپا کارخانه بازیکن سازی

در ادامه کند و کاو درخصوص آکادمی های فوتبال تهران آکادمی فوتبال سایپا را باید به حق کارخانه بازیکن سازی دانست.

لوکاکو در اینتر می ماند

تیم فوتبال اینترمیلان باشگاه پرطرفدار ایتالیا پیشنهاد 130 میلیون یورویی تیم چلسی قهرمان لیگ اروپا برای جذب روملو لوکاکو را رد کرد تا مهاجم قبراق بلژیکی در این اینتر ماندنی شود.

آلمان حذف شد ، ساحل عاج صعود کرد

رقابتهای فوتبال المپیک توکیو روز چهارشنبه ادامه یافت که طی آن تیم فوتبال آلمان با توقف مقابل ساحل عاج از صعود به دور دوم بازماند.

اشک ها و لبخندهای آدینه شب

لیگ بیستم با بیم و امید بسیار به ایستگاه پایانی نزدیک شد.  روز جمعه شام آخر لیگ صرف خواهد شد ، هم چهره قهرمان شناسایی می شود وهم تکلیف نهایی دو تیم سقوط کننده مشخص خواهد شد.

دست‌ مریزاد به ایرانیان مقیم ژاپن

جمعی از جوانان و ایرانیان مقیم ژاپن که در توکیو و شهرهای مجاور ساکن هستند ،این بار هم با انسجام خوبی که از سوی رضا مقدم همکار خوب ما مدیریت می شود، در کنار ورزشکاران، خبرنگاران و عکاسان ورزشی  اعزامی هستند.

کلاس داوران کشتی استان مازندران برگزار می شود

 کلاس کنترل و ارتقا داوری کشتی استان مازندران  همزمان  با رقابت های قهرمانی نونهالان استان طی روزهای 15 تا 18  مردادماه جاری در شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد.

میلاد وزیری با المپیک وداع کرد

میلاد وزیری کماندار کشورمان با شکست مقابل نماینده آمریکا از المپیک ۲۰۲۰ توکیو حذف شد.

شترسواری دولا دولا نمی شود

کاروان ورزش ایران تا اینجای کار بیلان قابل توجهی درپیکارهای المپیک توکیو نداشت و اگر مدال زرین جواد فروغی نبود شاید نمره صفربه کاروان ما تعلق می گرفت.

نشست مهم با مسئولان فدراسیون فوتبال

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است روز 13 مرداد ماه جاری با حضور در تهران از استادیوم آزادی بازدید می کنند و با مسئولان فدراسیون فوتبال نیز نشستی داشته باشند.

 دانیال با بدشانسی از المپیک کنار رفت

مصدومیت کار دست شه‌بخش دادبوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان به علت مصدومیت مقابل بوکسور کوبایی بازنده شد.

شمشیر در قلب المپیک / حساب دو دوتا چهارتاست آقای باقرزاده

شمشیربازی ما در المپیک توکیو بیلان ضعیفی از خود به یادگار گذاشت و به سبب ناکارایی مدیریتی روی لبه تیغ راه رفت .

سرمربی تیم ملی بسکتبال: بچه ها زحمت کشیدند

 مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال سطح بسکتبال امریکا را بسیار متفاوت ارزیابی کرد .

در گام دوم هم کم آوردیم

 تیم ملی بسکتبال ایران دقایقی قبل دومین دیدار خود در المپیک 2020 توکیو را با نتیجه ۱۲۰ بر ۶۶ مقابل آمریکا واگذار کرد.

آبی ها کاندیدای شماره یک فتح جام حذفی هستند

فوتبال ما طی دهه های اخیر سنگربانان موفقی را در عرصه ملی و باشگاهی داشته که بی گمان یکی از دستکش به دستان موفق کسی نبود به جز ء منصور رشیدی که به شجاع ملی ملقب بود .

شانسی برای صعود نداشتیم اگر می باختیم

 هوگ سرمربی تیم ملی والیبال کانال ضعف تیم ایران را سرویس های ضعیف دانست و انگیزه تیم برای صعود با برد مقابل ایران شدت گرفت.

 مقام ششم المپیک شمشیربازی نصیب ایران شد

تیم ملی شمشیربازی ایران در بازی های المپیک توکیو در رده ششم قرار گرفت.

پرسپولیس نباید دچار غرور شود  

لیگ برتر به هفته پایانی و سرنوشت ساز خود نزدیک شده و از میان پرسپولیس و سپاهان ، یک تیم جام قهرمانی را در آغوش خواهد گرفت و سرود قهرمانی خواهد خواند .

پرسپولیس در اندیشه فتح جام، سپاهان در تعقیب!

حسن ختام لیگ باشگاهی با اوج رقابت در بالا و پایین جدول روبرو شده و پرسپولیس در تدارک‌ جشن قهرمانی است و نیم‌نگاهی هم به مصاف سپاهان و استقلال دارد.

آقای آلکنو چه کسی اشتباه کرد؛ بازیکنان یا شما؟

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز با نتیجه سه بر صفر مقابل کانادا بازی را واگذار کرد.

باخت تاکتیکی به گوزن ها

تیم ملی والیبال کشورمان پس از برد الهام بخش برابر لهستان و پیروزی قاطع مقابل ونزوئلا، در سومین گام مغلوب کانادا شد.

سعید ملایی به مدال نقره المپیک رسید

ملی پوش سابق جودوی ایران به مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یافت.

همه چیز آماده است؟!

یادش به خیر روزگاری وزنه برداری ایران یکی از پرتعدادترین تیم های شرکت کننده در المپیک بود و چه سینه ستبرانی که فولاد سرد را در دستان خود مثل موم در اختیار می گرفتند. اما امروز فقط با دو نماینده راهی المپیک می شویم.

بازگشت بی سر و صدا از توکیو

اعضای تیم‌های ملی تکواندو و پینگ پنگ پس از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به ایران بازگشتند.

کوتاه از فوتبال

آنچه که مطالعه می کنید، آخرین اخبار کوتاه فوتبال است که شاید در کمتر جایی  آن را شنیده باشید بنابراین خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود.

محمدی راد: همگروهی با ایران فرصتی عالی است

سرمربی ایرانی تیم ملی والیبال پاکستان از اینکه با تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا همگروه شده است، اظهار رضایت می کند.

المپیک از نگاهی دیگر

به رغم همه مخالفت ها مبنی بر میزبانی توکیو از ورزشکاران دنیا چرخ های المپیک با برنامه ریزی مدیران ژاپنی آهسته و مطمئن درآمده است. در این بین سفارت ایران در توکیو نیز همگام ورزشکاران کشور ما تلاش های فرهنگی خوبی را آغاز کرده است. از جمله برپایی نمایشگاه ایران زیباست که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

دگر گونی مثبت در پرسپولیس

در ادامه کندوکاو درخصوص آکادمی های فعال در فوتبال تهران ، بعد از بررسی آکادمی های استقلال وکیا، امروز ودر بخش سوم، نوبت به آکادمی باشگاه پرسپولیس رسید.

از رسول جزینی تجلیل شد

 طی مراسمی از  رسول جزینی مربی اصفهانی تیم ملی تجلیل شد.

ایرانیان رو در روی غول های دنیای توپ و سبد

رقابت‌های بسکتبال المپیک فردا با چهار دیدار در بخش مردان پیگیری می‌شود که در یکی از این بازی ها تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل آمریکا، پر افتخارترین تیم دنیا قرار می‌گیرد.

نامه فدراسیون فوتبال برای میزبانی لیگ قهرمانان

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای درخواست میزبانی سه مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 را ارسال کرد.

چند برش از فوتبال

از گوشه و کنار خبر رسیده است که شانس آاک یونان برای گرفتن مهدی قائدی بیشتر است و در همین اسثنا محمد مومنی از نبود باشگاه اختصاصی سرخابی ها صحبت می کند.

وقت حسابرسی فرا نرسیده؟

اتفاقاتی که تا اینجای المپیک افتاده این پرسش مکرر را مطرح می سازد که ما در فدراسیون های ورزشی چقدر قدرت پیش بینی و ارزیابی داشته ایم...

رضایی: فرنگی کاران ایران دوباره حماسه ساز خواهند شد

قاسم رضایی قهرمان پیشین جهان و دارنده مدال طلای المپیک 2012 می گوید: دلم آنقدر روشن است که تیم ایران با مدیریت آقای محمد بنا دوباره و این بار در المپیک توکیو حماسه ساز خواهد شد...

کیومرث هاشمی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش

بررسی گزینه های نهایی تصدی وزارت ورزش نشان می دهد کیومرث هاشمی بیشترین شانس را دارد

مدعیان مدال طلای المپیک توکیو

ورزش المپیک برای ما ایرانی ها با کشتی آغاز می شود و مانند همیشه فرنگی کاران طلایه داران این آغاز هستند.

غیبت قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر هندبال

چه بر سر تیم های قهرمان و نایب قهرمان هندبال باشگاه های کشور آمده است که نمایندگان هر دو تیم در آیین قرعه کشی لیگ سال جاری غایب بوده اند. بدون تردید این تیم ها مشکلاتی دارند که بیشتر ریشه آن مسایل مالی است. امیدواریم این مشکلات ظرف روزهای آینده برطرف شود.

برگزاری دیدارهای باقی مانده راند نخست جدول اصلی

راند نخست جدول اصلی مسابقات تور جهانی تنیس امروز با انجام دیدارهای باقی مانده به پایان می رسد.

بزرگمردان فوتبال در صف دوستی

حضور بزرگان فوتبال در امجدیه حس نوستالوژیک را برای موسپیدان فوتبال ایجاد می کند و انرژی خاصی را در تاروپود این عزیزان رقم می زند .

 درخشش حجازی و گلزنی مظلومی

بازیهای المپیک توکیو این روزها "تیتر یک " رسانه ها شده و شیفتگان به ورزش چهارچشمی و از جعبه رنگی رقابت های ورزشکاران کشورمان را دنبال می کنند ، این در حالیست که فوتبال ما در این فستیوال معتبر غایب است .

حرف های هاشمی؛ توجیه یا واقعیت

بدون تعارف تیراندازی در بازی های المپیک موفق نبود. به جز مدال جواد فروغی که فعلا ورزش ایران را رنکینگ 16 نگه داشته است، اتفاق و نتایج درخوری از تیراندازان ندیده ایم و حتی نجمه خدمتی و رستمیان هم دست خالی بازگشتند.

ناکامی تانک و آدم فضایی های تکواندو

شک نکنید که فدراسیون تکواندو نیازمند دگردیسی بزرگی است و عملکرد این تشکیلات در المپیک به هیچ وجه قابل دفاع نیست؛ چون از قدیم گفتند مزد را آن گرفت جان برادر که کار کرد. ما به اندازه المپیک کار نکرده ایم.

موش و گربه بازی ها ادامه دارد

تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا مقابل کانادا قرار می گیرد. این بازی در ساعت 4:30 بامداد انجام خواهد شد. اینکه دو تیم در گذشته چند بار بردند و چند بار شکست خوردند، مهم نیست. بازی های جام ملت ها را هم به دست فراموشی بسپاریم.

هر دم از این باغ بری می رسد!

با دیدن شناگر ایرانی در تیم شنای بانوان جمهوری آذربایجان به یاد این شعر افتاده ایم که هر دم از این باغ بری می رسد ...

احدی: برای المپیک باید المپیکی عمل کرد

شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم ایران صبح امروز به بوکسور گمنام ژاپنی باخت و حذف شد. اکبر احدی مربی سابق تیم ملی و کارشناس این رشته به البرز ورزشی گفت.

فینال جام حذفی، شاید کرمان

این احتمال وجود دارد که فینال جام حذفی در تاریخ ۱۸ مرداد در کرمان برگزار شود.

لیگ برتر هندبال با 12 تیم

مراسم قرعه کشی سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های ایران با حضور دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، دیگر مسئولان فدراسیون، کمیته مسابقات و نمایندگان ده تیم برگزار شد.

گرامیداشت یاد شهدای نیروی هوایی و روز خلبان در آزادی

به مناسبت‌ روز ملی خلبان و پاسداشت ‌یاد و خاطره شهدای خلبان  نیروی هوایی به ویژه شهدای والامقام (دوران، بابایی، لشکری، نوژه و هاشمیان) مراسمی قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور سازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد...

مجیدی به قلعه نوعی رسید

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام واستقلال میزبان گل گهر در ورزشگاه آزادی شد.

بالسینی در رده سی و سه شنای المپیک

 در سومین روز از بازی‌های المپیک توکیو متین بالسینی تنها نماینده شنای ایران در المپیک توکیو در ماده ۲۰۰ متر پروانه به آب زد. او در دسته اول در کنار شناگرانی از جامائیکا، اسلواکی، تایلند، سوریه و سیشل رقابت کرد و با رکورد ۱:۵۹:۹۷ به کار خود پایان داد. او در نهایت در ماده ۲۰۰ پروانه در رده ۳۳ قرار گرفت.

نخستین کمپ معتبر فوتبال در پایتخت

پس از کندوکاوها در مورد آکادمی های فوتبال تهران و معرفی آکادمی فوتبال استقلال نوبت به آکادمی کیا رسید. این مجموعه هفت سال پیش به همت مهدی وهادی مهدوی کیا تاسیس شد. هدف از ایجاد آن شناسایی استعدادهای فوتبال تهران است که در این زمینه موفقیت های چشمگیری حاصل شد.

پیشنهادهای تازه و وضعیت مبهم سردار آزمون 

درخشش سردار آزمون گلزن شماره یک باشگاه زنیت در لیگ روسیه موجب شده تا دو باشگاه نام آشنای اروپایی خواهان جذب او شوند ، این در حالیست که نه سردار و نه تیم زنیت در خصوص پیشنهادهای تازه ، هیچگونه موضعی را اتخاذ نکرده اند.

جایگاه مربی فوتبالی کجاست؟

طیفی از مربیان‌ فوتبالی،بی اخلاقی را به اوج رسانده و با سخنان لغو و سخیف محیط پاک ورزش را آلوده و بد آموزی را ترویج می کنند!

 حیف که سالیا وسعدونی نیستند

کلیپی از یک مدرسه فوتبال در آبادان، دیروز وامروز فضای مجازی رآ تحت شعاع قرار دادونحوه گفتمان والتماس و درخواست یک مربی وجمعی از نونهالان و نوجوانان مدرسه فوتبال را نشان می‌دهد  که بدنبال فریاد رسی هستند تا شاید زمین محل آموزش وتمرین وبازی فوتبال، که مزین به نام  شهرداری است  را بخاطر درآمد زایی وساخت وتوسعه فضای تجاری، تخریب نکنند؟

پایان کار تیم ایران با کسب 2 مدال نقره، یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با کسب 2 مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت های جهانی مجارستان پایان داد.

تیم ملی کشتی فرنگی امشب راهی کشور ژاپن می شود

تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک توکیو امشب راهی کشور ژاپن می شود.

شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است / دوست دارم استقلال فاتح جام حذفی شود 

فوتبال و هنر از دیرباز پیوندی ناگسستنی داشته و همچون دو بال کبوتر بوده اند که این رویکرد با اقبال عمومی همراه بوده است. یکی از هنرمندانی که خونش با فوتبال عجین است وانس و الفتی عجیب با دنیای توپ گرد دارد کسی نیست جز " فریدون آسرایی " خواننده خوش صدا .

مردان تکرار نشدنی کشتی

کشتی ایران همواره روی کاکل بزرگمردانی می چرخید که دنیا را به تحسین واداشته اند. این افتخارآفرین ها همچنان ادامه دارد اما از نگاه ما افرادی که در تصویر مشاهده می کنید، مردانی تکرارنشدنی هستند.

غلبه بر غرور و استرس

مژگان کرد گفت: امتیاز به امتیاز بازی ایران و لهستان را تعقیب کردیم. استرس زیادی داشتیم و در نهایت از این پیروزی درخشان خوشحال شده ایم.

ملکی: مرادی خودش را به جای من معرفی کرد

رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری نامه ای به من داد مبنی بر اینکه اگر از سوی فدراسیون معرفی شوم در ژوری وزنه برداری المپیک جای خواهم گرفت. من این نامه را از طریق مجلس به آقای سلطانی فر رسانده ام و ایشان هم دستور پیگیری را به معاونین خود داده است اما در کمال تعجب مشاهده کردم که آقای مرادی رئیس فدراسیون خودش را به جای من معرفی کرده است.

حق نیما عالمیان را خوردند

رفتار پرخاشگرانه تنیسور ایرانی در مسابقات پینگ پنگ بازی های المپیک بازتاب متفاوتی در دنیای رسانه داشت.

تمرین بامدادی برای پیکار با کانادا

دیدار بامدادی دو تیم ملی والیبال ایران و ونزوئلا در گام دوم بازی های المپیک توکیو مبین این واقعیت بود که دو تیم هیچ وجه اشتراکی نداشتند.

نتوانستید جلوی باندبازی رسانه ای را بگیرید

یک رویداد بین المللی ورزشی دیگر آغاز شد و شاهد حضور رییس کمیسیون رسانه های کمیته ملی المپیک در لیست مسافران هستیم.

شاگردان اسماعيل نژاد در فینال جهانی مجارستان

فرهاد اسماعیل نژاد سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي اسبق ايران بار ديگر براي كشتي فرنگي مازندران افتخار آفرینی کرد.

برادران زیدوند عزادار شدند

باخبر شدیم که آقایان پرویز، خسرو و علی زیدوند که از قهرمانان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی هستند درغم از دست دادن پدر گرامی شان عزادار شدند. 

تقدیر وتشکر ستادحکمت آیت الله رییسی از مدیر مسئول وسردبیر خبرگزاری البرز وشوت ورزشی

در راستای ارج نهادن به فعالان عرصه انتخابات وتکریم وتقدیر از این عزیزان دکتر حمید رضا زیدوند عضو فعال شورای سیاست گذاری ودبیر کمسیون ورزشی ستاد حکمت آیت الله رییسی از نقش فعال وموثر آقای اسماعیلی وهمکاران تقدیر وتشکر کردند.

آسمان استقلال آبی شد

جلسه بازیکنان وکادر فنی استقلال با مدیرعامل باشگاه ، همه چیز را به گل بلبل تبدیل کرد. پرداخت بخشی از مطالبات وبیان شدن حرف هایی که در دل قرار داشت، آسمان استقلال را آبی کرد. اکنون شرایط گفتار و روحیه  و بر خورد مجیدی با چند روز گذشته اش متفاوت دیده می شود.

المپیک مونیخ و گل ماندگار آقا مجید

این روزها نگاه میلیون ها هموطن به پیکار ورزشکارانمان در سرزمین افتاب تابان دوخته شده ، این در حالی است که فوتبال ما همانند سال ها و دهه های اخیر نتوانسته بلیت حضور در این جشنواره معظم ورزشی را دریافت کند .

محروم یا تشویق!

رقابت های لیگ دسته اول به پایان رسید.هوادار و فجر سپاسی به لیگ برتر صعود کردند و بادران از صعود باز ماند.

وداع با دنیای گزارشگری و کارشناسی در صداوسیما

باسابقه ترین گزارشگر و کارشناس بسکتبال در آستانه کناره گیری همیشگی از دنیای رسانه تصویری است. استان عنایت آتشی بعد از چهار دهه همکاری با صداوسیما تصمیم گرفته است بعد از بازی های المپیک از این عرصه خداحافظی کند.

پاداش ویژه صالحی امیری برای جواد فروغی

در پی کسب مدال طلای باارزش تیراندازی بازی های المپیک توکیو، صالحی امیری دست به جیب شد و مبلغ 10هزار یورو به عنوان پاداش به علی فروغی اهدا کرد.

بسکتبال دنبال پرورش نسل طلایی دیگری باشد

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین مسابقه در بازی های المپیک مغلوب تیم چک شد. در این بازی هر دو تیم 40 امتیاز از منطقه رنگی به دست آورده اند اما برتری چک ها در پرتاب های بیرونی. با این همه کارشناسان بسکتبال در مورد این مسابقه نگاه متفاوتی دارند و ما بر آن شدیم که از منظر یک مربی جوان و تحصیل کرده بسکتبال بانوان این بازی را بررسی کنیم.

کیهانی : افتخار می کنم که در کنار کشتی هستم

 دکتر سهراب کیهانی فوق تخصص جراحی زانو که یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی می باشد در گفت و گویی صمیمانه به خبرنگار البرز ورزشی گفت: افتخار می کنم که در کنار کشتی و عضو هئیت رئیسه فدراسیون کشتی هستم.

طالقانی: برای موفقیت در المپیک باید چهار سال برنامه ریزی کرد

محمد رضاطالفانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون طی مصاحبه ای با خبرنگار البرز ورزشی گفت متاسفانه ما برنامه چهارساله مدون و با حساب و کتاب برای المپیک نداریم.

عبداللهی: میرهاشم پا نزد!

 میرهاشم حسینی، نماینده تکواندوی کشورمان در دسته 68- کیلوگرم المپیک در نخستین مسابقه خود مقابل یو جین هوان از چین تایپه قرار گرفت؛ این نبرد در نهایت 18 بر 15 به سود میرهاشم خاتمه پیدا کرد تا نماینده کشورمان کارش را در این دوره با پیروزی آغاز کند.

اسکوچیچ وارد تهران شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد امروز (یکشنبه 3 مردادماه) وارد تهران شد.

قضاوت اکبرپور در جام جهانی روسیه

فدراسیون جهانی فوتبال از قضاوت ابراهیم اکبرپور در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2021 روسیه خبر داد.

پاس گل زیبای علی قلی زاده در لیگ بلژیک

 در آغاز فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال بلژیک، شارلروا در خانه اوستنده به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی پرگل دست یافت.

پیروزی پرگل فوتسال ایران مقابل لیتوانی

تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را آماده رقابت‌‌‌های جام جهانی2021 می کند جهت حضور در یک تورنمنت هشت جانبه‌‌‌ راهی تایلند شده است و در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های لیتوانی، مصر و تاجیکستان همگروه شده است.

ملایی در نیمه نهایی المپیک

 در ادامه مسابقات روئینگ المپیک توکیو، امروز نازنین ملایی به آب زد. قایقران کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قایقرانانی از مکزیک، نیوزیلند، سوئیس، نامیبیا و چین تایپه رفت.

پرسپولیس به زمین سفت می رسد؟!

لیگ برتر به ایستگاه ما قبل پایانی خود راه یافت. هفته بیست ونهم در حقیقت هفته پرتردد لیگ خواهد بود.در این میان دیدار پرسپولیس با تراکتور که در تهران برگزار می شود، پرتعدادترین بازی هفته خواهد بود. اگر و اما در این بازی فراوان وجود دارد.بسیاری از چشم ها به این بازی دوخته شده است.

تلخ و شیرین بازی های المپیک

این روزها قهرمانان ما در دورترین نقطه شرق آسیا چشمی گریان و چشمی خندان دارند. دل همه آنها و چشم بینای آنان به مردم عطش زده و بی آب و مأوای خوزستان است و دل شان می خواهد کاری برای خوزستانی های عزیز و گرمازده انجام دهند.

لرستانی عزادار شد

علیرضا لرستانی قهرمان اسبق تیم ملی به سبب درگذشت برادر بزرگش عزادار شد. این مصیبت رابه علیرضا لرستانی و خانواده محترم شان تسلیت می گوییم. پایگاه خبری البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت

تسلیت به علیرضا لرستانی

برادر عزیزم عضو سابق تیم ملی کشتی؛ در سوگ برادر نشستن غمی سنگین است .من هم همدردتان هستم. امیدوارم خداوند به شما و خانواده عمری باعزت و تنی سالم عطا فرماید. رضا اسماعیلی

مصطفی رضایی و علیرضا عبدولی به دیدار فینال راه یافتند

در پایان مسابقات مقدماتی مصطفی رضایی و علیرضا عبدولی در اوزان 60 و 71 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و علی احمدی وفا و علی جلالی عبدالوند نیز در گروه بازنده ها حضور دارند.

تاریخ آوارگان لهستانی در ایران را بخوانید

بردشیرین ایران در مقابل لهستان ارزش دوچندان داشت .این پیروزی زمانی بیشتر نمایان می شود که این اتفاق در رویدادی معتبر مثل المپیک افتاده است وتیم مغلوب ، لهستان یکی از قدرتهای درجه اول جهان است.

رضا عادلخانی : تفکرات اسکوچیچ را پسندیدم 

فوتبال سرزمین مان بازیکنان تکنیکی و منحصربه فرد بسیاری را به خود دیده است که رضا عادلخانی از آن جمله است، پیشکسوتی متین و کاریزماتیک که با حضور در فوتبال آلمان در دوران جوانی، به فرمول حرفه ای وقوف کامل داشته و دارد .

ممنونیم آقای کوبیاک!

تیم ملی والیبال ایران از ست دوم دیدار با لهستان به تیمی دیگر تبدیل شد. آنجایی که یک جوان 22 ساله یک تنه در لحظاتی جور همه را کشید...

زیباتر از پیروزی

این نجمه خدمتی است در دومین حضورش در المپیک به افتخار بر افراشته شدن پرچم مقدس ایران در بازیهای توکیو اشک شوق می ریزد...

قرنطینه عجیب سرپرست و پزشک تیم ملی والیبال!

سرپرست و پزشک تیم ملی والیبال ایران با دلیل عجیبی از سوی مسئولان برگزاری قرنطینه شدند.

سجده شکر یک‌ ملت ، همراه با سجده جواد فروغی

کسب یک مدال طلای ناب در تپانچه ده متر ،که ارزشی مانند الماس داشت، یک ملت را به وجد آورد و فروغ جوانی برومند و شلیک های دقیق او تمام بزرگان تیراندازی جهان را مبهوت کرد.

صعود شه‌بخش به یک هشتم نهایی المپیک

بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران با شکست حریف مراکشی، راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های المپیک شد.

فروغی: طلای المپیک عکس پروفایلم بود

تیرانداز طلایی ایران در المپیک توکیو می گوید از یک سال قبل با رویای کسب این مدال زندگی کرده است.

پاداش ۵ هزار یورویی دادگر به فروغی

رییس فدراسیون تیراندازی بعد از اهدای مدال المپیک مبلغ ۵ هزار یورو به جواد فروغی پاداش داد.

تبریک تلفنی وزیر ورزش به فروغی

وزیر ورزش و جوانان که در دهکده بازی های المپیک توکیو حضور دارد به صورت تلفنی موفقیت و مدال طلای جواد فروغی را تبریک گفت.

المپیک توکیو| تاریخ سازی جواد فروغی به روایت تصویر

جواد فروغی توانست برای اولین بار در رشته تیراندازی مدال طلا کسب کند و تاریخ ساز شود.

شمشیربازی با همه یال و کوپال ناکام ماند

برخلاف سر و صدای زیادی که فدراسیون نشینان و دوستان صداوسیمایی برای شمشیربازان کشورمان به راه انداختند، هر سه نماینده کشورمان در سابر انفرادی حذف شدند.

جواد فروغی شگفتی‌ساز و قهرمان المپیک شد

جواد فروغی در فینال تپانچه بادی المپیک توکیو اول شد و نخستین مدال المپیک تاریخ تیراندازی ایران را به ارمغان آورد.

المپیک توکیو| هادی‌پور حذف شد

با شکست نماینده آرژانتین برابر تکواندوکار ایتالیایی، آرمین هادی‌پور با مسابقات المپیک ٢٠٢٠ خداحافظی کرد.

والیبال ایران با 2 غایب به مصاف لهستان می‌رود

تیم ملی والیبال ایران امروز در نخستین مسابقه خود، با دو غایب به مصاف لهستان خواهد رفت.

ناکامی تنیس روی میز ادامه دارد

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با شکست مقابل حریف انگلیسی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رکابزن ایران به خط پایان نرسید!

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات بخش جاده المپیک به خط پایان نرسید.

وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک تماشاگر مسابقه پاکدامن با حریف قدرتمند جهانی

 المپیک توکیو 2020؛وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک تماشاگر مسابقه پاکدامن با حریف قدرتمند جهانی

پیروزی راحت عابدینی مقابل حریف کانادایی

مجتبی عابدینی در دیدار نخست توانست کانادا را شکست دهد.

حجاب دختران تیرانداز ایرانی و مصری

رقابت های تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر زنان در  دومین روز از بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد و ایران دو نماینده در این رقابت‌ها داشت.

شاهکار پاکدامن مقابل قهرمان جهان

 مسابقات شمشیربازی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ماده سابر صبح امروز آغاز شد.

سجاد استکی: مکتب اسپانیا مربیان هندبال خوبی دارد

سجاد استکی، لژیونر هندبال کشورمان سوابق «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان را درخشان توصیف و ابراز امیدواری کرد وی بتواند با تیم ملی ایران در رقابت های آسیایی به نتایج خوبی دست پیدا کند.

آغازی دشوار اما امید وار

والیبال از 1964 وارد مواد بازی‌های المپیک شد؛ از بین آسیایی‌ها تنها ژاپن در مردان و بانوان قهرمان شده است و ایران در یکصدمین سال پیدایش والیبال در کشور ما دومین حضور خود را جشن می گیرد...

تکواندوکاهای ایرانی مقابل هم

تکواندوکاهای تیم ملی ایران به مصاف هم می روند این در حالی است که تکواندوکار سابق تیم ملی ایران با ناهید کیانی مقابل هم قرار می گیرند.

برگزاری نشست کادر سرپرستی کاروان با سرپرستان تیم های حاضر در دهکده بازی ها

نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی های المپیک توکیو صبح امروز با حضور دکتر سجادی سرپرست کاروان، پیمان فخری معاون، دیگر اعضای کادر سرپرستی و سرپرستان رشته های اعزامی حاضر در دهکده  برگزار شد.

حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در محل مسابقات قایقرانی

دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری جهت بازدید از اولین دیدار اولین ورزشکار کاروان ورزشی کشورمان در محل برگزاری مسابقات قایقرانی بازیهای المپیک 2020 توکیو حضور یافتند.

میلاد وزیری در رده 63 مقدماتی قرار گرفت

مسابقات تیراندازی با کمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو صبح امروز آغاز شد.

دختر قایقران ایران به یک چهارم نهایی رفت

 سی و دومین دوره بازی های المپیک-توکیو 2020؛دختر قایقران ایران به  یک چهارم نهایی رفت.

انتظار قطری ها برای ورود مدافع پرسپولیس

یک روزنامه قطری اعلام کرد، باشگاه الاهلی منتظر ورود مدافع پرسپولیس به دوحه است.

سرگروهی تیم ملی والیبال نشسته ایران در گروه B رقابت های پارالمپیک توکیو

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به دلیل جایگاه نخست خود در رنکینگ جهانی، در گروه بندی پارالمپیک توکیو به عنوان سرگروه B رقابت ها معرفی شد.

سالروز بانوی کوهستان

لیلا اسفندیاری کجوری‌راد کوهنورد زن ایرانی بود که در کوه گاشربروم ۲ پاکستان سقوط کرد و کشته شد. وی متولد 27 بهمن 1349 در تهران بود که در 31 تیر 1390 درگذشت.

دومین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ناشنوایان در تهران از اول مرداد

مردان والیبال ناشنوایان کشورمان از امروز وارد اردوی آمادگی تیم ملی شدند.

مغانی، دختر جوان ایران در کشور چک شد

زهرا مغانی، پدیده ۱۸ ساله تیم ملی والیبال بانوان ایران به تیم بروسنو (VK Pirane Brusno) در لیگ برتر اسلواکی پیوست.