جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

خبرها

4 بازیکن به تیم ملی فوتسال بانوان دعوت شدند

سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 4بازیکن جدید به اردوی تیم ملی فوتسال را اعلام کرد.

هندبال دختران در اردوی اعزام به آلماتی

سیزدهمین اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان و ششمین اردوی تیم ملی دختران جوان قرار است از یکم تا هشتم اسفند در تهران برگزار شود.

باریج مسافر قزاقستان شد

بیست و یکمین دوره رقابت والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران با سنت شکنی دختران باریج اسانس کاشان همراه شد.

تیم ملی فوتسال بانوان تست PCR انجام دادند

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان از امروز در مرکز ملی فوتبال در حالی آغاز شد که ملی پوشان به همراه کادر فنی تست PCR دادند.

عجله برای پایان یک رویداد

یک پای فینال لیگ برتر والیبال بانوان مشخص شد. سایپا با کسب دو پیروزی پیاپی مقابل پیکان فینالیست شد، اما تیم دیگر دیدار پایانی از نبرد سوم دو تیم اصفهانی ذوب آهن و باریج اسانس مشخص خواهد شد. اینکه فدراسیون والیبال پلی آف لیگ بانوان را با شرکت چهار تیم برگزار می کند، از عجایب است. سال ها بود که تلاش ها برای افزایش تیم ها ادامه یافت ولی اکنون که تعداد تیم ها به رقم 10 رسیده است، تعجب می کنیم که سازمان لیگ بانوان چه تعجیلی برای زود تمام شدن مسابقات دارد.

تعویق در لیگ برتر بسکتبال

با اعلام سازمان لیگ بسکتبال بازی تیم‌ پالایش نفت آبادان در روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان به زمان دیگری موکول شد.

فقر گل در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

زرگری: بومی ها راه را بر شایستگان بسته اند

ناکامی اسکی بازان ایران در المپیک زمستانی چین معلول اتفاقاتی است که در این ورزش رخ داده و ظاهرا از انظار دور مانده است.

تیم سردار آزمون سوپرلیگی شد

در پایان مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با شرکت 16 تیم برگزار شد، تیم سریک گنبد که تحت حمایت سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران قرار دارد، با کسب 14 پیروزی بدون حتی یک شکست به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و نخستین تیم ترکمن صحرا شد که جواز سوپرلیگ بانوان را به دست آورد.

دختران ایرانی اسفندماه در دوشنبه

مسابقات فوتبال زیر ۱8 سال دختران منطقه آسیای مرکزی (کافا) به میزبانی شهر دوشنبه و با حضور تیم های ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزار می شود.

محراب بیگی: فدراسیون حامی تیم های سازنده باشد

تیمداری در بسکتبال بانوان سرخ نگه داشتن صورت با سیلی است. با هر یک از مربیانی که در این زمینه گفت و گو می کنیم، مصداق کامل این ضرب المثل را ارائه می دهند.

گفت و گو با دختر طلایی کاراته

قهرمانی در آسیا بهترین لحظه زندگی ورزشی من بود که باعث شد روزنه های تازه ای را فراروی خود مشاهده کنم.

رکوردها شرط ورود وزنه برداران دختر

دختران وزنه بردار ایران برای اینکه به بازی های آسیایی اعزام شوند باید شرط تعیین شده را انجام دهند.

زمانپور: در نقد نایب رئیس منصف نبودند

در پی استعفای فریده شجاعی از سمت نایب رئیسی فدراسیون بسکتبال نقدها درباره عملکرد این بانون ورزشی آغاز شد. آزاد زمانپور بازیکن سابق تیم ملی از مربیان مطرح بسکتبال کشورمان در این زمینه به البرز ورزشی می گوید: این یک تصمیم شخصی از سوی خانم شجاعی بود ولی من به عنوان یک بسکتبالی به ایشان خسته نباشید می گویم و قدردان زحماتی هستیم که برای اعتلای بسکتبال بانوان متحمل شدم. این روزها که درباره ایشان نقد می شود، فکر می کنم که شاید برخی از منتقدان منصفانه سخن نگفتند.

صدیقی: دست پیش گرفته اند ...

دیروز رئیس انجمن موتای ایران در گفت و گویی با برخی رسانه ها اعلام خودمختاری در این ورزش کرد و مدعی شد که این تشکیلات زیر نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیست و به صورت مردمی و خودکفا اداره می شود...

از فرشته کریمی تا سارا قمی

تیم فوتبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ناکام ماند و حتی از تیم های ویتنام و فلیپین هم عقب افتاد، اما فوتسال با قهرمانی در کافا آغاز کرد. در این دو مسابقه چند اتفاق جالب رخ داد؛ سارا قمی بازیکن باتجربه تیم ملی خداحافظی کرد و فرشته کریمی که تا سال پیش جزو ده بازیکن برتر فوتسال جهان بود، بعد از مصدومیت طولانی کاپ بهترین بازیکن کافا را گرفت.

سجادی: زنان در عرصه ورزشی شایستگی خود را اثبات کردند

وزیر ورزش و جوانان روز شنبه با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت کافا گفت که زنان ورزشکار ایران بار دیگر در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی، شایستگی خود را ثابت کردند.

سلیمانی: بازیکنان تیم ملی محک خوردند

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از کسب قهرمانی در مسابقات کافا اعلام کرد: در ابتدا باید تشکر ویژه ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران داشته باشم که توانستند با صعود مقتدرانه به مسابقات جام جهانی 2022 قطر دل همه مردم ایران را شاد کنند.

نشست فنی کادر تیم ملی فوتسال با ملی پوشان

کادر فنی تیم ملی فوتسال پیش از دیدار برابر قرقیزستان، آخرین نکات فنی را به ملی پوشان گوشزد کرد.

تست PCR ملی پوشان فوتسال منفی شد

تیم ملی فوتسال بانوان پیش از دیدار برابر قرقیزستان تستPCR داد.

نماینده‌ ایران تنیسور میزبان را از پیش رو برداشت

شگفتی سازی مشکات الزهرا صفی در گرند اسلم استرالیا؛مشکات الزهرا صفی نماینده خوب کشورمان در نخستین مسابقات گرند اسلم  سال ۲۰۲۲ نخستین دیدار خود را با پیروزی آغاز کرد.

کودایی و سیدکاظمی استخدام شدند

در راستای حمایت‌های ویژه از تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت‌های آسیا، رئیس فدراسیون فوتبال پس از مذاکره بامدیرعامل شرکت مس، مشکل استخدام سیدکاظمی را حل کرد.

اعلام تیم داوری دیدار ایران و چین

اسامی داوران قضاوت کننده بازی تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و چین از سوی مسئولان برگزارکننده مسابقات اعلام شد.

سموات قهرمان گلف تهران شد

چهارمین دوره مسابقات بانوان آکادمی گلف در تاریخ اول بهمن ماه  با حضور تعداد زیادی از بانوان  گلفباز در زمین پاتینگ گرین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

جعفری: چند بازیکن تیم ملی چین کرونایی شدند

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با کسب تساوی ارزشمند مقابل هندوستان به دیدار تیم چین تایپه می رود.

استخدام زهره کودایی پس از درخشش در هند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال فوتبال بانوان ایران به استخدام بیمارستان چشم‌پزشکی نگاه درآمد.

دختران شجاع و سخت کوش ایرانی درخشیدند

تیم ملی فوتبال دختران ایران در نخستین بازی خود در چهارچوب جام ملت های آسیا تیم باتجربه هندوستان را متوقف ساخت. در این بازی درخشش زهره کودایی دروازه بان شجاع تیم ملی کشورمان باعث شد که در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود. او به تنهایی چند موقعیت مسلم گل میزبان را دفع کرد تا به عنوان نقطه قوت اصلی تیم ملی ما مطرح شود.