شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال ایران

پیشنهاد بادران به رسول خطیبی

در میان خبر ریز و درشت فوتبال ایران چند خبر را برگزیده ایم که خواندن آن ها شاید خالی از لطف نباشد.

از گوشه و کنار شنیده ایم مهمترین گزینه مالک بادران رسول خطیبی سرمربی فعلی تراکتور است و این مربی مذاکراتی را با مدیران بادران انجام داد. خطیبی در این مذاکرات پیشنهاد سنگینی را برای قبول هدایت بادران در 9 بازی باقیمانده ارائه کرد و حالا منتظر تصمیم‌گیری مسئولان این باشگاه است.

براساس این گزارش، به نظر می‌رسد به زودی تکلیف مذاکرات بادران با خطیبی مشخص شود. این در حالی است که بادران گزینه‌هایی مثل محمد نصرتی و امید روانخواه را هم در لیست خودش دارد.

عزت‌اللهی پشت سر شوموردوف

دو بازیکن تیم ملی ایران نتوانستند اکثریت آرای مخاطبان سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخاب بهترین لژیونر هفته این قاره را به دست بیاورند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هفته گذشته از کاربرانش خواست تا به بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا رأی بدهند.

در پایان این نظرسنجی، الدور شومورودوف بازیکن ازبک جنوا با کسب 38.37 درصد رأی کاربران، در رتبه نخست ایستاد و بهترین لژیونر هفته قاره کهن لقب گرفت. سعید عزت‌اللهی و کریم انصاری‌فرد هم به ترتیب 7 و 3.92 درصد رأی مخاطبان سایت AFC را به دست آوردند و به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

از فصل نقل‌ و ‌انتقالات فوتبال چه خبر؟

در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون شروع نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر مطرح شده است. موضوعی که گفته می‌شود احتمال دارد به دلیل حضور نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بیفتد اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد چنین امری در دستور کار مسئولان سازمان لیگ قرار ندارد.

گفته می‌شود با توجه به اتمام مسابقات لیگ برتر در مردادماه و دیدار نمایندگان کشورمان در روز 23 شهریورماه در لیگ قهرمانان آسیا، فصل نقل‌و‌انتقالاتی لیگ ایران از روزهای پایانی مردادماه یا حداکثر روزهای ابتدایی شهریورماه آغاز خواهد شد.