شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال ایران

علی دایی، کجایی...؟

لیگ برتر ایران در شرایطی ادامه دارد که یک اتفاق جالب دیگر در آن رخ داده است و آن اینکه فراز کمالوند در این فصل ابتدا هدایت تیم دسته اولی شاهین بوشهر را برعهده داشت.

سپس یک ماه و اندی دستیار فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال شد او اما از استقلال هم جداشد و به سایپا پیوست ولی هنوز سایپا را به مقصد نرسانده به پیکان باخت و به بهانه هایی از جمع نارنجی پوشان جداشد تا این مربی این جوا رکورد دار جابه جایی در یک فصل شود این درحالی است که سایپا فقط در زمان مربیگری علی دایی آقای گل سابق جهان موفق بود و حالا با جدایی ناگهانی کمالوند دچار بحرانی جدید شده است.

استقلال در تعقیب پرسپولیس

تیم پرسپولیس شب گذشته در بوشهر در یک بازی پرگل چهار بر یک تیم دست اولی شاهین این استان را شکار کرد و از مرحله یک هشتم نهایی به دور یک چهارم جام حذفی راه پیدا کردشب گذشته یحی گل محمدی به تنی چند از بازیکنان سرخ پوشان استراحت داده بود.

عصر امروز نوبت استقلال است که در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن برود ذوب آهنی که در چهار چوب های لیگ برتر استقلال را شکست داده بود.

فولاد خوزستان نیز با تیم دسته اولی قشقایی شیراز بازی می کند و آلومینیوم اراک نیز میزبان تراکتور است. به راستی عجب موقعی تراکتور با آلومینیوم برخورد کرده است چرا که اوضاع و احوال تراکتوری ها زیاد خوش نیس تراکتوری که همیشه یک قدرت در فوتبال ایران بود اتفاقا هم همیشه دریگر برخی مسائل شده است.

جا به جایی یک بازی

و اخرین خبربه نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با وجود تذکر مکرر از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک متأسفانه نور ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک هنوز تکمیل و تجهیز نشده است و به ناچار مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) به جای ساعت ۱۹:۳۵ در ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

نویسنده: حسن امامقلی