جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
در اندیشه حمایت از تیم ملی در انتخابی جام جهانی

مومنی: اعتماد به نفس دیاباته و قائدی پایین امده است

پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال که زمانی از مهاجمان خوب و تاثیر گذار تیم ملی فوتبال بود می گوید: استقلال نه تنها در خط دفاعی عملکرد خوبی در شهرآورد نداشته هماهنگی لازمه بین خطوط دفاعی و هافبک های استقلال دیده نشده است.

دکتر محمد مومنی افزود: تیم استقلال پیش از دربی مقابل ذوب آهن و روز شهرآورد هم در مصاف پرسپولیس قادر به گلزنی نبود و در مجموع شش امتیاز حیاتی را از دست داد به همین دلیل احتمال قهرمانی این تیم در رقابت با سپاهان و پرسپولیس کم خواهد بود و فرهاد مجیدی از این به بعد ناچار است به فکر کسب سهمیه آسیایی باشد.

مومنی اضافه کرد: به اعتقاد من اعتماد به نفس دیاباته و مهدی قائدی نسبت به ماه های گذشته پایین آمده است بنابراین مشاهده کردیم در دو مسابقه اخیر قادر به گلزنی نشده ایم و پیشنهاد می کنم کادر فنی استقلال درباره بازسازی شرایط روحی و روانی این بازیکنان اقدام اساسی بکنند.

مهاجم زابلی سابق استقلال گفت: به نظر من در رقابت با پیشتازان جدول لیگ کار دشواری دارد ولی در این شرایط بهتر است که همه تلاش و تفکر فوتبال ما به آماده ساختن بازیکنان برای تیم ملی باشد که پیکار های گرانی را در انتخابی جام جهانی در پیش دارد.

مومنی در خاتمه یاد آور شد که با رفتن فراز کمالوند از استقلال این باشگاه باید به فکر جذب یک مربی فنی و خوش فکر به عنوان دستیار فرهاد مجیدی باشند.

گفت و گو: حسن امامقلی