جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
مدیریت اصل کار هر باشگاهی است

نراقی: تیم های ما در ترانزیت فرودگاه ها می بازند

تیم های ایرانی در بیشتر مواقع از کیفیت پایین آمادگی جسمانی بازیکنان خود صدمه می بینند چون تمرینات تیم های ما براساس حضور در تورنمنت هایی که مستلزم انجام مسابقه هر سه روز یک بار است، طراحی نمی شود.

هادی نراقی ستاره پیشین فوتبال ایران و پیشکسوت استقلال با اشاره به موقعیت تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان ضمن بیان مطلب فوق افزود: بازیکنان ما فوتبال بلد هستند ولی تیم های عربی امکانات و شرایط بهتری دارند و از نظر  سرویس دهی از ما برتر هستند. در زمان ما تیم های ایرانی در فرودگاه ها حریفان را شکست می دهند، درست برعکس حال حاضر که با ورزشکاران ما با سردرگمی در ترانزیت ها تحقیر می شوند و به لحاظ روحی و روانی کم می آورند.

نراقی افزود: امکانات و شرایط به جای خود مشکل اصلی ما، مدیریت در باشگاه هاست که سوای مسایل تکنیکی و تاکتیکی شخصیت و جایگاه روحی و روانی را برای بازیکنان ما ارتقا نمی بخشند. با این همه تک تک ورزشکاران و کادر فنی همه تیم های ملی برای من قابل احترام هستند. دوره قبل که تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود، به عنوان یک استقلالی نه، بلکه یک ورزشکار ملی بارها برای تلاش تک تک بازیکنان این تیم دست زدند و گفتند گلی به جمال شما شجاعان که با کمبودها می سازید و می درخشید و اکنون نیز آرزو دارم استقلال، پرسپولیس و همه تیم های ایرانی سربلند از بوته آزمایش بیرون بیایند.

گفت و گو: ج – دوستدار