جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
گنبد قلب تپنده سوارکاری ایران

رقابت 87 راس اسب در 8 کورس

سوارکاری و والیبال دو ورزش ملی و بومی در دیار طلای سفید محسوب می شوند. والیبال در هر کوی و برزنی جریان دارد و قلب سوارکاری کشور نیز در گنبد و شهر های اطراف می تپد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۴۰۰ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

روز نخست هفته چهارم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس فردا پنجشنبه با رقابت ۸۷ راس اسب در هشت کورس شامل سه دور هزار متری، سه دور هزار و ۲۰۰ متری و ۲ دور هزار و ۶۰۰ متری برگزار می‌شود.

کمیته برگزاری این مسابقات برای مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر روز نخست ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

روز دوم مسابقات هفته چهارم کورس بهاره گنبدکاووس روز جمعه با رقابت ۸۸ راس اسب در هشت کورس شامل ۶ دور هزار متری، یک دور هزار و ۲۰۰ متری و یک دور هزار و ۶۰۰ متری برگزار خواهد شد که کمیته برگزاری مسابقات برای مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر ۱۴ میلیارد ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.