یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه
قابل توجه رئیس جدید فدراسیون والیبال

سپر آهنین درست نکنید!

نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی والیبال بیشتر شبیه یک دورهمی بود با افرادی که یک جریان هدایت شده فکری را تعقیب می کنند.

اصل گفت و گو ها و نشست ها بسیار ارزشمند است اما متاسفانه روابط عمومی فدراسیون والیبال سال ها است که اغلب افراد را گزینش شده و هدایت شده برمی گزیند و چنین می شود که روزنامه نگار و خبرنگار به جای مطالبه گری تکرار مکررات می کند.

همه می دانند که به ویژه مجریان و خبرنگاران صدا و سیما باید بی طرف باشند و از آن طرف بام نیافتند ولی آنچه که می بینیم خلاف واقعیت هایی است که انتظار داریم. خبرنگاران اگر آزاد نباشند شهامت خود را از دست می دهند و این مشکلی بود که در دو سه دهه اخیر بیشتر دوستان ما درگیر آن بوده اند. هر رئیس فدراسیونی که آمد برایش نقش سپر را ایفا کردند و اجازه ندادند نقد های درست موانع و مشکلاتی را که در مسیر والیبال ملی ایران به وجود آمده در بوته بررسی و قضاوت قرار بگیرد.

پیشنهاد من به آقای تقوی، رئیس جدید فدراسیون والیبال این است که به جای توجه به برخی بزرگنمایی ها چهار تا مشاور قوی، سالم و درست اندیش کنار خود قرار دهد تا وجهه و اعتبار این تشکیلات دوباره احیا شود البته مشکلات ورزش والیبال کم نیست ازجمله معلوم نبودن وضعیت هیات تهران اما همه افرادی که به فدراسیون والیبال رجوع می کنند و یا مورد توجه شخص رئیس هستند باید طرح برنامه بدهند تا دوباره درب به روی یک پاشنه نچرخد.

نویسنده: کیومرث کرده – مربی بین المللی والیبال