جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

اصرار بیرو به بازی مقابل سپاهان

در حالی که خبرها در مورد حضور علیرضا بیرانوند برای بازی امروز بسیار ضدونقیض است اما به نطر می‌رسد او همچون یک قهرمان به میدان باز می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در روزهای اخیر در‌مورد وضعیت علیرضا بیرانوند برای حضور در بازی امروز اخبار ضد و نقیضی به گوش رسید. حتی اوسمار هم روز گذشته در نشست خبری خود مدعی شد که تضمینی نیست بیرو بتواند در دیدار امروز به میدان برود.

واقعیت اما چیز دیگری است.تقریبا مشخص بود که بیرو از روز یکشنبه که تمریناتش را در کنار دیگر دروازه‌بان‌های پرسپولیس آغاز کرد، می‌تواند در بازی امروز به میدان برود. اما خواسته این دروازه‌بان این بوده و هست که بازی کردنش در این بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام باشد و اگر به میدان رفت به نوعی هواداران پرسپولیس از او تقدیر کنند.

در حقیقت بیرو خیلی علاقه‌مند است که در کانون توجهات باشد، نشان دهد بازیکنی است که حاضر است به خاطر تیمش و هواداران به نوعی از خودگذشتگی کند و در نهایت نیز از او به عنوان یک بازیکن با‌تعصب و به‌اصطلاح قهرمان نامبرده شود. از این رو باید گفت احتمال حضور بیرانوند در ترکیب ثابت سرخپوشان در بازی امروز خیلی بیشتر از غیبتش است.