جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
هوادار تکلیف صدر و قعر را مشخص می‌کند

شش دیدار سخت برای شجاعی

برای مربی تازه‌کاری مثل مسعود شجاعی و برای تیم بدون تماشاگر و کم‌سابقه‌ای مثل هوادار شرایط حتی در جایگاه یازدهم جدول هم خوب پیش می‌رود.

تیم هوادار اگر می‌خواهد جایگاه خود در لیگ برتر را تثبیت کند و مسعود شجاعی اگر دوست دارد خود را به‌عنوان یک سرمربی در لیگ برتر جا بیندازد شش هفته باقیمانده از اهمیت خاصی برخوردار است. شجاعی در ادامه راه در لیگ برتر این هفته مقابل صنعت نفت به میدان می‌رود، سپس میهمان ملوان در انزلی است. در هفته بیست‌وهفتم رقابت سختی با پرسپولیس دارد و بلافاصله رو در روی سپاهان قرار خواهد گرفت. شاگردان شجاعی در دو هفته انتهایی به ترتیب مقابل نساجی و استقلال خوزستان به میدان می‌روند.

هیچ‌یک از این بازی‌ها برای هوادار راحت نیست؛ چراکه شاگردان مسعود شجاعی در سه بازی باید مقابل حریفان بالای جدول که برای سهمیه آسیا و حتی جام قهرمانی تلاش می‌کنند رقابت کنند و در سه بازی دیگر رو در روی حریفانی قرار می‌گیرد که در انتهای جدول برای بقا می‌جنگند. از این رو در هر شش بازی حریفان هوادار ‌انگیزه کافی برای برنده شدن دارند و همین هم کار را برای شجاعی و شاگردانش سخت خواهد کرد. اگر آنها می‌خواهند خودی نشان داده و جایگاه خود را برای بقا در لیگ برتر حفظ کنند باید در هر شش بازی نتیجه مطلوب بگیرند.

جایگاه تیم هوادار در جدول رده‌بندی در مکان یازدهم آن هم با ۲۵ امتیاز چندان قابل اعتماد نیست خصوصا اینکه اخیرا تیم‌های انتهایی جدول نتایج خوبی کسب کرده و رقابت تنگاتنگی برای بقا دارند‌ فاصله تیم مسعود شجاعی با نساجی قعرنشین فقط ۹ امتیاز است. از این رو شجاعی دیگر نمی‌تواند با تساوی‌هایی که کسب می‌کند خوش باشد بلکه تیمش نیازمند برنده شدن است.

گزارش: نیلوفر مژدهی