جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

چند خبر کوتاه از پرسپولیس

در فصل جاری پرسپولیس در دفاع آن استحکام گذشته را نشان نداده بود و در پیروزی ها هم ، حسرت کلین شیت به دل بیرانوند باقی می‌ماند.

بازگشت ثبات دفاعی پرسپولیس

در نیم فصل دوم اما روند پرسپولیس تغییر کلی کرد و  پرسپولیس به روز های درخشان خود بازگشت؛ حال پرسپولیس ۵۰۰ دقیقه است که گل دریافت نکرده و به نظر می رسد استحکام خط دفاعی به اردوی سرخپوشان دوباره بازگشته است.

رفتار عجیب و زننده دانیال اسماعیلی‌فر هنگام خوشحالی گل!

دانیال اسماعیلی‌فر در بازی با صنعت نفت شادی گلی انجام داد که باعث تعجب علاقمندان به فوتبال و البته ناراحتی باشگاه صنعت نفت شد‌. هر بازیکنی در هر باشگاهی اقدام به چنین رفتارهایی داشته باشد باید با تنبیه قانونی مواجه شود.

پیش از این امید نورافکن به دلیل رفتار مشابه به شدت محکوم شد و باید دید واکنش مسوولان کمیته انضباطی به این رفتار بازیکن پرسپولیس چه خواهد بود.

منتظر لغزش رقیب سنتی!

تیم اوسمار این هفته‌ها به گونه‌ای نتیجه گرفته که هواداران نیز از عملکرد پرسپولیس زیر نظر این مربی برزیلی رضایت کامل دارند.

۷ پیروزی طی ۸ مسابقه اخیر سرخپوشان را به موقتا به صدر جدول رسانده و حالا آنها منتظر لغزش استقلال طی دیدار امشب مقابل شمس آذر هستند.

حضور این ستاره کم رنگ است

خدابنده‌لو بعد از پیوستن به جمع سرخپوشان هنوز نتوانسته جای خود را در ترکیب اصلی تیم پیدا کند و طی بازی‌های اخير بیشتر به عنوان مهره ذخیره از او استفاده می‌شود.

هافبک ۲۴ ساله پرسپولیس تنها در دیدار مقابل پیکان به صورت ثابت برای این تیم به میدان رفته و طی سال جدید نیز ۵۹ دقیقه پیراهن تیم اوسمار را به تن کرده است.

گزارش: نیلوفر مژدهی