جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه
درگیری با بازیکن عربستانی

رونالدو اخراج شد!

کریستیانو رونالدو در حالی از بازی اخراج شد که النصر دیشب با شکست 2- یک مقابل الهلال از فینال سوپرکاپ عربستان کنار رفت.

ناامیدی رونالدو در اواخر نیمه اول شروع شد، زمانی که تیمش یک گل را به دلیل ستاره پرتغالی مردود اعلام کرد. زمانی که توپ وارد محوطه شد، او در موقعیت آفساید قرار داشت و سعی کرد توپ را قبل از اینکه به اوتاویو برسد، بازی کند و او به گل رسید. پرچم به دلیل تلاش رونالدو برای لمس توپ بالا رفت و پس از بررسی VAR، تصمیم مبنی بر عدم پذیرش آن تایید شد.

این الهلال بود که در نهایت درست پس از یک ساعت پیش افتاد، زمانی که سرگئی میلینکوویچ-ساویچ توپ را به سالم الدوسری رساند، او جلوتر از خط دفاعی النصر حرکت کرد و به تور دروازه شلیک کرد. مدت کوتاهی پس از آن که ضربه خوب مالکوم از راه دور به تیرک دروازه برخورد کرد، نزدیک به دو برابر شدن برتری خود بودند.

مالکوم در کمتر از 20 دقیقه به گل خود رسید که یک سانتر خطرناک متوجه شد که او در حال دویدن به محوطه جریمه بود و ضربه سر خوب برزیلی دیوید اوسپینا را شکست داد.

رونالدو در تلاشی نادر از سمت خود به جلو دوید تا دیروقت یک گل را به عقب برگرداند، اما به نظر می رسید که به طور غیرمعمولی از سرعت خارج شده باشد و دید که تلاشش به راحتی توسط کالیدو کولیبالی مهار شد. عصبانیت او بعداً به اوج خود رسید و در نهایت به یک بازیکن الهلال ضربه آرنج زد و مستقیماً کارت قرمز دریافت کرد او حتی مشت خود را به نشانه عصبانیت از داور پس از آن بالا برد.

النصر در حالی که طلسم خود را از دست داد، موفق شد توسط سادیو مانه یک گل به ثمر برساند، اما آسیب دیده بود و الهلال راهی فینال شد. این الهلال بود که با وجود غیبت ستاره‌های بزرگش مانند نیمار و میتروویچ با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

مالکوم وینگر برزیلی در نیمه دوم یک خار واقعی در چشمان النصر بود. او بدشانس بود که با یک شوت خطرناک از راه دور به تیرک دروازه برخورد کرد و یک بار دیگر نزدیک شد تا در نهایت به یک گل شایسته رسید. او مصمم بود تا بدبختی بیشتری را برای النصر بیافزاید زیرا تلاش می کرد موقعیت های بیشتری برای تیمش ایجاد کند.

الهلال پس از پیروزی در روز دوشنبه راهی فینال شد در مرحله نیمه نهایی به مصاف الاتحاد می رود که در نیمه نهایی روز گذشته با نتیجه 2-1 الوحده را شکست داد. فینال 11 آوریل در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار می شود.

برگردان: هستی رفیعی