جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

آغاز ماجراجویی منحصر به فرد مسی

هزاران نفر از طرفداران مسی تاکنون بلیت های خود را برای اولین نمایش جهانی «تجربه مسی» در میامی خریداری کرده اند.

این تجربه آنها را به سفری 75 دقیقه ای در زندگی مسی می برد و آنها را در یک سفر تعاملی منحصر به فرد با اسطوره فوتبال آشنا می کند. هیجان، الهام، و سرگرمی در انتظار آنهاست!

این نقطه عطف آغاز یک ماجراجویی منحصر به فرد است که نوید غوطه ور شدن بازدیدکنندگان را در دنیای خارق العاده لئو مسی می دهد و سرگرمی های ورزشی را با سرمایه گذاری بی سابقه 50 میلیون دلاری تعریف می کند.

صحنه‌سازی «تجربه مسی» یک سرمایه‌گذاری مشترک بین Primo Entertainment و Moment Factory است، رهبران صنعت سرگرمی، که با هم متحد شده‌اند تا تجربه‌ای را خلق کنند که نه تنها طرفداران فوتبال در سراسر جهان را مجذوب خود کند، بلکه هر کسی که علاقه‌مند به کشف این بازی است را مجذوب خود خواهد کرد. داستان یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ تمام جزئیات، از طراحی صحنه گرفته تا جلوه های ویژه تا موسیقی و جلوه های صوتی، به دقت طراحی شده اند تا غوطه ور شدن کامل در میراث مسی را ارائه دهند.

با اوج گرفتن ساخت و ساز، افتتاحیه "تجربه مسی" برای ماه آینده برنامه ریزی شده است و هیجان بیشتری را به انتظارات فزاینده پیرامون این رویداد بی سابقه اضافه می کند. از فروش بلیت تا نمایش جهانی، هر مرحله از این فرآیند توسط همه کسانی که مشتاق شرکت در این تجربه منحصر به فرد هستند، از نزدیک دنبال می شود.

صحنه‌سازی «تجربه مسی» به تولیدی بی‌نظیر منجر شده است که هر مجموعه نشان دهنده سرمایه‌گذاری فردی 3 میلیون دلاری است.

اینتر میامی برای دفاع از قهرمانی به میدان می آید

امروز در یک اطلاعیه مورد انتظار، برنامه رسمی مرحله گروهی جام لیگ های 2024 به همراه جزئیات کلیدی مسابقات فاش شد.

این رویداد که توسط Coors Light ارائه شد، نوید یک تورنمنت نیرو بخش بین باشگاه های برتر ایالات متحده، کانادا و مکزیک را می دهد.

لیونل مسی و اینتر میامی که مصمم به دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال 2023 هستند، برای شروعی قوی آماده می شوند تا در مرحله گروهی مقابل تیم های قدرتمند مکزیکی، باشگاه پوئبلا و تیگرس قرار بگیرند. این مسابقه مهیج شنبه 27 جولای ساعت 20 آغاز می شود.

دومین دوره از مسابقات تحریم شده توسط کونکاکاف، در مجموع 18 باشگاه از لیگ مکزیک، LIGA MX، و 29 باشگاه از لیگ برتر فوتبال (MLS) برای کسب افتخار رقابت می کنند. این مسابقات که قرار است از 26 ژوئیه تا 25 آگوست 2024 برگزار شود، قالبی به سبک جام جهانی را اتخاذ می کند که نویدبخش مسابقات جذاب و رقابت شدید است.

لیگ 2024 نه تنها بهترین‌های فوتبال آمریکای شمالی را به نمایش می‌گذارد، بلکه به عنوان دروازه‌ای مهم برای ورود به جام قهرمانان معتبر کونکاکاف عمل می‌کند. فاتح جام قهرمانان کونکاکاف، جایگاهی را در جام باشگاه‌های جهانی فیفا به‌عنوان نماینده منطقه در صحنه جهانی تضمین می‌کند.

با پیشرفت مسابقات، تیم های پیشرو در دور حذفی تک بازی به مصاف هم می روند. دور 32 که برای 7 تا 9 آگوست برنامه ریزی شده است، شامل 16 مسابقه است و پس از آن دور یک شانزدهم در 12 تا 13 آگوست برگزار می شود که میدان را به 8 مدعی کاهش می دهد. مرحله یک چهارم نهایی که برای 16 تا 17 آگوست برنامه ریزی شده است، چهار مسابقه فشرده را شاهد خواهیم بود که راه را برای مرحله نیمه نهایی در 20 یا 21 آگوست هموار می کند.

اوج این تورنمنت، فینال جام لیگ 2024 و مسابقه مقام سوم، قرار است روز شنبه، 25 آگوست، طرفداران را مجذوب خود کند. این مسابقات تعیین کننده، سه باشگاهی را که برای لیگ قهرمانان کونکاکاف 2025 واجد شرایط خواهند بود، مشخص خواهند کرد.

در تلاش برای افزایش رقابت و عادلانه بودن مسابقات، جام لیگ 2024 یک سیستم رتبه بندی و امتیازات هاب را برای باشگاه های با عملکرد برتر LIGA MX معرفی می کند.

علاوه بر این، برای بهینه‌سازی ترتیبات لجستیکی و تضمین رقابت متعادل، باشگاه‌های شرکت‌کننده بر اساس رتبه‌بندی جام لیگ به سه سطح تقسیم می‌شوند. مسابقات به مناطق شرقی و غربی تقسیم بندی می شوند و سفر برای همه تیم ها به حداقل می رسد.

برگردان: هستی رفیعی