جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

قطر پاسورهای درخشان ایرانی در لیگ های اروپا

اخبار دریافتی از لیگ های والیبال کشورهای مختلف اروپا حاکی از خبرهای خوشایند از بابت حضور موفق ایرانیان در پست پشت خط زن است.

در لیگ رومانی امیر غفور با کسب بیست وسه امتیاز و علی اصغر مجرد با کسب دوازده امتیاز ستاره های راپید بخارست بودند و در تیم آرکادا گالاتی جواد کریمی علی رغم کسب چهار امتیاز نتوانست مانع شکست تیمش شود تا دربی ایرانی ها به سود راپید بخارست و شاگردان دراگان کوبیلسکی تمام شود.

در لیگ با کیفیت ترکیه قطر پاسور ایرانی آلانیا اسپور هم عالی بود.

آلانیا اسپو۳_ تورشاد یک ؛بردیا سعادت قطر پاسور ایرانی باشگاه آلانیا اسپور در این دیدار بیست و چهار امتیاز برای آلانیا اسپور کسب کرد تا همچنان وضعیتش در جدول برای صعود به نیمه نهایی خوب باشد. انها هم اکنون در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

حالا با نمایش خوبی که امین اسماعیل نژاد در ایتالیا و ورونا دارد و د خشش امیر غفور و بردیا سعادت رقابت ایرانیان در این پست تعیین کننده دلگرم کننده است تازه صابر کاظمی را هم داریم ولی در سایر پست ها کمی تا قسمتی دارای تردید هستیم از جمله پاسوری که فعلا نگاه‌ها در این فصل به علی رمضانی آستانه پاسور خوش ترکیب و گیلانی تیم طبیعت از مجموع ۱۷۳۲ اقدام خود ۵۵در صد موفقیت موفقیت داشته و در صدر پاسور های لیگ قرار دارد و در مثلث مدعیان پاسوری بالاتر ازمحمد وادی و علی بهبودی قرار دارد و عرشیابه نژاد پاسور تیم ملی جوانان که برای شهرداری ارومیه پاس می دهد با ۵۴ در صد موفقیت از ۱۴۰۴ اقدام جای گرفته است.اما با این همه جای خالی پاسوری مانند سعید معروف به شدت در والیبال ایران حس می شود آیا فکری در این باره وجود دارد؟

نویسنده:جمشیدحمیدی