جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

دیوار کوتاه مدیر روابط بین الملل استقلال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در تازه ترین احکام صادره مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال را به مدت ۳ سال از فعالیت فوتبالی محروم کرد البته دلیل آن خیلی سر بسته اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: واقعیت این است که کمیته اخلاق نسبت به صدور رای باشگاه استقلال صورت مسله را پاک کرده است. موضوع محرومیت به استفاده از سر برگ فدراسیون فوتبال توسط باشگاه استقلال برای انجام مکاتبه  بافیفا است. شکایت دبیر فدراسیون فوتبال مبنی بر جعل اسناد اکنون مدیر روابط بین الملل باشگاه به مدت سه سال محروم شده است.

نکته: مگر مدیر روابط بین الملل خودسرانه اقدام به مکاتبه با فیفا با سربرگ فدراسیون فوتبال کرده است؟ پای برگه مکاتبه با فیفا امضای چه کسی دیده می شود؟ آیا مکاتبه با نهاد های رسمی داخلی و خارجی بدون مجوز مدیر عامل باشگاه اعتبار قانونی دارد؟ بنابراین برای سرپوش گذاشتن بر تخلفات  دیگران، مدیر روابط بین الملل قربانی شد.

 همچنین با اعلام کمیته اخلاق جلال امیدیان مربی آلومینیوم اراک به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال، متخلف شناخته شده و به مدت 6 ماه از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و به مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 همچنین سروش مهاجری مدیر روابط بین‌الملل باشگاه استقلال به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال، متخلف شناخته شده و به مدت 3 سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.