جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
آینه لیگ برتر...

توقف در ایستگاه طبیعت و کولاک ارومیه

هفته هیجدهم والیبال برتر کشور شاهد خروش ارومی ها و پیروزی حساس گنبدیها همراه شد والبته شکست خودروسازان پیکانی در ایستگاه طبیعت !

اول از فولاد سیرجان ایرانیان بگوییم که در گرگان به پیروزی سه بریک رسید ولی این بازی چند بار متوقف شد ظاهرا برخی تماشاگران به میهمان پیله کرده بودند اما مقاومت سید موسوی در برابر تصمیم داوراول که با چاشنی کارت زرد و قرمز همراه بود کار را به خواهش کشانده بود تا سید حاضر به ترک زمین شد!!

شهردای گنبد سه سوته(!)سایپا را برد نارنجی پوشان باید غزل وداع از لیگ برتر را بخوانند ولی سه امتیاز این بازی برای یاران حبیب کوزه لی دریچه امیدی است تا در لیگ برتر بمانند وکاری به از هیچی باشد!حمید چوگان خوب پاس داد و قایمی توپ رساند و قلیج نیازی پر امتیاز شد.

شهرداری ارومیه در نبرد سهمگین تیم دوم جدول ایفا سرام اردکان را برد  اما باخت سه بردو انهم در پیش چشمان تماشاگران دو آتشه و پر شمار ارومی شکست نبود در تیم شهرداری احد رضایی،امیر خدا پرستی و ارمین صالحی و عرشیا به نژاد مجموعه ای کامل را برای عبدالرضا علی زاده به وجود آورده بودند.

شهداب در یزد مقابل تیم زخم خورده نیان الکتریک ماراتن سختی را پشت سر گذاشت شهدابی ها خوب و با انگیزه بازی نمی کنند و شاید اگر رضا عابدین به هنگام دفاع نمی کرد کار قهرمان ‌پارسال بازهم‌گره می خورد باید فکری برای ایجاد طراوت در این تیم کرد.

چادرملو سه بر صفر بر هورسان چیره شد هورسانی ها نباید همه کاسه و کوزه ها را سر عثمان پاکستانی بشکنند به حتم نزول یکباره این تیم دلایلی دارد که باید بررسی شود.

گیتی پسند با یک برد شیرین چون گز به رده دوم جدول رسید موقعیتی ممتاز که می تواند شانس نصف جهانی ها را در پلی آف افزایش دهد؛,در تیپ گیتی مهران توان لیبروی کم نظیر است و ارمین رنجبر که در قطر پاسور برای تیمش سنگ تمام می گذارد.

سر انجام طبیعت که در اسلامشهر پیکان تیم دو پله بالاتر از خود را شکست داد پیکانی ها بد نبودند ولی اسلامشهریها فراتر از همیشه بودند،سوای علی رمضانی که به لحاظ آماری سر امد پاسور های لیگ برتر قرار دارد مهدی رضایی در قطر پاس قوه محرکه طبیعتی هاست. وسهند الله وردیان و ابوالفضل قلی پور که همواره  خوب بازی می کنند.

ترین های هفته؛

تیم هفته؛شهر داری ارومیه و طبیعت اسلامشهر

بازیکن هفته؛عرشیا به نژاد/مهدی رضایی

مربی هفته؛ابراهیم وادی_عبدالرضا علی زاده با تقدیر از حبیب کوزه لی

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته هجدهم به قرار زیر است:

1- فولاد سیرجان ایرانیان 16 برد و 46 امتیاز

2- گیتی‌پسند اصفهان 11 برد و 34 امتیاز

3- شهداب یزد 11 برد و 34 امتیاز

4- ایفاسرام اردکان 11 برد و 32 امتیاز

5- طبیعت 11 برد و 31 امتیاز

6- پیکان تهران 10 برد و 31 امتیاز

7- چادرملو اردکان 9 برد و 28 امتیاز

8- شهرداری ارومیه 9 برد و 24 امتیاز

9- پاس گرگان 9 برد و 24 امتیاز

10- هورسان رامسر 9 برد و 23 امتیاز

11- مس رفسنجان 7 برد و 22 امتیاز

12- نیان الکترونیک خراسان 6 برد و 23 امتیاز

13- شهرداری گنبد 6 برد و 20 امتیاز

14- سایپا تهران یک برد و 6 امتیاز

نویسنده:جمشیدحمیدی