جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
آل کثیر پس از اولین تمرین با پرسپولیس

جای آقا یحیی خیلی خالی است

اولین تمرین آل کثیر با پرسپولیس انجام شد، استقبال پرسپولیسی ها و خوشامد گویی به وی آل کثیر را به وجد آورد.

در پایان تمرین آل کثیر نکاتی را بر زبان آورد که جالب بود. وی افزود: به خانه ام بازگشتم، نیم فصل از خانه دور بودم اما دلم با پرسپولیس بود. در تمرین امروز یک موضوع مرا رنج داد آن هم جای خالی آقا یحیی بود. هر نقطه زمین چشم می انداختم احساس می کردم آقا یحیی آنجاست. چشمم دنبالش بود اما آقا یحیی را نمی دیدم.

فوتبالم را مدیون ایشان می دانم. بعد از سختی های فراوان، برخوردهای پدرانه او مرا احیا کرد. جایش خیلی خالی است، دوست دارم که مجددا به خانه اش بازگردد. اگر راه برگشت وجود دارد دست به دست هم داده تا این مسیر فراهم و بازگشایی شود.

آقا یحیی از جنس پرسپولیس است. دلسوز تیم بود، حتی ناراحتی او هم به خاطر تیم است. او هرگز چیزی را برای خودش نخواست و نمی خواهد، چون یک پرسپولیسی ناب است. با آنکه در مقطعی بسیاری از هوادار و پیشکسوت و برخی دیگر با او نامهربانی داشتند، اما تا این لحظه در هیچ جا از کسی گلایه نکرده است.

او غم های تیم را با خودش همراه داشت اما در شادی ها هرگز خود را سهیم نمی دانست، جایش خیلی خالی است و امیدوارم که این گره با وساطت برخی از بزرگان پیشکسوت که بنده آنها را صاحب خانه و بالاتر از آن مالکان واقعی پرسپولیس می دانم باز و آقا یحیی را به پرسپولیس باز گردانند.

گزارش: اکبر عزیزی