یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه
پنالتی‌ زن استقلال تغییر کرد

دو بازیکن با پنالتی های خطا!

با مصدوم شدن کوین یامگا، مدافع هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال، علاوه‌بر اینکه این تیم یکی از ارکان موفقیت خود را احتمالا در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر از دست خواهد داد به احتمال بسیار زیاد در یک آیتم سرنوشت‌ساز نیز دچار چالشی بزرگ خواهد شد.

بر این اساس یامگا که از زمان حضور در استقلال با گل کردن تمام پنالتی‌هایش در سه فصل اخیر به دغدغه هواداران این تیم در این امر پایان داده است حالا با مصدومیت خود استقلال را وارد چالش جدیدی خواهد کرد.

از زمان حضور مدافع هافبک فرانسوی به‌جز یک پنالتی که آن را هم یامگا در ریباند تبدیل به گل کرد، در سایر بازی‌‌ها این بازیکن بلند‌قد و تنومند تمام پنالتی‌های خود را گل کرده تا هواداران استقلال، کادرفنی و بازیکنان این تیم دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشند.

حالا اما نگرانی‌ها از این بابت است که در غیاب یامگا کدام بازیکن قرار است برای زدن پنالتی‌های استقلال جایگزین وی شود. ‌بر همین اساس و آن‌طور که از تمرینات استقلال خبر می‌رسد به‌نظر می‌آید که به احتمال بسیار زیاد مهرداد محمدی، مهاجم ریز‌نقش آبی‌پوشان که در تیم‌های گذشته خود نیز این وظیفه را به‌عهده داشته و حتی در دیدارهای تدارکاتی ابتدای فصل و در غیاب کوین یامگا پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کرده بود این وظیفه را به عهده بگیرد.

البته شنیده می‌شود در این مورد نیم‌نگاهی هم بلانکو وجود دارد و چه بسا در غیاب یامگا این بازیکن آرژانتینی پنالتی‌های استقلال را بزند.

این در حالی است که پنالتی های یامگا خطا نداشت و استقلالی ها از بازیکنان جانشین انتظار چنین عملکردی را دارند.

گزارش: سوده رحمانوند