جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
پیام بازیکنان تیم ملی از زبان حسن روشن

روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت

اسطوره فوتبال کشورمان که در قطر به سر می برد، روز گذشته با ملی پوشان دیدار داشت و در فرصت پیش آمده تجربیات خود را در اختیار بازیکنان تیم ملی گذاشت.

حسن روشن که به اتفاق فرکی در کنار تیم ملی قرار دارد، در خصوص بازی با هنگ کنگ و مسابقه پیش رو با امارات که روز سه شنبه در ساعت 18 و 30  برگزار خواهد شد نقطه نظرات خاصی داشت. در ارتباط تصویری که با وی داشتیم، گفت: ساعاتی را در کنار بر و بچه های تیم ملی گذراندیم، البته به لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتند از بازی مقابل هنگ کنگ بسیار ناراضی بودند و از اینکه نتوانستند در آن  بازی خوب ظاهر شوند ناراحت بودند. اینکه اجازه دادند تا با ایجاد فضا برای تیم هنگ کنگ آن تیم خود را پیدا و حتی نبض و جریان بازی را در اختیار بگیرند ناخرسند بودند اما روشن افزود وظیفه ما چنین حکم می کرد که این فضا را از بین ببریم، با صحبت هایی که انجام دادیم، فضای مساعد را فراهم ساختیم تا داستان هنگ کنگ را فراموش و فقط به بازی به امارات فکر کنند.

روشن از سوی بازیکنان ملی پوش حامل پیامی برای هواداران به تیم ملی بود و گفت: بر و بچه های تیم ملی به من ما موریت دادند تا به هواداران این پیام را بدهم بازی با هنگ کنگ یک اتفاق غیر پیش بینی شده بود. دیگر اجازه نخواهیم داد تکرار شود. در بازی با امارات قدرت فوتبال ایران را به نمایش خواهیم گذاشت. بازی با هنگ کنگ تمام شد و دیگر به آن فکر نمی کنیم. روز خوب را مقابل امارات خواهید دید اکنون هدف مشخص شده است و برای قهرمانی تلاش خواهد شد و تا زمان قهرمانی لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد.

روشن در پایان اضافه کرد: اصولا در تورنمنت های بزرگ از اتفاقاتی که در روز دیدار با هنگ کنگ پیش آمد طبیعی است، در جام جهانی آرژانتین به عربستان باخت اما قهرمان شد، مهم این است که اتفاقات بد اوایل مسابقات به وجود آمده و برای جبران وقت وجود دارد.

پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران یادآور شد که در دیدار با بازیکنان و صحبت هایی که شد، امید به اردوی تیم ملی فوتبال بازگشت بچه های تیم ملی قول دادند که از بازی با امارات، چهره تیم را در حد یک قهرمان خواهید دید.

گفت و گو: اکبر عزیزی