جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
گلایه قهرمان سابق بوکس از نابغه کشتی

بادپا:بوکس هنری ترین ورزش دنیاست

بوکسورها اهل فرار کردن نیستند رینگی که آنها را احاطه کرده است شهادت می دهد که قهرمانان این رشته هرگز اهل فرار و پاپس کشیدن نبودند.

پرویز بادپا قهرمان سابق بوکس آسیا در واکنش به صحبتهای استاد عبدالله موحد گفت:بوکس یک هنر است اینکه مشت بزنی و مشت نخوری.رقص پای محمدعلی کلی را که بیاد دارید واقعا یک جاذبه مینیاتوری در روی رینگ بوجود می آورد بدون رودربایستی باید بگوییم که از آقای موحد توقع نداشتم ایشان یک پهلوان است لذا همه حتی تنیسورها هم توقع دارند که در قضاوتهای خود ورزشها را با هم مقایسه نکنند.اگر دور زمین بوکس رینگ بستن در کشتی هم ورزشکاران را مرتب در حال بیرون رفتن از تشک هستند.

بادپا درباره اوضاع این روزهای بوکس ایران و استخدام مربی کوبایی نیز گفت:در زمان ما غیرت پنجاه درصد موفقیت بود یک مربی خارجی داشتیم که می گفت باید به دیوار بتونی مشت بزنیم تا استوار بمانیم ضربه زدن به دیوار فسفوری فایده ندارد پول متاسفانه ورزش ما را خراب کرده است در گذشته ما باچهار بوکسور اعزام می شدیم و با چهار مدال طلا بازمی گشتیم اما امروز مشاهده می کنیم که تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حتی یک برنز هم به دست نمی آورد.

مربی بزرگ و دارای کارنامه به حتم به کار بوکس ایران خواهد امد اما ورزشکاران هم باید غیرتمندانه تلاش کنند و در جهت اعتلای نام کشور عزیزمان سختکوش باشند.

گفت و گو:عباس اسماعیلی