جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
تاکید نکونام به جذب دو بازیکن

جانشین یامگا تایید شد!

مدیریت استقلال در تلاش است تا حداقل دو نفر از لیست نکونام را به‌خدمت بگیرد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد که آبی‌ها درپی‌جذب بازیکن در پست‌های پلی میکر و وینگرچپ هستند.

بازیکنانی‌که سرمربی آبی‌ها برای تقویت اسکواد تیمش و رقابت در نیم فصل دوم، نیاز ضروری به جذب آنها دارد.

جذب حداقل دو بازیکن از فهرست‌های اول و دوم نکونام دور از دسترس‌نیست و استقلال تلاش خود را برای جذب‌بازیکنان‌جدید آغاز کرده است و باید دید که بالاخره مدیریت باشگاه استقلال بعد از رافائل سیلوا، کدام بازیکن را می‌تواند جذب کند.

از طرفی از کوین یامگا باید به‌عنوان یکی از ارکان موفقیت استقلال در سال‌های اخیر یاد کرد. بازیکنی که بعد از دو‌فصل‌و‌نیم حضور در استقلال رکوردهای زیادی را به نام خود سند زده و قطعا آبی‌ها در غیاب این بازیکن در نیم‌فصل دوم مشکلاتی خواهند داشت.

درخصوص جایگزین احتمالی این بازیکن طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح شده و این در شرایطی است که با وجود آنکه بعد از بازی آریو؛ کانال رسمی استقلال نتیجه این دیدار را با عکس سامان تورانیان (هم‌پستی یامگا) پوشش داد، به‌نظر می‌رسد با خرید سیلوا در خط دفاعی و آماده شدن بازیکنانی مانند مرادمند و سلیمی تا آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌ها احتمالا صالح ‌حردانی به یک خط جلوتر منتقل شده و جای یامگا را خواهد گرفت.

گزارش:سوده رحمانوند