دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه
جریمه انضباطی یا معاوضه در انتظار هافبک خطاکار

بهبود چشم یامگا در گذر زمان!

وضعیت کوین یامگا دراستقلال به داستان پیچیده ای تبدیل شده است.

این بازیکن که حضورش در تیم و ترکیب استقلال بسیار مهم و با اهمیت است در حال حاضر وضعیت مبهمی دارد عده ای معتقدند که کوین تا پایان فصل به ترکیب استقلال نمی رسد و عده ای امیدوارند که این به واقع ستاره بتواند برای استقلال به میدان برود و تنها دو سه بازی تیم را از دست بدهد.

اما نکته قابل توجه این است که شنیده می شود پروسه مصدومیت این بازیکن زمان بر است و با اینکه چشم این بازیکن عمل شده و این عمل نیز موفقیت آمیز بوده اما یامگا برای بهبودی نیاز به زمان دارد و حتی چشم وی به عمل دیگری نیز نیاز دارد که طی روزهای آینده انجام می شود.

گویا کوین که گفته می شد تنها دو سه بازی استقلال را در ادامه کار از دست می دهد باید روزهای بیشتری را در بیمارستان سپری کند تا به بهبودی برسد واو به همراه هواداران استقلال به زمان و صبر زیادی نیاز دارند!

این در حاالی است که استقلال برای جایگزینی این بازیکن نیز با مشکلاتی روبروست و نکونام که در حال حاضر حتی نتوانسته یک بازیکن از دو لیست ارائه شده به مدیریت را در اختیار داشته باشد برای جایگزینی یکی از بهترین های تیمش نیز دچار مشکل بزرگی است که قطعا در ادامه بازی ها وی را با چالش بسیار جدی تری روبرو می کند.

نکته بعدی در مورد امیدحامدی فر بازیکنی است که غیرعمد عامل اصلی این مشکلات است جوانی که با بی احتیاطی شرایط بازیکن خارجی و محجوب استقلال را به خطر انداخت و در حال حاضر نیز شرایط  تمرین کردن ندارد.

این بازیکن که از اتفاقات رخ داده بسیار غمگین است روحیه ای برای تمرین کردن ندارد و سرمربی استقلال نیز که از وی بسیار دلخور وبه نوعی عصبانی است اعلام کرده چند روزی دور از تمرینات باشد تا وضعیتش مشخص شود.

حامدی فر بر خلاف شایعات در لیست مازاد نیست اما با اتفاقی که رخ داده و استقلال را تحت تاثیر قرار داده زمان می برد که بتواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد اما با توجه به کمبود بازیکن در لیست استقلال و وضعیت مبهم یامگا نکونام به حضور این بازیکن نیاز دارد اما قطعا با جریمه انضباطی و مالی روبرو می شود تا از این پس با آرامش بیشتری در تمرینات کار کند زیرا یک بی احتیاطی کوچک شرایط را برای یک بازیکن به طور کامل تغییر می دهد و حتی ممکن بود یامگا نیز به سرنوشت پادوانی دچار شود!البته که صحبت از معاوضه این بازیکن با چند بازیکن لیگ برتری نیز مطرح است که نکونام اصرار فراوانی به آن دارد و با توجه به علاقه سرمربی تیم به حامدی فر این اتفاق نیز با مسائل پیش آمده در نوع خود عجیب بنظر می رسد.

گزارش:سوده رحمانوند