جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
اما و اگر برای تیم ملی هندبال

نیمه مربیان را باختیم

تیم ملی هندبال ایران با قبول سه شکست عجیب دچار اما و اگر شد و تقریبا امیدش برای صعود به مسابقات جهانی به یاس تبدیل شد.

آخرین حریف ما در مسابقات قهرمانی آسیا که در منامه بحرین برگزار می شود امارات است. تیمی که تا کنون بازنده مطلق مقابل ما نبوده است اما در شرایطی که رقبای ما خود را برای گرفتن سهمیه آماده کردند چرا تیم ملی ما تن به شکست های ناباورانه داد. حسن پروانه بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس هندبال می گوید:ما سه بازی مقابل کره، قطر و ژاپن را در ده دقیقه آخر واگذار کردیم در بازی با کره و ژاپن تا دقایق آخر جلو بودیم ولی حیف که نیمه مربیان را به حریفان باختیم.

رحیم زاده مربی تیم ملی که با تیم نوجوانان نایب قهرمان آسیا شده بود برای مسابقات سطح بزرگسالان تجربه کافی را نداشت و در برخی اوقات با روی آوردن به پاورپلی تن به شکست داد. در این شرایط دروازه بان از زمین بیرون کشیده می شود و دو خط زن به جمع می پیوندد این تاکتیک حداکثر برای 5 دقیقه است نه اینکه بخش مهمی از تایم بازی را در بر بگیرد.

پروانه اضافه کرد: پاورپلی زمانی کاربرد خواهد داشت که در تمرینات و به ویژه در بازی های تدارکاتی تکرار و آزمایش شود.از سوی دیگر بردن سه دروازه بان همراه تیم ملی اشتباهی بود که باعث شد یک یار ذخیره کمتر را اعزام کنیم. با داشتن سیاوشی و برخورداری نیازی به این امر نبود.

گفت و گو:ج- دوستدار