جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

طارمی: اینکه موقعیت ایجاد می شود یعنی برنامه داریم

انتقاد از تیم ملی به دلیل بازی بد مقابل هنگ کنگ آغاز شده است ابن در حالی است که تیم ملی با دو بازی، دو پیروزی‌وشش امتیاز در کارنامه دارد وبه عنوان صدرنشین گروه به مرحله دوم راه یافته است.با اینحال بازیکنان تیم ملی به روزهای خوب امید وارند. از جمله طارمی که همه از او‌انتظار گلزنی دارند.

به گزارش البرزورزشی:مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد در زمان مناسب در جام ملت‌های آسیا گلزنی کند.

مهدی طارمی پس از بازی مقابل هنگ‌کنگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود و انتظار چنین بازی‌ای را از هنگ‌کنگ نداشتیم. به آنها تبریک می‌گویم. خیلی خوب بودند. چیزی را که مد نظرمان بود نتوانستیم به‌خوبی انجام دهیم. اینجا جام ملت‌های آسیاست، همه می‌آیند و تمام توانشان را می‌گذارند که بتوانند بهترین عملکردشان را داشته باشند. شرایط بازی برای ما خوب پیش نرفت ولی اینکه شش امتیاز گرفتیم، شرایط بدی نداریم و شرایط خوب است. امیدواریم در ادامه روند بهترین بازی‌هایمان را انجام دهیم.

طارمی درباره اینکه امیر قلعه‌نویی از موقعیت‌های از دست رفته ایران ناراحت بود، گفت: این یک چیز طبیعی است. بعضی اوقات مثل بازی فلسطین توپ‌هایمان وارد گل می‌شوند و بعضی از بازی‌ها مثل هنگ‌کنگ توپ وارد دروازه نمی‌شود. این طبیعت فوتبال است و همین هاست که فوتبال را جذاب کرده است. اینکه می‌توانیم موقعیت درست کنیم یعنی برنامه‌ریزی کردیم و تاکتیک خودمان را پیاده می‌کنیم.