یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

برانکو می ترسد قبول مسوولیت کند!

هرچند ظاهراً مسائل شخصی و خانوادگی از دلایل جواب منفی برانکو به پرسپولیس عنوان شد اما به نظر می‌رسد این مربی در شرایط فعلی پرسپولیس از قبول مسئولیت این تیم ترسیده است.

هرچند برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس برنگشت، اما هرگز نگفت هیچ‌گاه به این تیم برنخواهد گشت.  جالب است که در مورد دلایل این مربی اخیرا شنیدیم، برانکو بعد از جام ملت‌ها قصد دارد مدتی را استراحت کند و دوست ندارد بعد از این تورنمنت سنگین به‌یکباره به پرسپولیس آمده و تیمی را دست بگیرد که از شرایط آن آگاهی نداشته و بلافاصله پا به مسابقات سنگین و فشرده لیگ بگذارد.

 نکته دیگر اینکه برانکو خیلی خوب می‌داند کار کردن در پرسپولیس چقدر سخت است و توقع هواداران از او نیز خیلی بالاست از این رو ترجیح می‌دهد در این برهه زمانی پیشنهاد این تیم را رد کرده و در فرصت بهتری به ایران برگردد. مورد دیگر اینکه برانکو به‌خاطر شرایط سنی‌اش کار کردن در تیم ملی را به باشگاه ترجیح می‌دهد و شاید اگر بعد از جام ملت‌ها با پیشنهاد احتمالی سرمربیگری تیم ملی روبه‌رو شود آن را رد نکند.

 مساله دیگر این بود که اگر برانکو قراردادش را با عمان تمدید نکند که احتمالش زیاد است شاید در تابستان درصورت پیشنهاد دوباره باشگاه پرسپولیس آن را رد نکند. البته به شرطی که شرایط این باشگاه بهتر از الان باشد

گزارش: عباس اسماعیلی.