جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
آینه هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور

آرامش بعد از بحران آغازین...

صدرنشینی تیم فولاد سیرجان ایرانیان تداوم پیدا کرد این تیم که در تمام پست ها بازیکنان جایگزین مناسب دارد با عصای تجربه و جوانی به پیش می تازد.

این درحالی است که تیم شهداب یزد که نیم فصل بحرانی را پشت سرگذاشته است خود را به رده دوم جدول رسانده است. پیروزی شهرداری چی های ارومیه با همتای گنبدی نیز از اتفاقات جالب لیگ در هفته ای که گذشت بود.

دود و کنده

ستاره های باتجربه والیبال ایران پیش از ماراتن فولاد سیرجان و چادرملو اردکان مسابقه ای که 5 ست ادامه یافت و در نهایت مردان فولاد به پیروزی دست پیدا کردند اما صرف نظر از نتیجه ای که رقم خورد والیبال ایران پایداری حمزه زرینی و ارزشمندی سیدموسوی را از یاد نمی برد.

این بازیکنان سرشار از تجربه مصداق کامل دود و کنده هستند.

شهداب خود را باز می یابد؟

تیم شهداب با کسب پیروزی سه بر یک مقابل مس رفسنجان سه امتیاز شیرین اندوخته است و خود را به رده سوم جدول رساند تا همانند سال پیش آرام و بدون هیاهو خود را در صدر جدول قرار دهد.

شهدابی ها که به تازگی میلوس، پاسور با تجربه صربستانی را به خدمت گرفته اند در این بازی نیز بیشتر به سرعتی زن های خود به ویژه مسعود غلامی تکیه کرده بودند.

پاراپانو بلغاری باز هم از چهره های درخشان تیم زردپوش دیار بادگیر ها بود.

برد مطلق طبیعت

تیم طبیعت در قلعه عقاب ها به یک پیروزی قاطع دست پیدا کرد.

شاگردان ابراهیم وادی در این بازی همبستگی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته اند و به ویژه مثلث علی رمضانی، رامین خانی و مهدی رضایی بیشتر جلب توجه کرد، قدرتی زن های طبیعت به راه بیافتند با داشتن سرعتی زن های خوبی مانند محراب ملکی می توانند برای هر تیمی دردسرساز باشند.

ابراهیم وادی همچنان با اطمینان به تیم کم ستاره خود اعتماد دارد.

پیروزی شیرین یاران عباسعلی

تیم ایفاسرام اردکان ماراتنی دشوار را با تیم جوان هورسان رامسر پشت سر گذاشت تا یکبار دیگر موج شادی و امیدواری در ایفاسرام پراکنده شود.

علی حق پرست با کسب 28 امتیاز همچنان از یاران تاثیر گذار تیم اردکان بود اما در این بازی امیر سرلک، علی مباشری و محمدشاهعلی نیز در فرصت های پیش آمده برای تیمشان خوب جنگیده اند.

در تصویر عباسعلی میرحسینی را کنار فرزاد ملابهرامی، پاسور تیز چنگ و باتجربه تیم مشاهده می کنید.

اعتماد به نفس عبدالرضا

عبدالرضا علیزاده تنها لیبرویی است که به جمع مربیان لیگ برتر پیوست.

او که زمانی دومین لیبروی جام بین قاره ای جهان بعد از سانچز برزیلی شده بود این روز ها گوشه هایی از هنر کوچینگ خود را به تصویر می کشد. او در هفته شانزدهم در حضور 5000 تماشاگر یک پیروزی شیرین را تقدیم ارومی های عاشق والیبال کرد.

احد رضایی که 80% توپ های خود را خوابانده بود عطا زراعت گر و آرمان صالحی برای تیم شهرداری کولاک کردند.

....و سرانجام پیکان

پیکانی ها که آغازی پر از تزلزل در لیگ برتر داشتند در نیم فصل دوم سمایی جدید از خود ارائه دادند، پیروزی سه بر صفر خودروسازان مقابل تیم جنگنده و جوان پاس نمونه ای از بیداری و خودباوری آبی پوشان پیکان است.

در تیم پیکان اینبار محمدرضا موذن همچنان در توپ گیری و دریافت بی نظیر بود و علی رضا بهبودی هم توپ های خوبی را برای سعید رنجبر بازیکن سیرجانی قطرپاسور ارسال کرد.

رنجبر 71% در آبشار موفق عمل کرده است.

نویسنده: جمشید حمیدی