یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

اخبار دنیای توپ گرد

خیلی عجیب است بازیکن خارجی شاغل در لیگ ایران چنان می زنند که بینایی وی در خطر می افتد تاجایی که رئیس فدراسیون فوتبال با همه مشغله هایی که دارد به عیادت یامگا می رود.

خطری که یامگا را تهدید می کند

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اما بشنوید که با تصمیم کادر فنی استقلال، امید حامدی‌فر، هافبک این تیم، حق حضور در تمرین‌ آبی‌پوشان تهران را ندارد.

حامدی‌فر در جریان تمرین این تیم باعث آسیب‌دیدگی شدید کوین یامگا، مدافع استقلال، شد؛ به نحوی که باعث شده چشم چپ این بازیکن بینایی‌اش را از دست بدهد.

این اتفاق باعث شد جواد نکونام حق حضور در تمرین‌های گروهی را به حامدی‌فر ندهد و شاید حتی این بازیکن در فهرست بازیکنان مازاد استقلال قرار گیرد.

داوران ایرانی در جام ملت های آسیا

دیدار تیم‌های فوتبال عمان و تایلند از گروه F جام ملت های آسیا در حالی روز یکشنبه اول بهمن ماه برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم کمک داوران این بازی هستند. همچنین علیرضا فغانی به عنوان داور جهارم در این دیدار حضور دارد.

جدایی قطعی سرلک از پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در تمرین سرخپوشان با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد و رسما از پرسپولیس جدا شد. میلاد سرلک که با پایان معافیتش حالا باید به سربازی برود، با حضور در تمرین پرسپولیس با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.

به نظر می‌رسد او به ملوان خواهد پیوست.