جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

مدیرعامل مس‌: جلسات ما با الهامی بیشتر انضباطی بود

مدیرعامل باشگاه مس گفت: نتایج تیم ما زیاد خوب نبود و یک‌سری مسائل حاشیه‌ای نیز داخل تیم داشتیم که ادامه کار با ساکت الهامی را برای ما سخت کرده بود.

حسین پورمحمدی در گفت‌وگو با البرز ورزشی اظهار داشت: از اول مسائل اخلاقی و انضباطی برای ما مهم بود و پیش‌فصل در مورد این موضوع به‌شدت صحبت کردیم. موضوع ما چندان بحث فنی و مالی نبود و بر مسائل انضباطی بیشتر تاکید داشتیم و خواهان رعایت آن بودیم. به همین دلیل چند بندی را در قراردادش گذاشتیم. البته ما به‌دنبال استفاده از آن بندها نیستیم و بیشتر به‌دنبال آن هستیم که اگر قرار است با این مربی ادامه دهیم با مدل جدید همکاری کنیم و اگر نتوانستیم نیم‌فصل جدا می‌شویم.

وی ادامه داد: تا یکی دو روز آینده جمع‌بندی می‌کنیم و اطلاعات دقیق را اعلام می‌کنیم. این‌طور نیست که ما با الهامی کار را تمام کرده باشیم، من حتی شخصا یک جلسه هم با او در مورد مسائل مالی صحبت نکردم. جلسات ما بیشتر در مورد مسائل انضباطی بود، ابتدا باید این موضوع تعیین‌تکلیف شود و مسائل حاشیه‌ای مشخص شوند بعد در مورد ادامه کار تصمیم بگیریم. این در‌حالی است که هنوز باشگاه به جمع‌بندی نرسیده است.

مدیرعامل باشگاه مس در مورد این که مذاکرات طولانی شده و زمان را از دست خواهند داد تصریح کرد: ما می‌دانیم این مذاکرات طولانی شده و ما را از اهداف‌مان عقب می‌اندازد. از این رو تا یکی دو روز آینده جمع‌بندی می‌کنیم. هنوز اما دیر نشده و خیلی‌ها تمرینات را شروع نکرده‌اند یا با نفرات کم تمرینات را آغاز کرده‌اند.

پورمحمدی با اشاره به ادامه مشکلات مالی تیم مس گفت: در‌حال‌حاضر هیچ نقدینگی‌ای نداریم مگر اینکه بازیکنی بفروشیم و از این طریق در بازار نقل‌و‌انتقالات شرکت کنیم. در‌حال‌حاضر ۳۲ تا ۳۵ درصد به بازیکنان پرداخت کردیم، مشکلی از این نظر وجود ندارند و مشکلات قبلی در این خصوص با صحبت حل شد.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی