جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

مارتینز مجوز داد، عیسی تردید دارد

تردید های عیسی آل‌کثیر باعث شد، فولاد فعلا از خرید خود رونمایی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: عیسی آل‌کثیر بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل بد در سپاهان در‌نهایت در لیست مازاد مورایس قرار گرفتن تا مجبور به ترک این تیم شود. در آن سو سپاهانی‌ها شرط صدور رضایتنامه او را انتقال به تیم‌های غیر‌مدعی دانستند و در این میان باشگاه فولاد نیز با رقم خوب خواهان جذب او و احسان پهلوان شد. اپ

ایجنت مشترک این دو بازیکن با باشگاه فولاد برای انتقال هر دو بازیکن به توافق رسید، اما باشگاه ا‌هوازی فقط از جذب پهلوان رونمایی کرد. در‌حالی‌که توافق برای حضور عیسی هم در این تیم انجام شده و فقط رضایت سرمربی اسپانیایی این تیم باقی‌ مانده است.

مارتینز برای جذب پهلوان اوکی داد، اما برای خط حمله اصرار دارد مهاجم خارجی بیاورد و به مسئولان باشگاهش گفته فقط می‌توانند عیسی را جایگزین مهاجمان فعلی خود کنند. در این بین عیسی همچنان امیدوار به بازگشت به پرسپولیس است، اما هیچ پالس مثبتی از این باشگاه دریافت نکرده است.

جالب اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس این روزها در تلاش برای جذب جواد آقایی‌پور مهاجم استقلال‌خوزستان است و چه‌بسا اگر این انتقال نهایی نشود، عیسی شانس بازگشت به جمع سرخپوشان را پیدا کند.