جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

اینتر منتظر پایان جام ملت‌های آسیا

گزارش سایت ایتالیایی از حضور طارمی در نرآتزوری‌ خبر می‌داد.

رسانه‌های ایتالیایی این روزها با اطمینان بیشتری از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان خبر می‌دهند.

 به‌خصوص که فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور و شاخص در حوزه نقل و انتقالات روز سه‌شنبه خبر داد که این جابه‌جایی مراحل پایانی خود را می‌گذراند و این بازیکن در آستانه انتقال تابستانی به اینتر قرار دارد. سایت «سامپراینتر» هم در گزارشی از شرایط نقل و انتقالاتی شاگردان اینزاگی و خریدهای زمستانی آنها می‌نویسد.

طی هفته‌های آینده این دو خرید به عنوان بازیکن آزاد قرار است در تابستان راهی این تیم شوند. اینتر به تازگی یکی از اصلی‌ترین اهداف تابستانی‌اش را به یکی از رقبای داخلی خود باخت و دوست ندارد در دیگر خریدهایش ناکام باشد.

تیاگو ژالو، مدافع 23‌ساله لیل فرانسه که قرار بود در تابستان پیراهن نرآتزوری را بپوشد با یووه به توافق رسیده است و حالا تمرکز اصلی اینتر روی خرید دو بازیکن مهم دیگر است تا احیانا به خدمت گرفتن آنها منتفی نشود.

آنها مدت‌هاست شرایط زیلینسکی و طارمی را زیر نظر دارند و هر دو بازیکن قراردادشان با باشگاه‌های فعلی‌شان در انتهای این فصل به پایان می‌رسد و به همین دلیل باشگاه ایتالیایی به‌دنبال این است که آنها را بدون پرداخت هزینه و به‌صورت رایگان به خدمت بگیرد تا از این طریق بخشی از هزینه‌های خود را کاهش دهد.

سایت یورواسپورت ایتالیا نیز با اشاره به احتمال بالای خرید طارمی توسط اینتر نوشته است: طارمی در نخستین بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در ترکیب اصلی قرار داشت و اینتر منتظر بازگشت او از این تورنمنت است تا توافقات نهایی برای خریدش را انجام دهد.

این بازیکن در سال 2020 راهی پورتو شد و در این مدت با 86 گل و 53 پاس گل در 171 مسابقه نمایشی‌ درخشان با پیراهن اژدهاها داشته است. همین عملکرد خوب باعث شده تا مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار گیرد و حالا اینتر می‌خواهد برای تابستان بعدی او را به عنوان بازیکن آزاد بخرد.

گزارش: نیلوفر مژدهی