جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
یک گلایه از اوجاقی

تشریح جشنواره های ورزشی در شهرداری

حسین اوجاقی در نشست خبری مرحله پایانی قهرمان شهر اظهار داشت: وظیفه اصلی و رسالت سازمان ورزش شهرداری ترویج ورزش همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مسابقات جشنواره و این قبیل مسابقات ابزاری برای ما برای ترویج است چون شور و شوق و هیجان در بین جوانان ایجاد می کند. قهرمان شهر را با تاکیدات توکلی زاده ایجاد کردیم که دومین دوره اش امسال برگزار و به مرحله پایانی رسیده است. در این رقابت ها یک میلیون نفر ثبت نام و شرکت کردند. بخش مرحلی و منطقه ای انجام شده است و الان به مرحله فرامنطقه ای یا نهایی رسیده است.

وی ادامه داد: هندبال، بسکتبال و فوتبال گل کوچک، بدمینیتون، کشتی، دارت و شنا، فوتبال دستی رشته های این مسابقات هستند و در بخش بانوان هم والیبال، داژبال، بسکتبال، دارت، بازی های بومی محلی، بدمینتون، تنیس روی میز و ژیمناستیک بود. چند سالن خود را  هم برای برگزاری این رشته ها مجهز کردیم.

در آستانه سالروز ولادت حضرت علی برنامه زورخانه ای جوانمردان شهر را ترسیم کردیم و روز سه شنبه 3 بهمن 3 تا 5 بعد از ظهر اجرا خواهد کرد و از پیشکسوتان هم دعوت کرده ایم. در کنار آن از پهلوانانی که بازوبند پهلوانی را در ادوار مختلف گرفته اند هم دعوت شده اند تا در این مراسم سنتی و آیینی شرکت کنند.

متاسفانه به نظر می رسد که روابط عمومی بخش روابط شهرداری خصوصی عمل می کند چون در نشست های خبری خود هیچ دعوتی از البرز ورزشی به عمل نمی آورد.