جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

مدافع خارجی در رادار نساجی

با جدایی مهدی رحمتی و روی کار آمدن آلکاراس به عنوان مربی خارجی شرایط در این تیم به طور کامل تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سرمربی اسپانیایی تیم نساجی پس از انجام دو بازی که اتفاقا‌ نظر مسئولان را نیز جلب کرد لیست ورود و خروج تیمش را نیز در اختیار باشگاه نساجی قرار داد. آلکاراس پنج بازیکن را از این تیم کنار گذاشت و از باشگاه خواست تا نفرات جدیدی را جایگزین آنها کند.

حضور برخی بازیکنان جوان در تمرینات نساجی همچون مرصاد سیفی و آریا برزگر باعث شد این مربی برای خط زدن پنج بازیکن از تیم نساجی هیچ نگرانی‌ای نداشته باشد.

 به این ترتیب با توجه به یک جای خالی که از قبل برای نساجی وجود داشت و جدایی رشید مظاهری، محمد‌رضا مهدی‌زاده، احمد موسوی، علی داوران و علا عباس، مسئولان این تیم می‌توانند شش خرید دیگر داشته باشند. تاکنون جذب سعید آقایی و علیرضا رضایی قطعی شده و به نظر می‌رسد پیوستن محمد عباس‌زاده نیز خط تهاجمی این تیم را ترمیم کند.

دو بازیکن دیگر نیز در لیست خرید نساجی وجود دارد که هنوز توافق نهایی با آنها حاصل نشده اما به زودی در خصوص این دو بازیکن نیز تعیین‌تکلیف می‌شود.

از سوی دیگر آلکاراس با توجه به شرایط تیم نساجی خواهان جذب یک مدافع شده که با توجه به بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات هیچ یک نظر این مربی را جلب نکردند. از این رو قرار شد با جذب یک مدافع خارجی نیاز تیمش در این بخش را برطرف کند.

مسئولیت جذب بازیکن خارجی به عهده آلکاراس است و قرار است این مربی با شناختی که از لیگ دیگر کشورها دارد مدافع متناسب با نیاز تیمش را به خدمت بگیرد. به این ترتیب مسئولیت این کار به طور کامل به او سپرده شده است.