یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

استارت تمرین نساجی با ۳ غایب

تیم نساجی با بازگشت آلکاراس از تعطیلات، تمرینات خود را از روز شنبه و ورزشگاه انقلاب آغاز کرد به این ترتیب آنها قصدی برای بازگشت به قائمشهر و تمرین در مازندران ندارند.

از آنجا که زمین ورزشگاه کارگران به عنوان زمین تمرین تیم نساجی زیر کشت رفته و در حال بازسازی است، بازیکنان این تیم تا پایان هفته در مجموعه انقلاب تمرینات بدنسازی و هوازی را برگزار می‌کنند و پنجشنبه آخر هفته جاری راهی اردوی آنتالیا ترکیه می‌شوند.

پیش از این و با جدایی مهدی رحمتی تعداد زیادی از بازیکنان همزمان مصدوم شدند و این موضوع دست آلکاراس را برای ادامه کار بست؛ تا جایی که مجبور شد از تعداد زیادی از بازیکنان جوان تیمش در دو بازی آخر نیم‌فصل اول استفاده کند. حضور این نفرات جوان در ترکیب نساجی نه تنها برای آنها بد نشد بلکه باعث شد مصدومان برای اینکه جایگاه خود را از دست ندهند هرچه سریع‌تر به فکر بازگشت به ترکیب بیفتند.

از این رو با شروع مجدد تمرینات بازیکنانی مانند محمدرضا آزادی، فرشید اسماعیلی و محمود قائد‌رحمتی به تمرینات برگشتند اما محمدرضا عباسی، احسان حسینی و وحید محمدزاده همچنان از تمرینات دور هستند و شاید نتوانند در اردوی آنتالیا این تیم را همراهی کنند. با این حال باشگاه نساجی تحت هر شرایطی علاقه‌ای به خروج نام این نفرات از لیست ندارد و تا بهبودی کامل منتظر آنها می‌ماند.

قرار است رضا حدادیان‌ که دیروز به ایران بازگشته است در تمرینات نساجی حاضر شده و کاروان این تیم را برای اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه بدرقه کند.

به نظر می‌رسد مالک باشگاه نساجی خود را از کلیه امور این باشگاه کنار کشیده و با سپردن تمام مسئولیت به بایندریان، معاون مجموعه وارش هیچ مسئولیت اجرایی دیگری را بر عهده نگرفته است. به این ترتیب برخلاف ادوار گذشته حدادیان در هیچ یک از امور باشگاه دخالت ندارد و ترجیح داده از این پس وقت خود را صرف امور تجاری تحت تملکش کند.

گزارش: نیلوفر مژدهی