یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه
نیم نگاه

آقای وزیر! از میزبانی های بین المللی حمایت کنید

فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی خود را آماده یکی از مسابقات معتبر بین المللی کرده است.

رقابت هایی تحت عنوان مستر یونیورس که شهرستان زیبای رامسر میزبانی آن را برعهده دارد اما نکته عجیب اینکه وزارت ورزش با برگزاری این مسابقات در کشور ما مخالفت کرده است درصورتی که فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی و مسئولان ورزش رامسر همه امکانات را برای برگزاری ارزشمند این رقابت ها فراهم ساخته است.

اینکه وزارت ورزش چرا مخالف برگزاری رویدادی به این معتبری است اطلاع چندانی نداریم اما مسئولان ورزش مملکت ما باید بدانند که در شرایط کنونی کشور ما که از هر طرف مورد هجمه ناجوانمردانه مخالفان جمهوری اسلامی قرار گرفته است حضور ورزشکاران کشور های مختلف درواقع پادزهری بر تیر های زهرآگین دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.

چرا که ورزشکاران کشور های دعوت شده که تاکنون فرانسه، استونی، ژاپن و مغولستان آمادگی خود را اعلام کرده اند و به احتمال زیاد تعداد آن افزایش پیدا خواهد کرد از نزدیک امنیت واقعی را در مملکت ما لمس خواهد کرد و به لحاظ فرهنگی نیز درخواهند یافت که ایرانیان چقدر مهمان نواز، مهربان و وطن پرست هستند.

عدم برگزاری این رقابت ها درواقع جلوگیری از مشت محکمی است که می شود از طریق میزبانی رویداد های بزرگ جهانی بر دهان یاوه گویان زد و سرانجام اینکه قرار است ایران و فدراسیون پرورش اندام سال آینده برگزار کننده رقابت های بسیار مهم قهرمانی جهانی در داخل خاک ایران باشد.

پس جا دارد که وزارت محترم ورزش با درک شرایط همه جانبه حمایت خودش را از فدراسیون پرورش اندام به ویژه میزبانی های بین المللی در ایران باشد تا از این طریق نقشه های شوم دشمنان کشور نقش برآب شود.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی