جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
ارسلان درحال تکرار سناریوی فصل قبل

رابطه تیره و تار دو استقلالی!

داستان فصل گذشته ارسلان مطهری با استقلال در حال تکرار است.

این بازیکن که به نظر می رسد مورد توجه جواد نکونام قرار ندارد برای ادامه کار در این تیم دچار مشکلاتی شده است.

نکونام که در ابتدای فصل با مشکل بازیکن رو به رو شد ماندن چند بازیکن را به خروجشان از استقلال ترجیح داد اما در ادامه شرایط متفاوت پیش رفت و در حال حاضر مطهری هم جزو نفراتی است که نکونام او را نمی خواهد و این موضوع کاملا مشهود است.

اما این داستان از جایی آغاز شد که  بازیکنان استقلال برای همراهی با نکونام قراردادشان را کسر کردمد تا نفرات مورد نظر وی از جمله بلانکو جذب شوند و استقلال مشکلی نداشته باشد اما ارسلان تنها بازیکنی بود‌که از این تصمیم جمعی سرباز زد و حتی برای مذاکره هم به باشگاه نرفت تا نشان دهد که همراه سرمربی تیمش نیست!

و این آغاز مشکلات طرفین بود و در ادامه ارسلان به یک نیمکت نشین تبدیل شد و این اتفاق همچنان ادامه دارد اما این اتفاق از سوی این بازیکن چندان نیز عجیب نیست زیرا وی فصل پیش نیز وقتی در لیست سیاه ساپینتو قرار گرفت از استقلال نرفت و با تقاضای تمام مبلغ قراردادش و عدم توانایی باشگاه در پرداخت آن تا پایان فصل در تیم ماند.

اما این مهاجم برای ادامه کار نیز همین تصمیم را دارد تا در استقلال بماند اما با این تفاوت که ساپینتو در ادامه کار به مطهری اعتماد کرد و این مهاجم هم عملکرد قابل قبولی داشت اما گویا نکونام چنین قصدی ندارد و ارمان رمضانی و پیمان بابایی را به مطهری ترجیح می دهد.

اولین جلسه تمرینی استقلال و برخورد سرمربی تیم با بازیکنان نشان می دهد که اوضاع برای سرمربی و ارسلان اصلا خوب نیست و همین که نکونام به سمت بازیکنان می رود تا پس از تعطیلی آنها را در آغوش بگیرد مطهری خود را کنار می کشد و نگاهش به سرمربی تیم و برخورد سردشان گویای همه چیز است !

طبق شنیده ها نام مطهری در لیست مازاد نکونام است اما با توجه به طلب هنگفت این بازیکن که از سالهای قبل نیز باقی است جدایی وی بعید بنظر می رسد زیرا مطهری برای تمرار سناریوی فصل قبل کاملا خود را آماده کرده است به همین دلیل هم بعد از بازی با پیکان با لحن خاصی در مقابل سوال خبرنگاران مبنی بر جدایی اش از استقلال واکنش نشان داد و با لبخند گفت این فقط یک خبر است!

گویا ارسلان فکر همه جا را کرده و در حال سناریو نویسی است!

گزارش: سوده رحمانوند