یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

دنیای توپ و سبد

اخبار دنیای توپ و سبد مربوط به تغییرات و جا به جایی های ناگهانی در تیم های مدعی بسکتبال باشگاه های کشور است که می خوانید.

مربی صرب دست به کار شد

مربی صربستانی تیم ملی بسکتبال جوانان وارد ایران شد.

سرجان که سابقه مربیگری در تیم ملی کشورمان را دارد با رای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال مامور هدایت تیم بسکتبال جوانان 2024 ایران شد. این تیم در آمل و بابل زندگی اردویی خود را برگزار می کند و کاظم موقتی و محمدرضا قربانی مربی سرشناس مازندرانی وی را یاری می دهند.

حمایتگر مالی و معنوی تیم جوانان مانند سال های گذشته و باشگاه ماله مازندران است.

شاهین طبع سرمربی طبیعت

مهران شاهین طبع، سکان هدایت تیم بسکتبال طبیعت را برعهده دارد.

بازیکن و مربی سابق تیم های ملی ایران دو فصل در تیم های الشمال، السد و قطر همکاری کرد اما در نهایت به کشور بازگشت تا همانند روز های آغازین شکل گیری طبیعت همکاری مجدد خود را مانند باشگاه تازه تاسیس آغاز کند.

شنیده ها حاکی است که به البرز آب کناری مربی جوان و موفق تیم طبیعت پیشنهاد شده است که در صورت توافق دستیاری مهران شاهین طبع را برعهده بگیرد.

نوری سرمربی جدید کاله

علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران از سمت خود استعفا داد.

وی که از دو سال پیش در مازندران اقامت داشت، داوطلبانه کنار رفت تا شاید به تیم کاله شوکی وارد شود. کاله سال پیش بعد از شهرداری گرگان نایب قهرمان باشگاه های کشور شده بود.

 مهندس فانی مدیرعامل باشگاه کااله، رضا نوری بازیکن و مربی سابق تیم ملی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد. نوری پیش از مدیرفنی تیم کاله بود.

گزارش: ج - دوستدار