دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه
اقدامی زیبا از فدراسیون بسکتبال

والیبال و دیگر رشته های یاد بگیرند...

تالار بسکتبال آزادی به نام زنده یاد محمود مشحون نام گذاری شد.

مراسم پرده برداری از تندیس چهره نامی ورزش ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جواد داوری رئیس فدراسیون، حامد حدادی کاپیتان سابق تیم ملی، مهران سررشته سرپرست سابق تیم ملی، عنایت آتشی عضو هیات رئیسه، رضا مشحون رئیس سابق تیم‌های ملی، محسن معزی‌فر دبیرکل فدراسیون و خانواده آن مرحوم به نام زنده‌یاد محمود مشحون رئیس اسبق فدراسیون بسکتبال نامگذاری شد.

بهمن سلیمانی، چهره نام آشنای بسکتبال ایران دراینباره به البرز ورزشی گفت: یکی از زیباتری اقدامات جواد داوری در سمت ریاست فدراسیون نام گذاری تالار بسکتبال آزادی به اسم زنده یاد محمود مشحون است، وی برای تحقق این ایده دوندگی زیادی به خرج داد و خوشبختانه وزیر محترم ورزش نیز او را یاری داده است. مشحون به بسکتبال ایران خدمت کرد و بدون تردید این ورزش خادمان دیگر دارد که باید در زمان حیات مورد تکریم قرار گیرند.

سلیمانی افزود: به اعتقاد من فدراسیون هایی مانند والیبال نیز می تواند از کار قشنگ فدراسیون بسکتبال الگو بردارد، در والیبال هم ما چهره های صاحب نام و بین المللی کم نداشتیم چه اشکال دارد که سالنی به نام آقای حسن کرد یا عموصالح نامگذاری شود. آقای علیرضا دبیر هم سالنی را نام آقای عبدالله موحد اختصاص داده است اما ما در مازندران می توانستیم برای آقای امامعلی حبیبی هم یک مجموعه می ساختیم، حیف است که با از  دست دادن زمان فردا ناچار شویم که بگوییم ای کاش مردان بزرگ ورزش را در زمان زنده بودنشان ارج می گذاشتیم.

گزارش: ج دوستدار