جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
اخبار جام ملتهای آسیا...

تردید حضور بیرانوند در دیدار ابتدایی!

کارشناس شبکه قطری به پیش بینی نتیجه بازی امروز تیم ملی ایران با فلسطین پرداختند.

پیش بینی نتیجه بازی ایران-فلسطین در شبکه الکاس

به گزارش البرزورزشی:6 کارشناس فوتبال شبکه الکاس قطر به پیروزی ایران مقابل فلسطین در دیدار امروز (یکشنبه) در جام ملت های آسیا 2023 قطر رای دادند.

شاگردان قلعه نویی با ارزش 51 میلیون یورو سومین تیم گران قیمت این تورنمنت به شمار می آیند. طبق پیش بینی این کارشناسان قطری ایران 75 درصد برنده بازی با فلسطین خواهد بود.

تنها دو کارشناس فوتبال از عربستان و امارات نتیجه بازی تیم ملی ایران با فلسطین را مساوی پیش بینی کردند ولی 6 کارشناس فوتبال از کشورهای سوریه، لبنان، عمان، قطر، ایران و عراق رایشان برد شاگردان قلعه نویی بود.

از نکات جالب توجه در ارتباط با مسابقاتی که در دوره جام جهانی در همین استادیوم برگزار شد اینکه تیم ملی فوتبال برزیل در همین ورزشگاه و در دوره یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی به کرواسی باخت و حذف شد.

همچنین تیم ملی فوتبال اسپانیا در دوره یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مراکش و در ضربات پنالتی شکست خورد و ماتادورها هم در همین استادیوم از جام جهانی خداحافظی کردند.

نگاهی به مسابقات مراحل گروهی در همین استادیوم نیز مشخص می‌کند تیم‌هایی همچون پرتغال و فرانسه از بزرگان فوتبال اروپا و عربستان و کره‌جنوبی از نامداران فوتبال قاره آسیا در این استادیوم شکست‌هایی را متحمل شده‌اند.

بخش عربی زبان خبرگزاری فرانس ۲۴ در مورد صف آرایی تیم‌های ایران و فلسطین نوشت: اگرچه ایران یکی از قدرت‌های اصلی آسیا به حساب می‌آید و سابقه ۳ دوره قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد اما این تیم سال‌هاست که نتوانسته عنوان قهرمانی خود را تکرار کند و حتی از رسیدن به فینال هم بازمانده است.

علی دایی از ایران با ۱۴ گل زده بهترین گلزن تاریخ این مسابقات به شمار می‌رود و تیم ملی ایران پس از شکست یک بر صفر برابر تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ تاکنون در هیچ رویدادی شکست نخورده است.

سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال رم به اردوی ایران اضافه شده و می‌تواند تیم کشورش را در این بازی همراهی کند اما علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی به دلیل مصدومیتی که در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی بورکینافاسو گریبان گیرش شد، احتمال دارد که در بازی با فلسطین غایب باشد و در این خصوص تردیدهایی وجود دارد.