جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

یک قدم تا پرسپولیسی شدن

محمد خدابنده‌لو که با قراردادی قابل‌توجه در ابتدای فصل به مس رفسنجان پیوست، قصد جدایی دارد.

به گزارش البرزورزشی:بعد از آخرین بازی در مسابقات نیم‌فصل اول لیگ برتر خدابنده‌لو در گفت‌وگویی با حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس درخواست جدایی کرده و مدعی شده با توجه به شرایطی که در این تیم وجود دارند دیگر نمی‌تواند با آنها همکاری کند. گفته می‌شود این درخواست او با موافقت باشگاه روبه‌رو شده است.

 مسی‌ها طی توافقی مالی قصد دارند رضایتنامه‌اش را برای تیمی دیگر صادر کنند. آنها با توجه به مشکلات مالی که دارند بدشان نمی‌آید در مقابل رضایتنامه‌ خدابنده‌لو مبلغ قابل‌توجهی دریافت کنند و طبق مذاکراتی که داشتند ظاهرا به اهداف خود رسیده‌اند و اگر وعده‌ها عملی شود رضایتنامه‌ این بازیکن را صادر خواهند کرد.

در همین خصوص شنیدیم این بازیکن مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اما پرسپولیسی‌ها حاضر به پرداخت پولی زیادی در ازای رضایت او نیستند. از این رو خدابنده‌لو اگر می‌خواهد راهی پرسپولیس شود باید به‌تنهایی مشکل خود را حل کند و با دریافت رضایتنامه‌ راهی این تیم شود. به‌نظر می‌رسد او قصد دارد به‌نوعی رضایت مدیران مس را جلب کند و به همین دلیل با جدایی او تاکنون مخالفت نشده است.

 جالب است خدابنده‌لو از زمانی که در باشگاه پیکان حضور داشت مورد توجه یحیی‌ گل‌محمدی و تیم پرسپولیس قرار گرفته بود اما هربار به‌دلیل پیشنهادهای وسوسه‌کننده تیم‌هایی نظیر ذوب‌آهن، گل‌گهر و حالا نیز مس از همکاری با پرسپولیس امتناع کرد اما فصل ناموفق او با مس رفسنجان باعث شد بالاخره برای پیوستن به پرسپولیس اقدام کند، آن هم پرسپولیس بدون‌یحیی! باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدام خدابنده‌لو به نتیجه می‌رسد یا نه.