جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
نکونام دلخوش نورافکن و دانشگر نباشد

تمرکز تنها برای جذب محبی یا صیادمنش!

طی روز های گذشته در لیست هایی که از نکونام منتشر شده بود هیچکدام شامل نام بازیکن خارجی نبود؛ کادر فنی و خطیر به دلیل اینکه مجددا دچار بدهی های خارجی و پرونده های بین المللی در فیفا نشوند قصد خرید بازیکن خارجی دیگری را از این پنجره ندارند.

اما شنیده می شود علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با جاناتان ویرا هافبک ۳۴ ساله اسپانیایی وارد مذاکره شده است و با این بازیکن به توافق هم رسیده و در صورتی که سرمربی آبیها این‌بازیکن را تایید کند او برای‌عقد قرارداد به ایران خواهد آمد اما این اتفاق نیز کمی بعید به نظر می رسد.

به دلیل حضور بازیکنان ایرانی بسیار گران قیمت در لیست نکونام مدیریت آبی ها ترجیح می دهد سراغ بازیکنان معمولی خارجی برود و با آنها مذاکره کند.

این در حالی است که گفته می شد سرمربی استقلال لیست سوم خود را نیز به باشگاه تحویل داده اما وی این خبر را تکذیب کرد تا باز هم نام بازیکنان مطرحی که در لیست اولیه وی حضور داشتند برای جذب مطرح شوند.

اما نکته قابل توجه این است که بازیکنان سپاهان که مورد تایید نکونام قرار دارند نمی توانند استقلالی شوند زیرا نورافکن، دانشگر و احمد زاده هر سه جزو نفراتی هستند که با مبالغ بالا با سپاهان قرارداد بستند و امکان فسخ قراردادشان وجود ندارد مگر اینکه استقلالی ها با وجود مشکلات مالی بسیار برای گرفتن رضایت این نفرات حاضر به پرداخت مبالغ بالا شوند که البته از خطیر و اهدافش بعید است!

در این میان صیادمنش تنها گزینه ای است که در حال حاضر بدون تیم است و می تواند به صورت قرضی به استقلال بپیوندد که در مورد وی نیز باشگاه باید با هال سیتی مذاکره کند.

جذب بازیکن در حالیکه اکثر بازیکنان با باشگاههای خود قرارداد دارند برای استقلال سخت است و حضور بازیکنانی درجه دو و سه برای نکونام و هواداران این تیم رویکرد مثبتی قلمداد نمی شود به همین دلیل مطرح شدن نام بازیکن استقلال خوزستان یا گل گهر سودی برای آبی ها ندارد و استقلال برای تقویت در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکنان نامدار مانند عزت الهی، محبی و یا صیادمنش است.

در مورد محبی نیز عنوان شده با اینکه وی اعلام کرده قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد اما استقلالی ها باز هم به باشگاه روستوف نامه زدند تا برای جذب وی اقدام کنند.

گزارش:سوده رحمانوند