جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
گفت وگو با سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران

کاوه:مدال المپیک را با ریال و دلار قیاس نکنید

مسابقات گزینشی المپیک در زاگرب دستاوردهای خوبی برای کشتی ایران داشت.صرف نظر از نتیجه ای که گرفته ایم حضور پر تعداد کشتی گیران آمریکایی در اوزان مختلف باعث شد که بیشتر به نقاط ضعف وقوت خودمان پی ببریم.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که بتازگی از مسابقات اتحادیه جهانی کشتی بازگشته است در گفتگو با البرزورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: هفت ماه تا المپیک وقت داریم همه از کشتی گیر گرفته تا مسوولان و ما مربیان باید المپیکی فکر کنیم چرا که مدال المپیک را نمی شود با ریال و دلار و تومان مقایسه کنیم المپین شدن افتخاری است که تا ابد برای بچه های ایران باقی خواهد ماند.

کاوه اضافه کرد:چه کشتی گیران قدری که قهرمان جهان بودند اما آرزوی المپیکی شدن را با حسرت در دل نگه داشتند. وی در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که کشتی گیران برعکس مسابقات سال پیش در صربستان آمادگی خوبی داشتند و دیگر در تایم دوم کم نیاورده اند گفت: مدل کشتی گرفتن و انگیزه هایی که بچه ها داشتند سبب شد فراتر از گذشته ظاهر شویم چرا که به اهمیت المپیکی شدن بخوبی واقف شدند.

 سرمربی تیم ملی کشتی سپس یاداور شد: یکسری کشتی گیر جوان را اواخر هفته به اردو فراخواندیم تا براییک تورنمنت آسیایی و سپس مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه برگزار می شود و همچنین مسابقات کسب سهمیه  قرقیزستان محک بخورند.کار بسیار دشوار است و ما به درستی این سختیها را پیش بینی و مدیریت خواهیم کرد.

گفت وگو: احمددباغ