جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
شواف در چرخه ناقص

سرنار را از سرگشادش می دمند

از روزی که وحید خان مرادی سر پرست فدراسیون شده کارش شده جلسه پشت جلسه اما در نهایت همان راهی را خواهد رفت ‌که داورزنی رفت.

شواف و بزرگنمایی (!)نمونه بارز آن نشست کمیته فنی بوده که نصف افراد باید به جای متهم این روزگار تلخ تیم ملی می نشستند اما قضیه بر عکس شده و انهایی که بعد از لیگ ملتها همه نظرات و ایده ها را وتو کرده بودند اکنون مانع ورود حداقل لورنزوتی شده اند که خودشان در ظاهر وکیل مدافع مربی ایتالیایی بودند و هیچ بعید نیست که این همایش نیز به سرنوشت کمیته کشک دچار شود و شوافی بیش نباشد؛آقای مرادی گل؛اصلا نمی خواهیم وارد بحث مدیریت طولانی مدت شما در فدراسیون شنا شویم ولی پرسش این است چرا طی سه چهار سال اخیر که نقش نفر دوم فدراسیون را ایفا می کردید و تمام جلسات با سخنرانی آقای داورزنی و جمع بندی شما به پایان می رسید چرا به فکر چاره نبودید؟البته ماهی را هر وقت از آب بگیرند مرده است! ولی آیا قصد ماندن در فدراسیون را دارید آیا با وزارت ورزش توافقی انجام داده اید؟لطفا رو راست باشید و تکلیف خودتان را با جامعه والیبال روشن کنید تا اسفند ماه و وعده وزیر ورزش زمانی باقی نمانده است اگر واقعا قصد خدمت دارید و می خواهید نام جنابعالی به عنوان یک خادم راستین بماند اول ساختار فدراسیون را اصلاح کنید ومعدود افرادی که فدراسیون را به تیول خود در اورده اند و هیچ وقعی به بزرگان؛پیشکسوتان و خدمتگزاران والیبال نمی گذارند و همواره نگاه عاقل اند سفیه دارند را کنار بزنید چون هر گز یک پدیده درست از دل چرخه ای معیوب پدیدار نمی شود؛در این بین جنگهای حیدری و نعمتی بخشی از جامعه والیبال که گاهی جنبه غیر متعارف پیدا می کند باعث می شود ازمطالب اصلی والیبال کشور دور شویم.

در این ارتباط مقاله خوبی از دوست و همکار دیرین ما سیف الله ترابی مفسر کیهان ورزشی به دست ما رسید که به عنوان تکمله نوشته نگارنده درج می شود.

انحراف افکار عمومی

...در خصوص رفتارهای فعلی فدراسیون والیبال ---با سرپرست جدید ---  این سوالات برای شما به وجود نمی آید که:

۱- چرا بعد از ۱۵سال مدیریت داورزنی افرادی مثل استادان  فاروق فخرالدینی ،کاوه سرحدی ، امیر حیدری،مهدی صابر پور و....،دعوت می شوند؟

۲-چرا به یکباره کمیته پیشکسوتان فعال می شود؟

۳- چرا بعداز گذشت چندین سال  خانمهای محترم استادان زیبا خلج ،میترا شعبانیان ، نسرین خزانی و.....به فدراسیون دعوت می شوند؟ جایگاه ملی پوشان دختران مهری خرازی ، پری فردی ، روحی پند نواز و اشرف وحیدیان و.... کجاست؟ همه این دعوت ها یارگیری و تفرقه اندازی بین بانوان و آقایان  است!

۴- آیا نشست مدیران اولویت اول لیگ برتردر نیم فصل مسابقات اصلا ضرورت دارد یا این نمایش هم برای تولید خبر جدیدو انحراف افکار عمومی والیبال نیست؟

۵- به نظر شما فدراسیونی که با سرپرست اداره می شود ، می تواند مربي خارجی برای تیم ملی مردان انتخاب کند؟ آیا سرپرست اختیاراتی حقیقی و حقوقی مثل رئیس را دارد؟

۶- آگر وجود این افراد وشخصیت ها مهم است پس چرا مثل کمیته مشورتی انتخاب مربي  تیم ملی مردان، نظرات این دوستان عزیزمان در جلسه مشورتی پیشکسوتان بازگو و رسانه ای نشد؟اگر به قول سرپرست فدراسیون که نظرات خوبی دراین جلسه  ارائه شد ،سوال این است که این‌ نظرات خوب چرا رسانه ای نشد؟ پس مشخص می شود که دوستان ما ، حرفهایی با سرپرست فدراسیون  زده اند که به مذاق فدراسیون نشینان خوش نمی آید! [لطفا انعکاس دهید ]

۷- چرا به جای گفت و شنود ویژه با نامزدهای فدراسیون ، این بحث های انحرافی صورت می گیرد؟

۸- آیا بهترین بحث بررسی بازنشسته شدن( مرد ۹ سال بازنشسته بودن) فد راسیون والیبال نیست؟

۹چرا این جلسات  به نظر شما بسیار خوب،  در گذشته انجام نشد؟

۱۰- چرا عوامل پشت پرده به بن بست رسیدن تیم ملی بازگو و مسببان آن از صحنه طرد نمی شوند؟

[ در کل بحث های انحرافی را کنار بگذارید این نشست ها غیر ضروری  است کنار بگذارید.حنایی مصرف کنید که رنگ داشته  باشد. لطفا گنجشک رنگ نکنید.]

جامعه والیبال آنقدر باهوش هست که گنجشک رنگ شده نخرد!

داستان دهقان فداکار و چوپان دروغگو را فراموش نکنید!

نویسنده:جمشیدحمیدی