جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
مربی ایرانی و نظارت بر تیم های جمهوری آذربایجان

انواری: در والیبال از مربیان جوان احساس خطر می کنند

مربی جوان ایرانی مدیر تیم های پایه فدراسیون والیبال جمهوری آذربایجان شد.

حمید انواری که پیشتر دیدار هایی با گلن هوک، مربی کانادایی باشگاه ارکاس ازمیر ترکیه داشت و آماده همکاری با این مربی صاحب نام بود در نهایت در جمهوری آذربایجان مشغول به کار شد.

حمید انواری مربی بین المللی اهل ارومیه که شاگردان زیادی چون مرتضی شریفی، بردیا سعادت، مبین نصری و... را پرورش داده و 14 سال در این شهر زحمت کشیده است در نهایت ترجیح داد که راهی آن سوی مرز ها شود.

او به البرز ورزشی گفت: متاسفانه ما را نمی دیدند و سال 1395 حتی درخواستم برای اینکه کنار آقای سیچلو برای کسب تجربه هم قرار بگیرم مورد موافقت قرار نگرفت درحالی که بار ها اعلام کرده بودم که امثال من خطری برای آقایان ندارند ولی نشد و حالا در جمهوری آذربایجان شهر باکو همه چیز برای آماده سازی تیم نوجوانان این کشور برای مسابقات اروپایی 2024 مهیا است، ما برای شهر های مختلف این کشور برنامه ریزی و استعدادیابی انجام می دهیم و سوای من به تازگی آقای صمد اکبری نیز در جمهوری نقش جوان به کار مربیگری روی آورده است.

انواری افزود: تشویق های آقای چنگیز آکار، مدرس بین المللی کشور ترکیه و مشاوره های استاد ناصر پیشوا که انسان بزرگی است راه را برای ارتقای پیشرفت بنده فراهم کرده است، قرار بود 10 سال با باشگاه آرکاس همکاری کنم اما در جمهوری آذربایجان و کنار آقای شاهین چاتما سرمربی سابق تیم ملی ترکیه راضی هستیم و به خوبی همکاری می کنیم اینجا همه چیز بر وفق مراد پیش می رود اما آنچه که مایه تاسف بنده است بی توجهی به مربیان جوان و بدون پارتی و رابطه بازی در والیبال ما است.

گفت و گو: جمشید حمیدی