جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

ايران امیدوار به جام

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آغاز شد و تیم ایران با توجه به نفراتش می‌تواند فینالیست مسابقات باشد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف فلسطین می رود. بازی‌ای که می‌تواند با یک نتیجه خوب و امیدوارکننده برای تیم ملی همراه باشد.

 خوشبختانه تیم ملی بدون بازیکن مصدوم و با یک تیم کامل وارد مسابقات خواهد شد؛ تیمی متشکل از بازیکنان پخته و میدان‌دیده که تعداد قابل‌توجهی از آنها دو جام‌جهانی را تجربه کرده‌اند. اهالی فوتبال به این تیم ملی خیلی امیدوارند که حداقل تا فینال بازی‌ها پیش‌برود. خوشبختانه تیم ملی هم در گروه نسبتا خوبی قرار گرفته و هم اینکه راه همواری برای رسیدن به فینال مسابقات دارد.

چنانچه شاگردان امیر قلعه‌نویی با صدرنشینی راهی دور یک‌هشتم نهایی شوند، روز 11 بهمن مقابل تیم سوم یکی از گروه‌هایA،B یا F صف‌آرایی می‌کنند. درصورت برتری در این بازی، احتمالا تیم سوم جدول گروه E حریف می‌شود که به احتمال فراوان، کره‌جنوبی خواهد بود.

تیم ملی درصورت غلبه بر کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی به احتمال زیاد به‌مصاف یکی از تیم‌های صدرنشین گروه A یا یکی از تیم‌های گروه دوم B و F می‌رود. در این میان قطر بیشترین شانس را برای صدرنشینی گروه A دارد و یکی از تیم‌های ازبکستان، سوریه و عمان از بیشترین شانس برای صعود به یک‌چهارم نهایی برخوردارند.

همه ما امیدواریم تیم ملی با انجام بازی‌های دلچسب و تماشاگرپسند همه ناکامی‌های گذشته در این رقابت‌ها را جبران کند و فینالیست جام هجدهم شود.