جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

سپاهان همچنان تهاجمی

زردپوشان اصفهانی تیم موفق نیم‌فصل اول هستند.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم سپاهان هر‌چند به بخت خود پشت‌پا زده و قهرمانی نیم‌فصل را به استقلال تقدیم کردند اما این شانس را داشتند تا با برتری و فاصله قابل توجه به تنهایی در صدر قرار بگیرند.

نتایج چند هفته پایانی و بازی‌های عقب‌افتاده سپاهان، به عجیب‌ترین شکل ممکن رقم خورد و باعث شد آنها نتوانند جایگاه خود را حفظ کرده و در نهایت به رتبه دوم قناعت کردند.

سپاهان در فصل جاری با ۳۳ گل زده بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داد و به لطف همین عملکرد خوب مهاجمانش ۳۱ امتیازی و در یک قدمی استقلال است. جالب است که آنها فصل گذشته نیز در خط حمله عملکرد خوبی داشتند و بهتر از سایر تیم‌ها با ۲۱ گل زده در نیم‌فصل اول در مقام اول قرار گرفته بودند.

امسال نیز همین شرایط را تجربه کرده و جایگاه‌شان در نیم‌فصل اول به لحاظ بهترین خط حمله در جایگاه نخست است. آنها نیز فصل قبل ۲۷ امتیازی بودند و این فصل با ۳۱ امتیاز در نیم‌فصل اول به کار خود پایان دادند. رقابت برای آقای گلی نیز در تیم سپاهان وجود دارد.

شهریار مغانلو و رضا اسدی به ترتیب با ۹ و ۸ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارند و هفته‌هاست که از دیگر گلزنان لیگ فاصله گرفتند. جالب اینکه هر دو بازیکن با ارسال سه پاس گل از جمله تاثیرگذاران نیم‌فصل اول محسوب می‌شود.