جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
اخبار دنیای توپ گرد

سپاهان- الهلال در نقش جهان

با اعلام AFC باشگاه سپاهان در ورزشگاه خانگی خود بازی حساس مقابل الهلال عربستان را برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سپاهان ایران در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) از الهلال عربستان درورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبانی خواهد کرد. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. بازی برگشت دو تیم هم روز پنج‌شنبه ۳ اسفند (۲۲ فوریه) در ورزشگاه ملک بن فهد برگزار خواهد شد.

پیش از این با رای کمیته انضباطی AFC سپاهان از میزبانی در نقش جهان محروم شده بود اما به نظر می‌رسد که موارد مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برطرف شده تا دوباره زردپوشان اصفهانی در ورزشگاه خانگی از حریفانشان میزبانی کنند.

قضاوت فغانی در افتتاحیه جام ملتها

علیرضا فغانی داور ایرانی که نامش از کشور استرالیا برای حضور در‌جام ملتهای آسیا رد شده‌است، بازی دو تیم ملی فوتبال قطر و لبنان را در افتتاحیه جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قضاوت خواهد کرد.

 تیم‌های ملی فوتبال قطر و لبنان شامگاه جمعه ۲۲ دی در ورزشگاه لوسیل دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را برگزار خواهند کرد تا این رقابت‌ها رسماً وارد هجدهمین دوره خود شود

عبدی در لیست‌گزینه های پرسپولیس

گفته می‌شود حسین عبدی به گزینه‌های مربیگری پرسپولیس اضافه شده است! این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا نظر برانکو را که پاسخ منفی داده است برگردانند.

البته دراین میان نام اسکوچیچ هم مطرح است اما اخیرا نام حسین عبدی‌نیز درلیست گزینه ها گنجانده شده است.

آخرین خبر این است گروهی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تلاش خود را آغاز کرده اند تا یحیی گل محمدی را مجددا به پرسپولیس بازگردانند. در صورت تحقق این مهم، باتوجه به فسخ گل محمدی با این باشگاه، وی باید قرار جدیدی را امضا کند.