جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
حرفی برای گفتن

خیانتکاران را معرفی کنید

گفته می شود یکی از اعضای کمیته فنی انتصابی فدراسیون والیبال مدعی شده است که برخی عناصر وابسته به دلالیسم ذهنیت لورنزوتی را برای تصدی مربیگری تیم ملی برهم زده اند و با این گفته انگشت اتهام در فضای مجازی و غیرمجازی به سوی این و آن دراز شد.

سوال ما این است یک مربی حرفه ای مانند لورنزوتی چگونه حرف تشکیلات قانونی یک مملکت مانند فدراسیون والیبال را روی زمین می گذارد و گوشه به نجواهای واسطه ها می سپارد، آن هم فردی که فقط با زبان ایتالیایی صحبت می کند و انگلیسی نمی داند.

علی ایحال باید تاسف خورد که فدراسیون والیبال با آن هم ادعا مقابل چند سودجوی احتمالی رنگ می بازد از اعضای کمیته فنی فدراسیون والیبال به صراحت درخواست می کنیم که عواملی که به آرمان های ملی والیبال خیانت می کنند را با اسم و آدرس اعلام کنند تا هرگونه سوء تفاهمی برطرف شود. خیانتکاران باید در هر لباس و هر وضعیتی که دارند معرفی شوند.

خجسته و نقدی از سر دلسوزی

احمد خجسته بازیکن، گزارشکر و مفسر دهه گذشته صدا و سیما به تازگی از بستر یک کسالت برخاست، احوالی از ایشان پرسیدیم و مانند بسیاری از دلسوزان والیبال پر از گلایه و انتقاد او گفت: آقای وحید مرادی از دوستان و همکاران ما است اما وقتی رئیسی الفبای والیبال را نمی داند باید بپرسد که بزرگان والیبال عموصالح، دکتر ابراهیم، حسن کرد و... کجا هستند؟ آقای داورزنی فقط دنبال بزرگنمایی بود و بدنه فدراسیونش پر از افرادی شده که هیچ ضمانتی برای پیشبرد اهدافش ندارد.

خجسته افزود: شما نگاه کنید بهروز عطایی چگونه قربانی این آدم ها شد او در دوران مربیگری اش کم فروشی نکرد اما همه کاسه و کوزه ها را سر وی شکستند. این صندلی ها به هیچکس وفا نکرده است کاش می توانستم کاری برای والیبال کشور انجام می دادم، فدراسیونی با آن همه ادعا نه کمیته آموزش دارد و نه کمیته مربیان وقتی آموزش صحیح انجام نشود از مربی تیم ملی چه انتظاری داریم.

در دل ها و درواقع نقد های احمد خجسته فراوان است اما ترجیح دادیم که در یک فرصت مناسب دیگر با هم گفت و گو کنیم.

گفت و گزار: جمشید حمیدی