جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

همه منتظر تصمیم مورایس

سپاهان در تدارک سفر به قطر است اما تا مورایس به ایران برنگردد زمان اردو مشخص نمی‌شود!

شرایط سپاهان در نیم‌فصل دوم برای این تیم بسیار متفاوت است؛ آنها یک رقابت حساس در لیگ قهرمانان مقابل الهلال دارند اما از طرفی لیست خود را خلوت کرده‌اند و به‌دنبال تغییر شرایط در راستای اصلاح قراردادها هستند و از طرفی نیاز دارند تیم‌شان را تقویت کنند. از این رو سرمربی سپاهان به‌زودی تمرینات را آغاز می‌کند و به‌گفته مدیرعامل این تیم اردویی چند روزه در قطر خواهند داشت.

آنها قرار است در این اردو بازی‌های تدارکاتی مهمی برگزار کنند؛ چرا که باشگاه برایشان رقابت‌های خاصی را درنظر گرفته است. این اردو نه‌فقط به‌خاطر حضور در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، بلکه الگوی آماده‌سازی برای تقابل با الهلال یکی از حریفان قدرتمند آنها در لیگ قهرمانان است.

درست است که محل دقیق اردوی سپاهانی‌ها مشخص شده اما هنوز زمان عزیمت‌شان به کشور قطر نامعلوم است، زیرا تا زمانی که سرمربی به ایران برنگردد نمی‌توانند در مورد زمان دقیق اردوی تدارکاتی تصمیم‌گیری کنند.

 همچنین رقبایی که قرار است به‌عنوان حریف تدارکاتی در اردوی قطر مقابل تیم سپاهان بازی کنند، تایید نشده‌اند و این مهم تا زمان بازگشت سرمربی تیم سپاهان مسکوت است. این درحالی است که طبق برنامه قبلی قرار است سه‌، چهار روز آینده به ایران برمی‌گردد تا دور جدید تمرینات سپاهان را آغاز کند.

گزارش: نیلوفر مژدهی